Ik vind dit ook best asociaal en raar eigenlijk. Je mag ook niet binnen roken.
Ik vind dit nummer zĂł verschrikkelijk maar heb het wel al de hele dag op repeat staan. Wat is dit voor een mindfuck
Het hoofd van Renze Klamer.
Haha ja ik blijf ook altijd plakken na het nieuws en EenVandaag.
Inderdaad zijn hele zijn maar het geluid stond zo zacht dat ik alleen zân hoofd zag bewegen. Argh.
Iemand postte dit liedje laatst ook al en ik vind Donnies danspasjes zo ontzettend aandoenlijk. Zo met zân armen breed en een beetje zwaaien met zân handjes zo van woepwoep en dan die kleine stapjes erbij.
Ik vind ze zo leuk! Donnie lijkt mij ook echt mega sympathiek. Love dit nummer
Vegan nuggets besteld bij Bram, kom ik thuis met een zak dode kip gadver wat zonde en goor.
En ik had een boek besteld maar die kwam beschadigd aan, dus kreeg ik een nieuwe. Is die er gewoon nog erger aan toe, helemaal doorweekt echt een leuke dag
Huh maar dit is toch wel heel anders? Mijn vader rookt sigaretten en mijn moeder een e-sigaret en van dat eerste heb ik heel veel last en van dat tweede niet.
Ik ook. Ik denk dat t een vape ding is. Heb er geen verstand van. Maar gewoon fuckin aso. Vind t gewoon raar om t in een kantine waar je 2x per jaar een paar dagen bent te doen.
Ik vind het ook om het principe gaan + ik ruik beide als ik er bij in de buurt zit.
Maradonnie ziet er echt uit alsof ie met oude klei is ingesmeerd, hij is helemaal geel en uitgedroogd
Mensen die hun mondkapje naar beneden doen om te niezen
Het is idd vreselijk. Gister zag ik dat een GGZ-instelling iemand na de intake terug verwees naar de huisarts, na 6 maanden wachten, omdat de persoon geen hulpvraag hadâŠ
Nee he he, het is iemand zonder ziekteinzicht, wat verwacht je nou, maar kijk dan naar mân verwijsbrief van 1,5 A4âtje waarin je kan lezen dat die persoon al vanaf 2017 in rondjes gaat en alle eerdere betrokken hulpverleners van mening zijn dat dit nu mĂłet gebeuren.
Woest en wanhopig word ik er van.
Heel veel succes en sterkte voor jou.
Wat erg⊠Kun je dan bellen met de instelling om diegene weer voorop de lijst te krijgen en te zorgen dat diegene wel een behandeling krijgt?
Dit is dus waar ik zo boos over ben. Iemand in mijn omgeving is vanaf de huisarts naar drie verschillende instanties doorgestuurd omdat het labeltje/de diagnose niet precies aansluit en de verzekering anders moeilijk doet. Maar diegene wacht dus al een half jaar op hulp en stort steeds verder in. Zo bureaucratisch en kut. Aan ik kan niks behalve aanzien hoe iemand afglijd (natuurlijk er zijn en steunen, maar niet de psychische hulp bieden die nodig is).
Heb idd wel gelijk gebeld en dat vrouwke proberen te overtuigen dat dit echt moest. Had nota bene in november zelfs een brief geschreven om urgentie te vragen bij de zorgverzekeraar, omdat het budgetplafond al bereikt was en de wachttijd dan pas in januari in zou gaan ofzoiets. Belachelijk in elk geval.
@Ladybug Ja echt vreselijk frustrerend en op geen enkele manier goed te praten. Echt een ziek systeem wat helemaal op de schop moet.
Dat ik moet werken op vrijdag
Zoals dit (of werk jij ook hier):
Ik erger me zo aan dat lied van maan. Stel je voor dat je scharrel tegen je zegt: heb mijn tandenborstel, ondergoed mijn luchtje en mijn lader. No thank you haha. Op een of andere manier lijkt dat net alsof je 16 bent haha
Als je binnen vapet dan komen er ook schadelijke stoffen in de lucht. Niet zoveel als met echte sigaretten maar ik wil alsnog niet dat er binnen gevapet wordt