Waar erger je je aan? #9

Ugh
En sowieso kom dat dan ff melden…

2 likes

Ah man mijn onhandigheid. Hoe vaak ik niet al per ongeluk berichten wis hier😭

1 like

Betaal met monopolygeld als je de rekening krijgt. Is bijna hetzelfde als echt geld.

26 likes

Ik weet niet meer te kruipen van ergernis, het is OPNIEUW feest op het plein hier met luide muziek, afval en PIS OVERAL. Het is zo erg dat ik gewoon ieder weekend opnieuw hoop dat 't fucking hard regent.

Ik snap dat de stad weinig kan doen maar ieder weekend een soort ranzig festival voor de deur is echt een plaag.

Edit: oh leuk nu komen ze hier in de straat coke dealen.

3 likes

De vlogs van Mascha zijn vermakelijker.

1 like

De straat hier heeft netjes banen om lopend verkeer te scheiden, dus rechts loop je de ene kant uit en links de andere. Er is in het midden een strook vrij gelaten zodat je elkaar veilig kunt passeren. Veilig? dachten de kroegjes. Wat nou veilig? We maken er een extra terras van! En nu kan je op geen enkele manier meer afstand houden…

Tevens gespot: een rij van 30 meter voor een of ander kledingwinkeltje, een rij van zeker 70 mensen voor de tk maxx :joy::sob:

Ik ging eventjes de deur uit om mn bakkersbestelling op te halen, maar de komende weken sluit ik me binnen op.

4 likes

dat mijn pony zo snel groeit en ik ‘m iedere drie weken moet bijknippen anders hangt mijn haar in mijn ogen en dat prikt

M’n vriend die 25 minuten zei: ik ga zo. En op zijn weg naar huis friet mee zou nemen. En nu nog niet vertrokken is.

:face_with_symbols_over_mouth:

Dat ik al maanden geen leuke kleding kan vinden en als ik iets vind het me niet staat. Het ligt echt aan mij zelf, ik weet het maar godver. Ik wil er ook gewoon leuk uitzien :sob:

4 likes

Eet je al? Dan is patat slash friet wel altijd op z’n lekkerst.

3 likes

Dat ik dacht dat we tomatensoep gingen eten, dat al had ingevoerd in m’n app en daar qua hoeveelheid calorieën al vanuit was gegaan. En toen ging de rest ineens zelfgemaakte ravioli met vierkazen saus eten. En dat krijg ik op geen enkele manier in m’n caloriebudget natuurlijk dus heb ik 1 stukje gegeten naast m’n soep. Had ik beter niet kunnen doen want nu verdrink ik echt in zelfmedelijden. Het was zo lekker :sob::sob:

Het staat NU op tafel!

4 likes

Lekker sgat. Geniet van je friet.

3 likes

Dan heb je de rij van Primark nog niet gezien. Daar zaten gewoon pauzes in met beveiligers zodat het terras en de ingangen van Donner vrij bleven. Ik denk dat de Bijenkorf nog niet zo gek is dat ze nog steeds die afspraken hanteren.

4 likes

Ik dacht dat de Primark tijdens de vorige fase bewust niet open ging. Omdat er moeilijk gehandhaafd kon worden etc mbt afspraken/afstand. Geldt dat nu niet meer dan
Vraag me af wat het verschil is

2 likes

Geen idee, ik kom er eigenlijk nooit. Dit is wel een heel nieuwe die dus überhaupt nu pas net open is gegaan sinds de nieuwe maatregelen.

Moet zeggen dat ze het wel netjes deden qua rijen met beveiligers zodat omliggende winkels zo min mogelijk last hadden.

Nee ik geef de Bijenkorf groot gelijk. Als ik naar mijn eigen winkel kijk waren de afgelopen dagen 75% klanten die zeiden ja ik kom alleen maar even kijken want dat mag weer!!

1. Je houdt een plek bezet van een klant die wel iets wil kopen
  2. Het zorgt weer voor allerlei onnodige verplaatsingen
4 likes

En dan zeker wel allemaal zeggen “fijn hè voor jullie dat het weer mag!”

7 likes

Ja exact dit idd :sweat_smile:

Net drie wildplassers een bekeuring zien krijgen :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

(Ondertussen was een vierde ergens anders aan het plassen maar goed, small victories)

22 likes