Waar erger je je aan? #9

De enorme spierpijn in mn kuiten. Ik strompel gewoon.

De ready to eat avocado’s die helemaal niet ready to eat zijn maar bruin en draderig :confounded: daar gaat m’n lekkere lunch

7 likes

Mensen die iets willen maar het niet durven te vragen, en het dat op jou gaan projecteren. En dan boos worden als je nee zegt.

Zo van : " Jij wou toch daar een ijsje halen"
Huh nee.
" Oh ik dacht dat jij zei dat jij een ijsje daar wou "
Nee daar heb ik het niet over gehad.

En dan later : " Ik had echt zin in zon ijsje mja jij wou niet"

Pardon?! Wat is er mis met gewoon zeggen ik wil een ijsje en die ga ik halen zie maar of jij ook wilt of niet.

53 likes

Dat sommige mensen niet meteen antwoord geven op je vraag. Ik had net deze situatie met een collega:

Ik: Weet jij waar de appels heen moeten?
Zij: Peren en citroenen liggen daar.
Ik: En waar moeten de appels?
Zij: Daar laat je de peren, citroenen en duiven
Ik: En de appels?
Zij: …
Ik: Wáár moeten de appels heen?
Zij: Geen idee
:mad:

16 likes

ik ben zo blij dat ik mijn tweede covid vaccinatie gisteren heb gekregen, alleen mijn arm doet zoooooo’n focking veel pijn nu. :mad:

5 likes

Okee we hebben een meneer voor de cv ketel en mijn vriend had hem binnengelaten. Nu zie ik dus dat die vent met zn natte poten naar boven is gelopen en overal staan modderpoten :rage:.

2 likes

Mensen.

24 likes

M’n luchtwegen en dat ik nooit weet of 't een bijwerking neusspray is, een allergie die niet meegenomen is in test, corona, of iets anders maar ik moet die neusspray maar zolang proberen (die alleen voor neusklachten werkt - _-)

2 likes

Mensen die zelfscankassa’s gebruiken en elk item ontzettend traag scannen, wegsteken en dan x20. Ik dacht dat het een (ongeschreven) regel was dat je die kassa’s gebruikt als je niet zo veel dingen moet hebben. Of als je veel dingen moet hebben, neem dan ajb zo’n boodschappenscanner zodat je die enkel moet laten uitlezen.

1 like

Bijna alle stopcontacten in mijn nieuwe huis zitten laag in de muur. Ja mooi voor lampen enzo maar echt onhandig als ik mijn telefoon wil opladen of wil fohnen in de slaapkamer :angry:

1 like

Ik liet mijn man iets meelezen van het interieurtopic, dus hij vraagt waar hij moet kijken en waar mijn vraag is. Dus ik leg uit van ja overal waar mijn poppetje is dat zijn de reacties.
Dus hij oooh dus je heet Ishq, weet je wat dat betekent? Ik zo nou? Dat ik je nu ook Ishq ga noemen en nu zit hij me al een uur lang Ishq te noemen.

15 likes

gisteren nieuwe dure panties gekocht, val ik vandaag natuurlijk van mijn fiets. Gat in mijn knie en in mijn panty. :roll_eyes:

1 like

Fotos voor vinted is echt te vermoeiend. Waarom wilt kleding er niet gewoon normaal uit zien op een hanger.

11 likes

Ugh wat irritant! Gelukkig is de deadline 8 mei dit jaar (zonder uitstel). Maar anders mag deze ook lekker gratis hoor als je 1 mei zegt is het gewoon 1 mei toch.

2 likes

Ah ja bedoelde het zo dat je je daar iig geen zorgen over hoeft te maken. Maar ja als iemand toezegt dat het voor 1 mei gaat lukken dan hoort ie dat gewoon te doen. En laat anders nog iets weten ipv niks :disappointed: Echt heel vermoeiend.
Ik snap wel dat je het liever zsm geregeld wil hebben anders zit je nog met die onzekerheid.

3 likes

Post nl. Ik werk de hele dag thuis, er heeft niemand aangebeld, niks. Nu krijg ik de melding dat het op een pakketpunt is afgeleverd want ik zou niet thuis zijn. Dat is gewoon niet waar :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Dat ik zo dom bezig ben met zoeken naar werk, aan de ene kant wil ik graag weg aan de andere kant heb ik echt geen zin om motivatiebrieven te schrijven. Neem me nou maar gewoon aan, ik kan het heus wel

10 likes

Veel te veel schermtijd gehad voor werk vandaag en nu is m’n zicht fucked up

2 likes

Heel herkenbaar dit. Ik heb echt een hekel aan mijn huidige werk, maar de motivatie vinden om echt te solliciteren ho maar…

Ik heb vanmiddag een sollicitatieformulier ingevuld op een site zonder motivatie en ben afgewezen… joh
En dan ook gewoon zielig doen nu

Wil gewoon dat er op magische wijze iets op mijn pad komt

6 likes