hou opppp je zou toch denken dat dit satire is
Is het geen satire!?
Volgens mij deden deze ooit mee aan Steenrijk Straatarm ofzo
Neee dit is echt!!
Ze zaten in steenrijk straatarm
Omg die aflevering wil ik zien. Dat moet toch de shock van hun leven zijn geweest om opeens zonder stapeltjes geld te zitten.
Ze heten Mayke en Dennis, misschien kan je de aflevering zo vinden
Hier is de link naar de aflevering:
Oe ben meteen gaan kijken! Maar wat verschrikkelijk dit… Die Dennis: “ja ik had ook geen geld toen ik net in Amsterdam kwam wonen. Toen moest ik soms ook leven op rijst en bonen maar dat vond ik een prachtige ervaring. Leuk om soms naar terug te gaan.” Echt gaaaaast wtf?
Zij is vlg mij ook een hele goeie vriendin van Jessie Jazz (heeft haar laten kennismaken met het spirituele etc) weleens in haar Stories
Een paar maanden geleden zijn we verhuisd en dus een nieuwe bank gekocht op de inrichting van dat huis. Het idee was dat we hier een langere tijd zouden blijven, maar helaas moeten we nu toch verhuizen naar een ander huis. En ja hoor, de nieuwe bank past eigenlijk net niet. We hebben een hoekbank met chaise longue, maar die zit nu precies aan de verkeerde kant voor in het nieuwe huis grrrr
Helaas klopt dit niet, dat gaat om een retourformulier en niet een retourlabel(barcode) wordt door mijn klanten ook vaak door elkaar gehaald.
@marsepein Als je online je retour aanmeld via Homer of Postnl krijg je een QR code die ze scannen zodat je niets hoeft te printen.
Dit zijn van die mensen die hun studententijd zien als een tijd dat ze ‘arm’ waren. Er zijn arme studenten, zeker, maar het grootste deel van de studenten hebben de zekerheid dat als de pleuris uitbreekt, ze bij hun ouders terecht kunnen. Vandaag ook weer veel mensen op Twitter die zo denken. ‘Ja ik was ook ooit arm maar toen had ik nog wel brood’.
Oh ja verschrikkelijk. Die gaan dan zeuren dat zij in hun studententijd ook maar 60 euro per week hadden. Ja verschil is alleen dat jij die 60 euro voor jezelf had en dit gezin er met vijf van moet rondkomen. En niet in het weekend naar papa en mama kunnen voor de was en een warme maaltijd.
Aan random lange haren die tegenwoordig op mij groeien. Vroeger toen ik jong was had ik dat niet. M’n leven was toen beter.
Ik vond het wel echt een leuke aflevering!
Ja ik vond het wel leuk! Het ging over kamperen in Nederland en ze liet een paar verschillende soorten (natuur)campings zien, sowieso vertelde de presentatrice alles ook heel enthousiast. Ik werd er ook vrolijk van.
pff ik word midden in amsterdam bijna elke ochtend wakker van die leuke vogeltjes die wakker worden
Volgens de wet mag je zelf kiezen met welke koerier je het retour stuurt, want dat doe je uit eigen initiatief als afzender, de webshop kan wel kiezen bij welke koerier ze gratis retour aanbieden.
Ja, dit!! Scheelt dat m’n ouders niet heel ver bij me vandaan wonen, maar wel mega irritant.
Ik geef al de hele dag per ongeluk likes hier aan iedereen als ik op m’n iPad door topics scroll. Sorry mensen, m’n like was waarschijnlijk niet gemeend (als ik m al niet weggehaald heb)