Waar erger je je aan? #9

Heb ik al besloten om de dag na Koningsdag naar kantoor te gaan wat het domste idee ooit is. Is er een staking en kan ik straks pas een trein nemen die hopelijk niet bomvol is.

Ik was ook vaak jaloers vroeger toy ik erachter kwam dat niemand elkaar ECHT leuk vind en ze niks met elkaar kunnen bespreken en het niveau échte vrienden bedroevend laag is

7 likes

Het is allemaal wel erg on point jullie beschrijvingen over een ‘jongensgroep’. :sweat_smile: Mijn vriend is iemand met zo’n groep, gelukkig wonen wij 40min van ze vandaan dus hij is er niet zo veel. Alle vriendinnen gaan ook met elkaar om, behalve ik. Het zijn niet echt mijn type mensen. ‘De jongens’ noemen het meldplicht als een van hen een beetje bijtijds thuis ‘moet’ zijn van hun vriendin.
Mijn ergernis is dat hij de laatste tijd bijna elk weekend weer bij ‘de jongens’ is.

8 likes

Ohhh meldplicht? Walgelijk. Dit soort dingen maken me echt wensen dat ik lesbisch was

15 likes

Dat er niks uit m’n allergietest is gekomen
 Dus ik hoop dat de hooikoorts neusspray die ik heb gekregen gaat helpen. Maar dat verklaart m’n hoesten nog niet.
Zal wel weer allergisch zijn voor iets waar niet op getest. Ga maar vaker stoffen en stofzuigen ook, ugh

Haha ik heb hetzelfde gehad! Echt een paar jaar terug zo’n test gedaan omdat m’n neus altijd verstopt is (nu ook terwijl ik dit typ plus een hoop slijm in m’n keel). Vooral in bed gaat alles naar een kant en dan kan ik niet slapen door die druk.
Kwam uit dat ik allergisch voor ben :woman_shrugging:

Voor wat ben?
Ja ik heb nu dus al meerdere coronatesten gedaan hier door, maar dat schiet niet op want dan kan ik bezig blijven

Oeps ik wilde zeggen dat eruit kwam dat ik nergens allergisch voor ben!
Heb wel ook zo’n spray dymista (Azelastine/​fluticason), maar heb niet het idee dat het super goed werkt.

Ja m’n moeder zei al dat onze huisarts tegen haar had gezegd dat je voor zoveel allergisch kan zijn, dat de kans dat ze iets vinden klein is
Gebruik de neusspray nu 5 dagen en 't moet binnen 2-10 Dagen gaan werken.

Slik nu loratadine d’r bij, maar denk ik at ik weer terug ga naar cetrizine, leek meer te werken

2 likes

Neusspoelingen/neusdouches zijn ook echt aan te raden. Ik doe het 's ochtends en daarmee kalmeer je het slijmvlies. Dan zou je ook minder slijm uit je neus in je longen moeten krijgen (waar vaak het hoesten vandaan komt). De neusspray werkt ook beter als je die daarna gebruikt. Heeft mij echt heel erg geholpen en doe het nog steeds.

4 likes

Bedankt voor de tip!

1 like

Dat de klok van mijn laptop opeens 5 uur achterloopt. Geen idee hoe ik het weer goed krijg

Of gewoon een relatie hebben met een man die niet aan zulke vrouwonvriendelijke praktijken doet?

47 likes

Ik heb mijn eerste muggenbult te pakken, ik ga kijken voor een klamboe.

Ik moet om 8.30 bij de huisarts zijn op 30 minuten rijden. Die liep uit tot 9. Ik dacht daarna terug te kunnen naar bed maar mijn vriend heeft iemand laten komen om laminaat te leggen (wat hij zelf zou doen) dus nu is er allemaal herrie op de zolder

1 like

Ik heb rode wijn over mijn perfecte gebroken witte broek gegooid en het gaat er uiteraard niet uit :hugs: ik haat mezelf

1 like

Mijn huur wordt verhoogd met 25 euro per maand. Alsof ik nog niet genoeg betaal :roll_eyes:

Dat ik mega verkouden ben met dit weer. Het ging zo goed maar elke keer warm koud warm koud.

Haha oh ja deed hij dat maar. Maar dat soort dingen trekken hem niet zo want ‘daar heb ik niets, al m’n vrienden zijn hier’

Voor ons is dat leuk gezegd natuurlijk maar de mannen die zelf happy zijn met zo’n groep denken daar natuurlijk heel anders over :sweat_smile:

Ik haat mensen. Sta ik in de rij (binnen) te wachten, staat er een vrouw (van ongeveer 50) bijna tegen mij aangeplakt. Dus ik al zuchtend ergens anders staan. Kijkt ze der dochter raar aan alsof ik hier de gek was. Gaat ze daarna ook nog expres haar mondkap af doen en heel hard ademen. Toen werd ik gek en heb ik heel kinderachtig gezegd dat ze een rudimentaire tokkie is. En ben boos weggelopen :rage::rage::rage:

16 likes