Waar erger je je aan? #9

Neusspoelingen/neusdouches zijn ook echt aan te raden. Ik doe het 's ochtends en daarmee kalmeer je het slijmvlies. Dan zou je ook minder slijm uit je neus in je longen moeten krijgen (waar vaak het hoesten vandaan komt). De neusspray werkt ook beter als je die daarna gebruikt. Heeft mij echt heel erg geholpen en doe het nog steeds.

4 likes

Bedankt voor de tip!

1 like

Dat de klok van mijn laptop opeens 5 uur achterloopt. Geen idee hoe ik het weer goed krijg

Of gewoon een relatie hebben met een man die niet aan zulke vrouwonvriendelijke praktijken doet?

47 likes

Ik heb mijn eerste muggenbult te pakken, ik ga kijken voor een klamboe.

Ik moet om 8.30 bij de huisarts zijn op 30 minuten rijden. Die liep uit tot 9. Ik dacht daarna terug te kunnen naar bed maar mijn vriend heeft iemand laten komen om laminaat te leggen (wat hij zelf zou doen) dus nu is er allemaal herrie op de zolder

1 like

Ik heb rode wijn over mijn perfecte gebroken witte broek gegooid en het gaat er uiteraard niet uit :hugs: ik haat mezelf

1 like

Mijn huur wordt verhoogd met 25 euro per maand. Alsof ik nog niet genoeg betaal :roll_eyes:

Dat ik mega verkouden ben met dit weer. Het ging zo goed maar elke keer warm koud warm koud.

Haha oh ja deed hij dat maar. Maar dat soort dingen trekken hem niet zo want ā€˜daar heb ik niets, al m’n vrienden zijn hier’

Voor ons is dat leuk gezegd natuurlijk maar de mannen die zelf happy zijn met zo’n groep denken daar natuurlijk heel anders over :sweat_smile:

Ik haat mensen. Sta ik in de rij (binnen) te wachten, staat er een vrouw (van ongeveer 50) bijna tegen mij aangeplakt. Dus ik al zuchtend ergens anders staan. Kijkt ze der dochter raar aan alsof ik hier de gek was. Gaat ze daarna ook nog expres haar mondkap af doen en heel hard ademen. Toen werd ik gek en heb ik heel kinderachtig gezegd dat ze een rudimentaire tokkie is. En ben boos weggelopen :rage::rage::rage:

16 likes

Ik zie steeds vaker mensen zonder mondkapjes in winkels, die dan ook nog zo irritant trots kijken, liefste gaan ze nog provoceren. Ja ik draag er liever ook geen 1 maar goed

7 likes

Ja echt walgelijk!

2 likes

wat een mooi scheldwoord, ik zie je al staan
ā€˜jij… rudimentaire tokkie!!!’

al is het forever sneu voor de mensen die echt tokkie heten dat hun naam synoniem is voor aso

2 likes

Mensen die groentejuwelier zeggen :face_vomiting:

5 likes

Dat de kokoscola van de Jumbo er alleen in blikjes is. Ik wil gewoon een fles van anderhalve liter

2 likes

Same hier en ik woon er nog niet eens lol. Kreeg al een mail over huurverhoging terwijl ik de sleutel nog niet eens heb :fu:t3:

4 likes

Mijn buren zijn nog steeds niet klaar met Koningsdag :cry:

1 like
Even over die spray

Hoe bevalt de spray jou trouwens? Ik hoor van meerdere mensen dat het bij hun supergoed werkt. Alleen merk ik dat zelf dus niet echt.
Ook heb ik het idee (echt pas sinds vandaag heb ik de mogelijke link gelegd) dat ik er juist een soort extra druk voel bij mijn holtes (wat het juist weg zou moeten nemen denk ik?) en ik wordt er een beetje wazig van juist alsof alles verstopt zit. Of ik heb gewoon echt corona, maar ik had dit een maand geleden ook en toen geen corona :thinking:

Ik heb de budesonidr spray en die gaat na 2-10 werkdagen werken en ik zit op dag 5,heb nu nog steeds kriebels. Maar een geĆÆrriteerde keel, neus en hoofdpijn zitten ook bij de bijwerkingen. (en een open neus en dat heb ik ook. Hoop dat die kriebel in m’n hoofd nog minder wordt, anders ga ik maar weer met de huisarts bellen

1 like