Waar erger je je aan? #9

Er is hier gewoon een soort feestje gaande?? Een horecatent heeft een bar in de deuropening en 't staat echt supervol daar in de hele straat.
Ook het bankje dat erbij zat zit helemaal propvol.
Ik sta echt versteld, die horeca tent zit schuin tegenover het politiebureau.
Oh en also : mensen liepen dus allemaal op de weg terwijl ik daar ook fietste :triumph:

Dat ik deze dag verpest heb met uitslapen, haren wassen een dutje van twee uur en nu sporten

1 like

Ik lees net een brief waarin staat dat mijn persoonsgegevens zijn gestolen. Helemaal top :+1:t2:

1 like

wat naar! ben wel benieuwd waarvan de brief is? en wat moet je nu doen?

Aan iedereen die zo asociaal in de Jordaan aan het zuipen is

2 likes

Dat m’n vriend niet kan lezen als ie dronken is.

‘Heb je een leuke koningsdag?’
‘Nee niet echt, ben al weer thuis’
‘Oh jammer, hoop dat je een leuke dag hebt gehad😘’

Ik zeg toch net dat het niet leuk isđŸ€·đŸ»â€â™€ïž Maar misschien ben ik gewoon chagrijnig omdat iedereen iets leuks aan het doen is en zich niks meer van corona aantrekt.

3 likes

@Cozycute jouw tegengeluid doet me wel goed. Vandaag was ik even jaloers op een grote vriendengroep van wel 30 mensen (nee ze hielden zich niet bepaald aan de Corona maatregelen). Sommige hadden kinderen die allemaal met elkaar aan het spelen waren enzo. Ik heb wel vriendinnen en vrienden, maar nooit zo veel en dat iedereen met elkaar overweg kan.

Mijn ergenis: we hebben een moeilijke slaapkamer (veel schuine daken) en willen daar graag een kast. We hebben een interieurbouwer langs laten komen en hij had telkens geen prijsindicatie want het zou liggen aan welk zo veel verschillende factoren etc. Wij hebben toen gemeld wat we ongeveer als budget gepland hebben. Nu zijn we flink wat overleg en een dikke maand verder, komt hij met de eerste offerte. En die is 2,5x zo duur als het door ons doorgegeven budget :angry:

2 likes

Weet niet of er bij @Chan hetzelfde is gebeurt maar ik kreeg zo’n brief dat mijn digid gegevens waren ontdekt door een malware (?) en toen hebben ze hem opgeheven en moest ik een nieuwe aanvragen :grimacing:

1 like

Van de gemeente! Ik weet niet precies wat er is gestolen, daarvoor kan ik ze bellen. Verder staat erin dat ik alert moet zijn op verschillende dingen

1 like

Tip:

haveibeenpowned.com

1 like

De streams van de streamers bij de buren loopt 5 seconden achter.

1 like

Heb ik al besloten om de dag na Koningsdag naar kantoor te gaan wat het domste idee ooit is. Is er een staking en kan ik straks pas een trein nemen die hopelijk niet bomvol is.

Ik was ook vaak jaloers vroeger toy ik erachter kwam dat niemand elkaar ECHT leuk vind en ze niks met elkaar kunnen bespreken en het niveau échte vrienden bedroevend laag is

7 likes

Het is allemaal wel erg on point jullie beschrijvingen over een ‘jongensgroep’. :sweat_smile: Mijn vriend is iemand met zo’n groep, gelukkig wonen wij 40min van ze vandaan dus hij is er niet zo veel. Alle vriendinnen gaan ook met elkaar om, behalve ik. Het zijn niet echt mijn type mensen. ‘De jongens’ noemen het meldplicht als een van hen een beetje bijtijds thuis ‘moet’ zijn van hun vriendin.
Mijn ergernis is dat hij de laatste tijd bijna elk weekend weer bij ‘de jongens’ is.

8 likes

Ohhh meldplicht? Walgelijk. Dit soort dingen maken me echt wensen dat ik lesbisch was

15 likes

Dat er niks uit m’n allergietest is gekomen
 Dus ik hoop dat de hooikoorts neusspray die ik heb gekregen gaat helpen. Maar dat verklaart m’n hoesten nog niet.
Zal wel weer allergisch zijn voor iets waar niet op getest. Ga maar vaker stoffen en stofzuigen ook, ugh

Haha ik heb hetzelfde gehad! Echt een paar jaar terug zo’n test gedaan omdat m’n neus altijd verstopt is (nu ook terwijl ik dit typ plus een hoop slijm in m’n keel). Vooral in bed gaat alles naar een kant en dan kan ik niet slapen door die druk.
Kwam uit dat ik allergisch voor ben :woman_shrugging:

Voor wat ben?
Ja ik heb nu dus al meerdere coronatesten gedaan hier door, maar dat schiet niet op want dan kan ik bezig blijven

Oeps ik wilde zeggen dat eruit kwam dat ik nergens allergisch voor ben!
Heb wel ook zo’n spray dymista (Azelastine/​fluticason), maar heb niet het idee dat het super goed werkt.

Ja m’n moeder zei al dat onze huisarts tegen haar had gezegd dat je voor zoveel allergisch kan zijn, dat de kans dat ze iets vinden klein is
Gebruik de neusspray nu 5 dagen en 't moet binnen 2-10 Dagen gaan werken.

Slik nu loratadine d’r bij, maar denk ik at ik weer terug ga naar cetrizine, leek meer te werken

2 likes