Waar erger je je aan? #9

Dit ja. Eigenlijk wil ik gewoon nog steeds ontdekt worden door een talent scout, maar dan voor mijn werkgebied.

5 likes

Wat voor werk zoek je? Wij zoeken mensen :smirk: en @GrumpyHarry

1 like

Oh echt! in wat voor branche?

Communicatie! Ik pm je haha

waarom zit Hugo nou weer bij de vooravond, dacht dat we bezig waren een zwart scenario in de ziekenhuizen te voorkomen.

oh en wat hangt Jort weer de foute oude witte man uit

1 like

Ik zag laatst kinderen van tien hier op dansen tijdens een streetdance les in de buitenlucht :tired_face::tired_face::tired_face:

1 like

Deze hele dag is gewoon een ergernis. Allereerst het feit dat mijn lichaam het nodig schijnt te vinden elke 3-4 maanden random te gaan hoesten. Dus ik me laten testen, negatief. Maarja ik werk in de zorg met patiëntencontact binnen de 1,5 meter dus ik vind het echt super asociaal om te gaan hoesten. Alleen hoesten duurt bij mij rustig 3 weken. Verder 0,0 andere klachten, maar elke keer dat domme gehoest voor weken word ik zo agressief van.

Verder heb ik vorige week een gaatje laten vullen bij de tandarts maar voel ik geen verschil: nog steeds pijn bij het eten van alles wat harder is dan yoghurt. En ik heb echt geen zin in weer een rekening van 200+ euro om dat te laten fixen. Ik heb sowieso altijd zo veel gaatjes en ontstekingen dat ik regelmatig denk: ruk dat hele kutgebit er gewoon uit joh!

Nu ben ik zo chagrijnig dat ik maar pizza ging eten. Maar dat stomme ding blijft maar heet, en ipv te genieten brand ik gewoon steeds mijn bek. Ik heb echt zin om op de grond te gaan liggen gillen inmiddels.

2 likes

Als je nog ruimte hebt voor een redacteur/journalist/copywriter, misschien wel haha.

3 likes

Hoeveel mensen zoeken jullie?

Minimaal 3 personen haha. Je mag me pm sturen voor meer info!

2 likes

@Mango @Yzile Wordt wel gezellig zo, een heel FF team haha.

7 likes

Omg ik ga dit bij makelaars doen. Moest allemaal persoonlijke documenten aanleveren per mail. Nooit meer iets gehoord over dat appartement.

Stom dat ik daar niet eerder aan dacht!

1 like

Ja true, thanks voor de link. Ik stuur nogmaals een reminder voordat ik hierover begin. Echt waarom zijn sommige makelaars zo incapabel. Deze verschuilt zich ook achter: “het kan langer duren ivm covid. We sturen gegevens direct door aan verhuurder.” En “we willen alle gegevens van je voordat we een bezichtiging in plannen.”

Oftewel leuk hoor je bankgegevens en paspoort en werkgegevens. Je hoort alleen niks meer van ons, dat ligt aan de verhuurder en covid, niet aan ons. Ik word er een beetje zuur van, en ik ga deze link zeer zeker met ze delen.

Edit: ik heb ze een hele nette mail gestuurd en gevraagd of ze uiterlijk dinsdag 4 mei kunnen reageren.
Indien weer nul respons, dan ga ik los😈

7 likes

Afspraken maken met bedrijven via Whatsapp. Vreselijk!

• Hoi ik wil een afspraak maken voor X in week Y of Z, liefst vanaf 15.30.
  • Maandag om 14.00
  • Dan kan ik niet, zijn er mogelijkheden aan het eind van de middag of in de avond?
  • Woensdag om 10.00 wat is je achternaam?

??? :cry:

Geef me gewoon een paar opties man of ja liever nog een boekingsysteem natuurlijk.

12 likes

Mensen. De overbuurman is een bedrijf begonnen en dat loopt echt lekker. Maar wij hebben een carpoort en mensen lijken het super normaal te vinden om daar hun auto recht voor te zetten? Dus niet in de carpoort, maar recht voor de uit en ingang ervan? Elk weekend moet ik binnen lopen met de vraag of klanten hun auto ergens anders willen parkeren, want hun auto staat ervoor en ik kan er niet in of uit.

Ik snap die logica gewoon niet. Ik rij al 10 jaar auto en ik krijg al stress als ik op een plek parkeer voor iemands huis. Laat staan een carpoort waar je overduidelijk 4 autos ziet staan en hun enige plek om in/uit te rijden volledig blokkeert?!

8 likes

Wij hebben hier een coffeeshop en daar staat bij het raam: als je je auto fout parkeert helpen wij je niet. Ik vind dat echt een goede actie en ook dat je overbuurman hier eigenlijk verantwoordelijkheid voor moet nemen. Het zijn zijn klanten. Heb je al eens met hem het erover gehad?

5 likes

Duitsers werd dus nadrukkelijk gevraagd niet naar nederland te komen vandaag. Gaat iemand die in duitsland woont er toch naar toe. Ik zei echt dat ik het leuk zou vonden als hij een boete kreeg.

1 like

Ik heb vandaag mn ‘GEndEr REVeAL’ feestje en ik verwacht dat de mensen die komen even mn huis willen zien van boven naar beneden dus alles moet semi opgeruimd zijn. Echt afschuwelijk want er staan nog 10000 dozen :pleading_face::nauseated_face: dus nu moet ik mn hele toko op ruimen

Terwijl ik net bezig was met een sociaal experiment om mijn vriend een schoonmaker te laten inhuren iedere week :pleading_face:

10 likes

Dat hadden wij ook altijd bij het vorige huis. En soms zelfs mensen die hun auto onder de carport parkeerden?? Hallo het is een carport die aan een huis vastzit, midden in een voortuin. En dan zooooo verbaasd zijn dat wij er dan wat van zeiden.

3 likes