Ik zie steeds vaker mensen zonder mondkapjes in winkels, die dan ook nog zo irritant trots kijken, liefste gaan ze nog provoceren. Ja ik draag er liever ook geen 1 maar goed
Ja echt walgelijk!
wat een mooi scheldwoord, ik zie je al staan
ājij⦠rudimentaire tokkie!!!ā
al is het forever sneu voor de mensen die echt tokkie heten dat hun naam synoniem is voor aso
Mensen die groentejuwelier zeggen
Dat de kokoscola van de Jumbo er alleen in blikjes is. Ik wil gewoon een fles van anderhalve liter
Same hier en ik woon er nog niet eens lol. Kreeg al een mail over huurverhoging terwijl ik de sleutel nog niet eens heb
Mijn buren zijn nog steeds niet klaar met Koningsdag
Even over die spray
Hoe bevalt de spray jou trouwens? Ik hoor van meerdere mensen dat het bij hun supergoed werkt. Alleen merk ik dat zelf dus niet echt.
Ook heb ik het idee (echt pas sinds vandaag heb ik de mogelijke link gelegd) dat ik er juist een soort extra druk voel bij mijn holtes (wat het juist weg zou moeten nemen denk ik?) en ik wordt er een beetje wazig van juist alsof alles verstopt zit. Of ik heb gewoon echt corona, maar ik had dit een maand geleden ook en toen geen corona
Ik heb de budesonidr spray en die gaat na 2-10 werkdagen werken en ik zit op dag 5,heb nu nog steeds kriebels. Maar een geĆÆrriteerde keel, neus en hoofdpijn zitten ook bij de bijwerkingen. (en een open neus en dat heb ik ook. Hoop dat die kriebel in mān hoofd nog minder wordt, anders ga ik maar weer met de huisarts bellen
Ah ik heb precies de klachten die jij niet hebt volgens mij! Ik heb geen kriebels (gelukkig!) maar vooral constant een verstopte neus. Alleen heb ik dan liever een verstopte neus dan hoofdpijn en die voorhoofdholteirritatie haha. Dus toch niet zo top
Ik ben alleen zoān kneus waartegen de huisarts dan zei om het even aan te kijken en dan nooit meer teruggaat š„²
Dat mijn vriend voor het hele appartementsgebouw pakketjes heeft aangenomen zonder dat wij iets hebben binnen gekregen. Vervolgens dus steeds de bel gaat, hij het toevallig elke keer niet hoor, en ik dus telkens als een een soort postkantoor medewerker pakketjes kan gaan afgeven. Bovendien waarom haal je je pakket nog op om 10 voor 10.
Nee, geen sociale huur helaas. Ik zag het al aankomen, maar had toch gehoopt op een lager bedrag. Ook omdat ze nog een brief hadden gestuurd over hoe erg de pandemie ons raakt en je kon een betalingsregeling treffen voor de huur etc.
Bestaat shout nog? Dat deed mijn moeder altijd op dit soort vlekken
Kwam een filmpje tegen van Donny Roelvink die een tafel verpest door met verkeerd schoonmaakspul en een schuurspons eroverheen te gaan en de comments zijn weer zooo typisch
ātja mannen kunnen niet schoonmaken he ā
āzijn vriendin hoeft niet boos te zijn over die tafel, ze mag blij zijn dat hij schoonmaakt want dat doet mijne al 17 jaar niet hihahoā
Misschien niet doen alsof het normaal is dat volwassen mannen niet eens schoon kunnen maken of het niet willen doen omdat het āeen klusje voor de vrouwen isā
Dat zijn echt de vrouwen die (in mijn hoofd) bij die mannen horen waar het hier ergens laatst ook over ging. Zoān vriendengroep die alleen maar zuipen, snuiven en kut roepen terwijl de vrouwen dan bij elkaar moeten zitten over dit soort shit pratend.
Ugh zo irritant dat HelloFresh steeds van die gratis producten bij je bestelling stopt onder het mom van āis lekker, probeer maar.ā Maar dan zijn 't echt van die bietenwraps waar natuurlijk niemand op zit te wachten. En ik haat eten weggooien, dus nu zit ik met van die vieze wraps
Ik had panna cotta met mango en was lekker
Er kwam gisteren iemand laminaat leggen op de zolder. Was mijn vriend zān ding dus ging er vanuit dat hij de zolder ook een beetje had opgeruimdā¦
Kom ik net boven ligt er gewoon vol een zweepje in beeld en dat was ook maar meer een accessoire ooit bij een lingerie setje
Zit in de pauze met iemand die de hele tijd aan een soort van e-sigaret zit te lurken. Is geen werknemer van ons maar vind t fuckin irritant. Morgen ook
Mijn rare maag. Ik heb anderhalf uur geleden geluncht en toen zat ik propvol. En nu heb ik weer honger? Ik heb echt geen zin om de hele tijd met eten bezig te moeten zijn, wil gewoon eten en er dan een paar uur niet over te hoeven nadenken.