Homerr duurt ook best wel lang. meestal paar dagen na de vertraging melding word het bezorgd.
Het staat nu op de rekening bij mij!
De moederdagberichten op Facebook en alle e-mails zijn weer begonnen hoor.
Ik zou echt willen dat je bepaalde woorden kan blokkeren zodat je er geen berichten over ziet of e-mails over krijgt.
https://www.instagram.com/p/COGo6CRn8r3/
oooo jennifer lawrence is weer op dr bek gegaan bij de oscars, wat is ze toch relatableeeeeeeeee
ook ik ga in het dagelijke leven regelmatig op mn muil, zo fijn dat ze zo quirky en like us is zeg
Dit is toch oud?
volgens mij doet ze dit gewoon regelmatig en lijkt het daarom oud
ik krijg het trouwens niet voor elkaar om een previewding te posten zeg
Uit 2014 komt dat fragment
Hey maar je ziet toch wanneer dit gebeurt en je kan het toch meteen ongedaan maken?
o dat meen je, lelijk van enews dan dat ze dit zo posten
vond het al vreemd al die mensen om elkaar heen draaiend op dat filmpje, zonder maskers of iets
maar gelukkig blijft zij een ergerlijk persoon dus relevant voor dit topic wat mij betreft
hierom
ze doet zo haar best om te laten zien dat ze ook maar een mens is, kijk mij eens pizza eten en gekke dingen doen hihi
ariana grande weet het goed uit te beelden:
Het gebeurt ongeveer 20 keer per leessessie. Maar het is een ergernis, geen ramp.
oh maar dit is helemaal niet mijn bedoeling, de andere actrices die jij noemt vindt ik helemaal niet ergerlijk
kirsten stewart vind ik zelfs een beetje zielig omdat ze gewoon films wil maken ze haast niet van dat twilight imago afkomt
ik vind jennifer lawrence gewoon irritant haha
maar goed het is allemaal oud nieuws omdat het niet eens een relevante gebeurtenis was
De lidl heeft mij echt boos gemaakt. Hebben ze bij de spaanse weken een milk dessert with chocolate. Ik dacht nou spanje en chocola goeie combi⦠IS HET FACKING VLA.
IK HAAT VLA.
Oh nee he dit ga ik morgen denk ik krijgen
Ja die bij mij wel in ieder geval!
De gamma had me laatst ook zoiets geflikt, ook echt om 16.30 een bericht sturen dat mijn bestelling tussen 17.00 en 17.15 opgehaald kan worden, word je toch boos van
Ja, ik ga ze morgen ook afhalen. Ik kon gewoon uit een tijdslot kiezen om ze af te halen.
Bank gekocht. Zou in week 11 geleverd worden. Als ik dan informeer hoe het er voor staat, krijg ik een mailtje āhou nog even vol ;)ā. Doe normaal zegā¦
Mijn salaris is nog niet gestort en morgen komt het vast ook niet omdat het een feestdag is, had juist een tripje naar de intratuin gepland morgen.
Ik vind het zo stom en jammer dat ik niemand zijn nummer 1 ben. Iedereen om mij heen heeft wel of een vriend of een beste vriendin en ik heb geen van die twee. Zo kom ik altijd op de 18237ste plek