Waar erger je je aan? #9

@Janniebeton @Kauai ik wilde de sfeer niet verzieken en zei iets van ‘haha nou de komende jaren geen kinderen hoor’. Het is verder wel een lieve vrouw maar heel ouderwets and traditioneel.

2 likes

Iemand heeft tegen onze lievelings auto aangezeten in de parkeergarage :pleading_face: diepe kras en stuk afgebroken in de bumper. Echt zo kut. Hangen geen camera’s helaas in de garage en we hadden geen briefje op de auto

1 like

Zo’n kut opmerking. Ik denk dan altijd “de enige manier waarop jij er voor kan zorgen snel kleinkinderen te krijgen is jezelf te laten bezwangeren door je zoon” en dat vind ik zo’n nare gedachte :nauseated_face:

1 like

Maar dan is het maar een halfkleinkind.

3 likes

Haha that escalated

17 likes

Haha laat me

giphy

45 likes

Dat ik in de stad NERGENS naar de wc kon gisteren. Had het geprobeerd bij ov stations, media markt, en kfc. Oke bij een cafe had misschien gekund maar dan moet je daar eerst reserveren en wat bestellen. Ik ben uit pure ellende maar naar huis gegaan om te plassen.

3 likes

Mensen online die hun woorden kracht bijzetten door te eindigen met ‘read that again’. Rot op, ik bepaal zelf wel hoe vaak ik je oninteressante quote wil lezen :face_with_raised_eyebrow:

31 likes

Een oud-coach die denkt dat ze van alles kan “manifesteren” door “vibraties” maar eigenlijk gewoon het toonbeeld van white privilege is :zipper_mouth_face:

4 likes

Mijn vriend die de chipszak niet goed dicht heeft gedaan toen hij die opruimde en nu is m’n chips zompig bah

6 likes

Ik zit al maanden mn kledinglijn plan aan mn moeder te vertellen en mevrouw toont 0 interesse nou prima.
Maar nu heb ik iets via vinted verkocht en komt ze met het briljante plan " Kun je je zelf gemaakte kleding niet gewoon op vinted zetten"

Prima dat je niet in me geloofd maar je hoeft me ook weer niet zo te beledigen.

10 likes

Zo verheven ook! Alsof diegene zo’n fantastische visie heeft die nog niemand had bedacht en dat ie zo complex is dat je m minstens twee keer moet lezen om het op je in te laten werken. Zijn bijna altijd mannen ook die dat zeggen.

5 likes

Hopelijk houdt het snel op! Zo vervelend!

Bij mijn ouders hadden we hier ook last van. Die wonen naast een kerk. En als het parkeerterrein dan vol stond werd onze oprit geblokkeerd. Mensen hadden iets van ja joehoe, over een uur zijn we weer weg. Nadat me pa voor de 3de X de kerkdienst verstoord had checkte de dominee eerst zelf of onze oprit niet geblokkeerd werd voor de dienst :joy:

18 likes

Ik erger me zo aan die Hailey Bieber die overal is. Die carrière heeft alleen maar een vlucht genomen omdat ze met die Bieber getrouwd is want ik kan me geen slechter model bedenken. Oh wacht, Kendall misschien.

27 likes

Mensen die verbaasd zijn dat het in het weekend druk is in de stad en dat er rijen zijn.
Pre corona was het ook druk in het weekend.

7 likes

sowieso de hele verheerlijking van deze rijke tieners (twintigers zijn het inmiddels misschien)

1 like

Ik moest opeens aan een interview met Bieber denken:

Hailey is in his room. She is the only one in his room (except for Esther the dog, who smells incredible). When we enter, Hailey is wearing a black crop top and tight black pants, sitting on a pristinely made bed. She is doing nothing—no TV, no book, no phone, no computer, no music, no oil paints, nothing.

13 likes

Nou, er waren anders pre Corona bijna geen rijen hoor. Gewoon een teringdrukke zwetende mensenmassa waar je tussendoor kon glibberen.

Ik ontweek bepaalde straten pre Corona idd ook al.

Edit: maar tell me more over je kledinglijn! Beledig ik je ook als ik Etsy tip?

4 likes

Hahah jaa die rijen waren er idd niet. Toen kon je elkaar nog duwen enzo. Mis die tijden.

Ahhw nee is geen belediging ik ga het ook via etsy verkopen. ( Wat ik mn moeder dus ook 10x heb verteld hahaha)

7 likes