Waar erger je je aan? #9

Pfff ik ben al 2 maanden (onvrijwillig) weg bij m’n oude bijbaan en nog steeds geven ze me nog trappen na. Er was bijna 1K teveel naar me over gemaakt in de eindafrekening, heb ik na een paar weken overgemaakt en nu ligt er triomfantelijk weer een brief op de mat met dat ik het nog steeds over moet maken en ze anders een deurwaarder sturen. Gelijk een medewerker gebeld maar die moet het ook weer nakijken en gaat me later weer terugmailen. Echt, laat me met rust :roll_eyes:

Mensen die studentenkamers zoeken en dat dan doen door een foto + verhaal van/over zichzelf te plaatsten op facebook. Dit is tinder niet, reageer gewoon zelf op kamers. Waarom denk je ook dat je ZO leuk bent dat mensen jou willen hebben in hun huis? Gefeliciteerd je houdt van een drankje maar soms ook van netflix? Je kan gezellig en extravert zijn maar ook erg rustig? Wow heb nog nooit zo’n speciaal, outstanding persoon gezien :roll_eyes:

53 likes

Thanks ik heb dit net gekocht! Fingers crossed :hot_face:

2 likes

gadver ik haat deze mensen

3 likes

Jaaa studenten zijn zooooo lui tegenwoordig lijkt wel
Krijg ook vaak mailtjes van studenten met ‘Hallo ik doe onderzoek naar X voor mijn studie kunt u daarom deze vragen voor mij beantwoorden?’ Van die vragen waarbij de antwoorden gewoon op onze website staan dus NEE ga weg en doe je huiswerk

1 like

Ik zag vandaag op facebook iemand in een groep die op zoek was naar jongenskleding in een bepaalde maat. ‘Reageer onder dit bericht met de foto en prijs en ik reageer bij interesse’. Doe anders zelf eens moeite?

5 likes

De psychische zorg in Nederland is helemaal kut geregeld. Wachtlijsten. Bureaucratie. Kutzooi. Je kan mensen die er doorheen zitten toch niet zomaar afschepen en van kastje naar de muur blijven sturen!! :angry:

10 likes

Ik ben zo snel overprikkeld en ik heb geen idee hoe dat kan. Ik ben net naar 2 winkels geweest en ben gewoon aan het bijkomen ervan. Lijkt steeds erger te worden

6 likes

Mijn hoofdpijn. Vooral als ik ongesteld moet worden.

Ik vind dit ook best asociaal en raar eigenlijk. Je mag ook niet binnen roken.

Ik vind dit nummer zó verschrikkelijk maar heb het wel al de hele dag op repeat staan. Wat is dit voor een mindfuck

12 likes

Het hoofd van Renze Klamer.

5 likes

Haha ja ik blijf ook altijd plakken na het nieuws en EenVandaag.
Inderdaad zijn hele zijn maar het geluid stond zo zacht dat ik alleen z’n hoofd zag bewegen. Argh.

Iemand postte dit liedje laatst ook al en ik vind Donnies danspasjes zo ontzettend aandoenlijk. Zo met z’n armen breed en een beetje zwaaien met z’n handjes zo van woepwoep en dan die kleine stapjes erbij.

8 likes

Ik vind ze zo leuk! Donnie lijkt mij ook echt mega sympathiek. Love dit nummer

4 likes

Vegan nuggets besteld bij Bram, kom ik thuis met een zak dode kip :sleepy: gadver wat zonde en goor.

En ik had een boek besteld maar die kwam beschadigd aan, dus kreeg ik een nieuwe. Is die er gewoon nog erger aan toe, helemaal doorweekt :thumbsdown: echt een leuke dag

6 likes

Huh maar dit is toch wel heel anders? Mijn vader rookt sigaretten en mijn moeder een e-sigaret en van dat eerste heb ik heel veel last en van dat tweede niet.

Ik ook. Ik denk dat t een vape ding is. Heb er geen verstand van. Maar gewoon fuckin aso. Vind t gewoon raar om t in een kantine waar je 2x per jaar een paar dagen bent te doen.

Ik vind het ook om het principe gaan + ik ruik beide als ik er bij in de buurt zit.

Maradonnie ziet er echt uit alsof ie met oude klei is ingesmeerd, hij is helemaal geel en uitgedroogd

1 like