Waar erger je je aan? #9

Je heb precies hetzelfde, zo irritant! Misschien moeten we wachten tot het ‘kantoortijd’ is?

Maar ik kwam hier eigenlijk om de ergernis te posten dat, als je aan een collega voorstelt om op een bepaalde dag te meeten ofwel tussen 11 en 12 of na 15 uur, hij dan terugmailt: ja is goed, tussen 14 en 15 kan ik!

:exploding_head:

2 likes

Maar echt hé.
Of dat ik mail dat ik tot 12uur kan en de ander dan reageert met “mooi ik kan ook om 12!”.
:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Hier dezelfde volgorde, ook nog niks bij ASN!
Ik heb het idee dat die sowieso wat “achterlopen”; het is niet eens zo heel lang geleden dat ze op vrijdag gewoon dicht gingen mbt overboekingen. Als je dan niet voor 16 uur je opdracht indiende (gewoon handmatig dus, niet ingesteld), kon je wachten tot maandag op je geld

2 likes

Het geluid van schuren, verder op in de straat zijn ze bezig maar ik hoor het zo goed. Wat moet je de hele dag schuren?
Worden ze er zelf niet gek van? Zo monotoon hard en irritant geluid.

Ik heb ook hetzelfde ja! Van ING naar ASN. Beter schieten ze op haha

heb 13 april een slaapzak voor mn baby besteld op vinted en via homerr laten bezorgen
hij is er nog steeds niet, en er staat alleen maar ‘zending vertraagd’ ja duh!!!
het is een dikke slaapzak ze hoeft hem al bijna niet meer aan als je nog langer wacht!!

Dat de woningbouw vandaag en morgen dicht is ivm koningsdag :sweat_smile:

1 like

Homerr duurt ook best wel lang. meestal paar dagen na de vertraging melding word het bezorgd.

1 like

Het staat nu op de rekening bij mij! :raised_hands:

2 likes

De moederdagberichten op Facebook en alle e-mails zijn weer begonnen hoor.
Ik zou echt willen dat je bepaalde woorden kan blokkeren zodat je er geen berichten over ziet of e-mails over krijgt.

11 likes

https://www.instagram.com/p/COGo6CRn8r3/

oooo jennifer lawrence is weer op dr bek gegaan bij de oscars, wat is ze toch relatableeeeeeeeee
ook ik ga in het dagelijke leven regelmatig op mn muil, zo fijn dat ze zo quirky en like us is zeg

1 like

Dit is toch oud?

2 likes

volgens mij doet ze dit gewoon regelmatig en lijkt het daarom oud
ik krijg het trouwens niet voor elkaar om een previewding te posten zeg

Uit 2014 komt dat fragment

1 like

Hey maar je ziet toch wanneer dit gebeurt en je kan het toch meteen ongedaan maken?

2 likes

o dat meen je, lelijk van enews dan dat ze dit zo posten
vond het al vreemd al die mensen om elkaar heen draaiend op dat filmpje, zonder maskers of iets

maar gelukkig blijft zij een ergerlijk persoon dus relevant voor dit topic wat mij betreft

2 likes

hierom
ze doet zo haar best om te laten zien dat ze ook maar een mens is, kijk mij eens pizza eten en gekke dingen doen hihi

ariana grande weet het goed uit te beelden:

3 likes

Het gebeurt ongeveer 20 keer per leessessie. Maar het is een ergernis, geen ramp.

oh maar dit is helemaal niet mijn bedoeling, de andere actrices die jij noemt vindt ik helemaal niet ergerlijk
kirsten stewart vind ik zelfs een beetje zielig omdat ze gewoon films wil maken ze haast niet van dat twilight imago afkomt

ik vind jennifer lawrence gewoon irritant haha
maar goed het is allemaal oud nieuws omdat het niet eens een relevante gebeurtenis was

De lidl heeft mij echt boos gemaakt. Hebben ze bij de spaanse weken een milk dessert with chocolate. Ik dacht nou spanje en chocola goeie combi… IS HET FACKING VLA.
IK HAAT VLA.

4 likes