Waar erger je je aan? #9

Ik had oranje tompoezen bij de HEMA besteld. Maar je moest wachten op een bericht dat ze klaar lagen aldus de ontvangstbevestiging. Zit ik de hele dag gewoon thuis, krijg ik om 5 uur (als ik net buiten de deur ben om pakketten af te droppen) bericht dat ze klaar liggen. Wtf moet ik nu opeens naar de HEMA rennen. Nou, 3 euro down the drain.

9 likes

Oh nee he dit ga ik morgen denk ik krijgen

Oh zijn ze morgen open? Want dan haal ik ze morgen nog op.

1 like

Ja die bij mij wel in ieder geval!

1 like

De gamma had me laatst ook zoiets geflikt, ook echt om 16.30 een bericht sturen dat mijn bestelling tussen 17.00 en 17.15 opgehaald kan worden, word je toch boos van :triumph:

Ja, ik ga ze morgen ook afhalen. Ik kon gewoon uit een tijdslot kiezen om ze af te halen.

1 like

Bank gekocht. Zou in week 11 geleverd worden. Als ik dan informeer hoe het er voor staat, krijg ik een mailtje “hou nog even vol ;)”. Doe normaal zeg…

9 likes

Mijn salaris is nog niet gestort en morgen komt het vast ook niet omdat het een feestdag is, had juist een tripje naar de intratuin gepland morgen.

Ik vind het zo stom en jammer dat ik niemand zijn nummer 1 ben. Iedereen om mij heen heeft wel of een vriend of een beste vriendin en ik heb geen van die twee. Zo kom ik altijd op de 18237ste plek :cry:

21 likes

De reels die ik de afgelopen tijd aanbevolen krijg op Instagram. Ik zoek vaak naar eten en af en toe naar fitnessinfluencers (met serieuze workoutschema’s enzo, niet willekeurige knappe mensen met detoxteacodes), en nu krijg ik ineens allemaal video’s over wat fitnessmodellen eten om niet aan te komen, of video’s over hoe ze eruit zien in het echt t.o.v. op foto’s (hetzelfde, maar dan met 1 cm uitstekend vet onder hun navel, ofzo), en dit:

https://www.instagram.com/reel/CN5a0nmliHA/?igshid=186ky46jwcrco

Screenshot_20210426-225353_WhatsApp

Ga weg. :woozy_face:

2 likes

Ach, hoe ze eruit zien in het ‘echt’ is 9/10 keer alsnog vet geposeerd, geforceerd en vaak zelfs bewerkt. Dikke onzin allemaal :upside_down_face::upside_down_face:

1 like

Ja! En I don’t give a shit! Het is niet dat ik er onzeker van word, maar ik wil het gewoon niet zien. Het is het deel van sociale media dat ik echt niet leuk vind, die opgelegde (schoonheids)idealenbullshit, en ik erger me heel erg aan hoe het me opgedrongen word. Laat me gewoon lekker eten, leuke mensen, planten en memes zien, aangezien dat de posts zijn die ik leuk vind, opzoek en opsla.

4 likes

Ik ook. Word er steeds en steeds bozer van hoe vaker ik het zie en hoe meer ik erachter kom hoe schadelijk het wel niet is dat onrealistische ideaalbeeld pff. Vooral dat zoveel mensen erin geloven.
Je kan op insta volgens mij wel aangeven dat je minder van dat soort content wil zien, weet alleen niet of het werkt :joy:

1 like

Dat het koningshuis argaisch is, is mij bekend maar hoe seksistisch wil je het hebben.

"De grote veranderingen zullen pas plaatsvinden zodra ze een partner heeft gevonden. "

Echt weg met het koningshuis!!!

24 likes

Pff hallo de vorige eeuw belde

4 likes

Dat het buiten 16 graden is, ik in de zon zit zonder wind, dikke trui aan met jas en het alsnog zo koud heb.

1 like

Maar je kunt toch gewoon een nieuwe bh bestellen en in die nieuwe bestelling de kapotte bh retourneren? Dus de nieuwe bh die je bestelt (bestelling 2) hou je en zie je als bestelling 1 ivm korting. En de kapotte bh uit bestelling 1 stuur je retour in bestelling 2. Zo doe ik het ook altijd in zo’n geval, heb je je bh en korting.

15 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het leed dat daten heet #5

Huuuuh wat stom. Ik kreeg gister een mail dat ik zelf een afhaalmoment kon plannen voor vandaag, heel chill!
Van die mails van winkels met ‘oké het ligt klaar, je moet over 20 minuten langskomen succes’ vind ik zo raar. Ik heb nu wel weinig te doen, maar ik kan niet zomaar altijd.
Heb je ze vandaag nog kunnen ophalen uiteindelijk?

Ja vanochtend opgehaald :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like