Ik had aardbei, niet framboos munt! Was ik wel benieuwd naar.
Linkershirt heeft de baby van een vriendin
Ze heeft er ook nog een met āmeisje eigenwijsjeā erop
Dat het thema bij Lego masters deze week star wars is, vind daar niks aan
Hahaha ik zou het tegenovergestelde ervaren en ergens blij zijn dat ie mij nog steeds nodig heeft. Ik voel me juist altijd super bedreigd als mijn vriend beter kookt dan ik, en dan al helemaal gerechten die ik normaal maak. Mijn fragile femininity loopt dan gevaar ofzo Nu ik hem dit een keer opgebiecht heb gaat hij juist steeds meer experimenteren in de keuken om mijn positie als.keukenprinses te bedreigen haha
Ik deel zoveel onbedoelde hartjes of andere emoji uit. Soms totaal ongepast.
Als ik mijn bestelling ga ophalen in de winkel dan wil ik niet mijn adres opgeven, leave me alone!! En mijn telefoonnummer ook niet gvrdmme.
Een bank kopen. Een leuke bank online gezien maar bij proef zitten echt een teleurstelling. Vervolgens in een uur allemaal andere banken proberen van de ene weer rennen naar de volgende hopende dat je bil een soort geheugen heeft en dan nog nadenken en rekening houden met vlekken etc. en de kleur en je muur kleur en vloer. Niet te doen hoor maar uiteraard een luxe probleem. Wel de enige keer dat een winkelwagen van pas kwam: jas en tas er in want het was veel te heet in die winkel en zitten zonder tas om is natuurlijk fijner.
Geef gewoon neppe op
Yes gedaan! Blijkbaar bestaat 1000AA niet als postcode icm nr 1, maar 1000AB wel
Maar dat was me eigenlijk al teveel onnodige moeite, vraag het gewoon niet nog beter.
Haha dat zijn volgens mij van die postcodes die iedereen als fake gebruikt en waardoor de mensen die daar echt wonen helemaal gestoord worden. Maar idd zo onnodig om al die gegevens te vragen, ze moeten nog net je geboortecertificaat niet hebben om een paar oranjetompoucen te kopen.
Haha die heb ik toevallig ook nog net besteld (maar de Hema had mijn BSN al)!
Krijg sowieso nog drie mailtjes met de vraag hoe mijn ervaring dan was bij het ophalen!!
Het is dus een postbus in Amsterdam stond erbij (net ff gezocht en het is van een advocatenkantoor) maar hopelijk sturen ze geen factuur op had daar helemaal niet meer aan gedacht
Die avond klok is nog niet eens voorbij en er is hier een groep debielen aan het schreeuwen en een heel feest aan het houden. Ik hoop dat ze perongeluk sterven ineens.
Wonen wij in dezelfde straat? pfff ik haat mensen.
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer bij ASOS besteld en ik wil een deel retourneren, moet ik opeens zelf het retourlabel printen??? Ik heb geen printer
Ik hoopte dat het via Homerr zou kunnen, maar ik krijg alleen DHL als optie behhhhh.
Omg ik voel me echt de ultieme hollander, want ik ging gisteren een stukje fietsen en heb -als een normaal mens- niet de bovenkant van mijn hand en pols ingesmeerd en nu zijn ze dus mega verbrand
Dit is toch overdreven!!!
Je kunt tegenwoordig je retour aanmelden en de code bij je postnl/dhl punt laten scannen! Dan hoef je niets te printen.
Ik heb dit ook, maar dan een streep op mān handen, precies waar mān jas eindigde
Ja? Want in de mail staat wel expliciet aangegeven dat ik het moet printenā¦
Maar ik ga wel even bij mān vader langs om te printen voor de zekerheid.