Waar erger je je aan? #9

Ah ik heb precies de klachten die jij niet hebt volgens mij! Ik heb geen kriebels (gelukkig!) maar vooral constant een verstopte neus. Alleen heb ik dan liever een verstopte neus dan hoofdpijn en die voorhoofdholteirritatie haha. Dus toch niet zo top :thumbsup:

Ik ben alleen zo’n kneus waartegen de huisarts dan zei om het even aan te kijken en dan nooit meer teruggaat 🄲

1 like

Dat mijn vriend voor het hele appartementsgebouw pakketjes heeft aangenomen zonder dat wij iets hebben binnen gekregen. Vervolgens dus steeds de bel gaat, hij het toevallig elke keer niet hoor, en ik dus telkens als een een soort postkantoor medewerker pakketjes kan gaan afgeven. Bovendien waarom haal je je pakket nog op om 10 voor 10.

3 likes

Nee, geen sociale huur helaas. Ik zag het al aankomen, maar had toch gehoopt op een lager bedrag. Ook omdat ze nog een brief hadden gestuurd over hoe erg de pandemie ons raakt en je kon een betalingsregeling treffen voor de huur etc.

Bestaat shout nog? Dat deed mijn moeder altijd op dit soort vlekken

1 like

Kwam een filmpje tegen van Donny Roelvink die een tafel verpest door met verkeerd schoonmaakspul en een schuurspons eroverheen te gaan en de comments zijn weer zooo typisch

ā€˜tja mannen kunnen niet schoonmaken he :wink:’

ā€˜zijn vriendin hoeft niet boos te zijn over die tafel, ze mag blij zijn dat hij schoonmaakt want dat doet mijne al 17 jaar niet hihaho’

Misschien niet doen alsof het normaal is dat volwassen mannen niet eens schoon kunnen maken of het niet willen doen omdat het ā€˜een klusje voor de vrouwen is’

27 likes

Dat zijn echt de vrouwen die (in mijn hoofd) bij die mannen horen waar het hier ergens laatst ook over ging. Zo’n vriendengroep die alleen maar zuipen, snuiven en kut roepen terwijl de vrouwen dan bij elkaar moeten zitten over dit soort shit pratend.

22 likes

Ugh zo irritant dat HelloFresh steeds van die gratis producten bij je bestelling stopt onder het mom van ā€˜is lekker, probeer maar.’ Maar dan zijn 't echt van die bietenwraps waar natuurlijk niemand op zit te wachten. En ik haat eten weggooien, dus nu zit ik met van die vieze wraps :hot_face: :fu:

6 likes

Ik had panna cotta met mango :joy: en was lekker

1 like

Er kwam gisteren iemand laminaat leggen op de zolder. Was mijn vriend z’n ding dus ging er vanuit dat hij de zolder ook een beetje had opgeruimd…

Kom ik net boven ligt er gewoon vol een zweepje in beeld :confounded::confounded: en dat was ook maar meer een accessoire ooit bij een lingerie setje

24 likes

Zit in de pauze met iemand die de hele tijd aan een soort van e-sigaret zit te lurken. Is geen werknemer van ons maar vind t fuckin irritant. Morgen ook :joy:

Mijn rare maag. Ik heb anderhalf uur geleden geluncht en toen zat ik propvol. En nu heb ik weer honger? Ik heb echt geen zin om de hele tijd met eten bezig te moeten zijn, wil gewoon eten en er dan een paar uur niet over te hoeven nadenken.

4 likes

Pfff ik ben al 2 maanden (onvrijwillig) weg bij m’n oude bijbaan en nog steeds geven ze me nog trappen na. Er was bijna 1K teveel naar me over gemaakt in de eindafrekening, heb ik na een paar weken overgemaakt en nu ligt er triomfantelijk weer een brief op de mat met dat ik het nog steeds over moet maken en ze anders een deurwaarder sturen. Gelijk een medewerker gebeld maar die moet het ook weer nakijken en gaat me later weer terugmailen. Echt, laat me met rust :roll_eyes:

Mensen die studentenkamers zoeken en dat dan doen door een foto + verhaal van/over zichzelf te plaatsten op facebook. Dit is tinder niet, reageer gewoon zelf op kamers. Waarom denk je ook dat je ZO leuk bent dat mensen jou willen hebben in hun huis? Gefeliciteerd je houdt van een drankje maar soms ook van netflix? Je kan gezellig en extravert zijn maar ook erg rustig? Wow heb nog nooit zo’n speciaal, outstanding persoon gezien :roll_eyes:

53 likes

Thanks ik heb dit net gekocht! Fingers crossed :hot_face:

2 likes

gadver ik haat deze mensen

3 likes

Jaaa studenten zijn zooooo lui tegenwoordig lijkt wel
Krijg ook vaak mailtjes van studenten met ā€˜Hallo ik doe onderzoek naar X voor mijn studie kunt u daarom deze vragen voor mij beantwoorden?’ Van die vragen waarbij de antwoorden gewoon op onze website staan dus NEE ga weg en doe je huiswerk

1 like

Ik zag vandaag op facebook iemand in een groep die op zoek was naar jongenskleding in een bepaalde maat. ā€˜Reageer onder dit bericht met de foto en prijs en ik reageer bij interesse’. Doe anders zelf eens moeite?

5 likes

De psychische zorg in Nederland is helemaal kut geregeld. Wachtlijsten. Bureaucratie. Kutzooi. Je kan mensen die er doorheen zitten toch niet zomaar afschepen en van kastje naar de muur blijven sturen!! :angry:

10 likes

Ik ben zo snel overprikkeld en ik heb geen idee hoe dat kan. Ik ben net naar 2 winkels geweest en ben gewoon aan het bijkomen ervan. Lijkt steeds erger te worden

6 likes

Mijn hoofdpijn. Vooral als ik ongesteld moet worden.