Dr sporten die ik kijk zijn nu tegelijk online. Irritant.
Mijn oplaadsnoertje is bijna stuk en nu maakt m’n telefoon steeds opnieuw contact als ik ademhaal
De wifi ligt er al 2 uur uit, waarom op zaterdagavond 🥲🥲 En er is geen storing, dus probleem ligt vast hier
Even het modem uitzetten, minuutje wachten en dan weer aan? Of waarschijnlijk heb je dit allang geprobeerd
Haha ja echt alles al geprobeerd Hopelijk zijn er ook monteurs op zondag.
Ik voel je frustratie, zo irritant als internet het niet doet en je het niet zelf kan fixen Geen idee of er monteurs werken op zondag maar de meeste providers zijn wel goed telefonisch bereikbaar in het weekend volgens mij? Hoop dat het gauw weer werkt!
Ik ben een millenial en ik woon in een dorp… Waar kan ik in godesnaam iets uitprinten.
Ja nergens welke debiel vraagt dat van je!!!
Fucking franse mensen via vinted die hun dingen bij via rare verzend gebeurens willen laten sturen. Heel avontuur dit.
Dat houd die fransen niet tegen. Had hem niet eens aanstaan in eerste instantie haha meh.
Dan zeg je maar dat morgen le jour de repos is he!1
Mijn onderburen die een vuurkorf aanhebben en nu is m’n hele slaapkamer (waarvan het raam nog openstond) infused met vuurkorfgeur, en de kamer luchten met het raam open werkt niet, want het fikkie staat nog wel even aan
Heb je geen Supersoaker? Dat doe ik altijd in het donker uit het raam bij wildplassers en lawaaimakers, als ze maar dronken genoeg zijn hebben ze toch niet door waar het vandaan komt.
Dat mijn maag niet tegen mijn lievelingsbroodje van de Subway kan. Mijn kont doet pijn.
Haha for some reason had ik dit niet achter jou gezocht. Ik zie je al helemaal zitten onder de vensterbank weggedoken met je supersoaker uit het raam van een verduisterde kamer, heerlijk.
Love supersoakers. Wij hebben een Supersoaker voor als onze kat snachts ruzie zoekt met buurt katten en iedereen wakker schreeuwt.
Mijn schoonmoeder maakte vandaag zo’n vervelende ‘ik wil wel snel kleinkinderen hoor’ opmerking en ik word ZO NERVEUS van al dit soort opmerkingen en dat gehamer op samenwonen van mijn vriend. Ik wil nog niet!!!
Zeg dat jij graag de loterij zou winnen, maar dat het leven nou eenmaal niet maakbaar is!!! We willen allemaal wel eens wat schoonmoeder.
Of zo’n droge: pardon? Wat wil je daar mee zeggen?
Ik vind het echt een rare manier van doen van zo’n vrouw.
Die kutschoonmoeders ook altijd. Ik weet niet waar ze het lef vandaan halen, maar ze denken allemaal te kunnen bepalen wat hun zoon voor leven gaat leiden. De schoondochter heeft zich maar aan te passen. Yeah no.
Zit het je hoog?