Waar erger je je aan? #9

Ik had aardbei, niet framboos munt! Was ik wel benieuwd naar.

1 like

Linkershirt heeft de baby van een vriendin :upside_down_face:
Ze heeft er ook nog een met ā€˜meisje eigenwijsje’ erop :nauseated_face:

5 likes

Dat het thema bij Lego masters deze week star wars is, vind daar niks aan :weary:

8 likes

Hahaha ik zou het tegenovergestelde ervaren en ergens blij zijn dat ie mij nog steeds nodig heeft. Ik voel me juist altijd super bedreigd als mijn vriend beter kookt dan ik, en dan al helemaal gerechten die ik normaal maak. Mijn fragile femininity loopt dan gevaar ofzo :joy: Nu ik hem dit een keer opgebiecht heb gaat hij juist steeds meer experimenteren in de keuken om mijn positie als.keukenprinses te bedreigen haha

1 like

Ik deel zoveel onbedoelde hartjes of andere emoji uit. Soms totaal ongepast.

15 likes

Als ik mijn bestelling ga ophalen in de winkel dan wil ik niet mijn adres opgeven, leave me alone!! En mijn telefoonnummer ook niet gvrdmme.

5 likes

Een bank kopen. Een leuke bank online gezien maar bij proef zitten echt een teleurstelling. Vervolgens in een uur allemaal andere banken proberen van de ene weer rennen naar de volgende hopende dat je bil een soort geheugen heeft en dan nog nadenken en rekening houden met vlekken etc. en de kleur en je muur kleur en vloer. Niet te doen hoor maar uiteraard een luxe probleem. Wel de enige keer dat een winkelwagen van pas kwam: jas en tas er in want het was veel te heet in die winkel en zitten zonder tas om is natuurlijk fijner.

1 like

Geef gewoon neppe op

1 like

Yes gedaan! Blijkbaar bestaat 1000AA niet als postcode icm nr 1, maar 1000AB wel :thumbsup:
Maar dat was me eigenlijk al teveel onnodige moeite, vraag het gewoon niet nog beter.

1 like

Haha dat zijn volgens mij van die postcodes die iedereen als fake gebruikt en waardoor de mensen die daar echt wonen helemaal gestoord worden. Maar idd zo onnodig om al die gegevens te vragen, ze moeten nog net je geboortecertificaat niet hebben om een paar oranjetompoucen te kopen.

2 likes

Haha die heb ik toevallig ook nog net besteld (maar de Hema had mijn BSN al)!
Krijg sowieso nog drie mailtjes met de vraag hoe mijn ervaring dan was bij het ophalen!!

Het is dus een postbus in Amsterdam stond erbij (net ff gezocht en het is van een advocatenkantoor) maar hopelijk sturen ze geen factuur op had daar helemaal niet meer aan gedacht :sob:

Die avond klok is nog niet eens voorbij en er is hier een groep debielen aan het schreeuwen en een heel feest aan het houden. Ik hoop dat ze perongeluk sterven ineens.

6 likes

Wonen wij in dezelfde straat? pfff ik haat mensen.

2 likes

Ik heb voor het eerst sinds tijden weer bij ASOS besteld en ik wil een deel retourneren, moet ik opeens zelf het retourlabel printen??? Ik heb geen printer :expressionless:
Ik hoopte dat het via Homerr zou kunnen, maar ik krijg alleen DHL als optie behhhhh.

2 likes

https://www.instagram.com/p/COFBSFHJnpL/?igshid=1vbb4mcny83fo

Hahah dat geld :sob:

11 likes

Omg ik voel me echt de ultieme hollander, want ik ging gisteren een stukje fietsen en heb -als een normaal mens- niet de bovenkant van mijn hand en pols ingesmeerd en nu zijn ze dus mega verbrand :hot_face::hot_face::hot_face:

Dit is toch overdreven!!!

20210425_105236

14 likes

Je kunt tegenwoordig je retour aanmelden en de code bij je postnl/dhl punt laten scannen! Dan hoef je niets te printen.

1 like

Ik heb dit ook, maar dan een streep op m’n handen, precies waar m’n jas eindigde

2 likes

Ja? Want in de mail staat wel expliciet aangegeven dat ik het moet printen…
Maar ik ga wel even bij m’n vader langs om te printen voor de zekerheid.

Ik kwam er via deze link terecht, misschien kom je daarmee verder

1 like