O ik zie het juist veel bij (vrouwelijke) psychologie-influencers. Zo zie je maar weer, het is overal
Jaa dat zou idd wel chill zijn hahah
Ben wel blij te lezen dat het idee achter de fotoâs in nieuwe Vogue (pin up-ish) van haarzelf afkomstig is
Dat de Xenos de inhoud van een voorraadpot als â6,5 x 11,5 cmâ aangeeft. Daar heb ik toch niks aan, zet er gewoon het aantal milliliter bij
Dat ik weer een gedwongen dutje heb gedaan vanmiddag en dat ik nu nog wakker lig met een snurkende beer naast me heb echt zin om hem wakker te schoppen en te zeggen dat ik NOOOIT meer een dutje doe
hoop dat je dit gedaan hebt, is 100% terecht
ik erger me aan mezelf, ben super labiel en geirriteerd omdat ik ongesteld moet worden, en ik weet dat het daarom is
maar nog steeds denk ik NOU EN!!!
zo van, ja maar je doet nu kut maar eigenlijk meen je dat niet, want je weet dat je gewoon ongesteld moet worden he
en dan denkt mn hoofd:
De spierpijn in mn billen
Oke en verder heb ik sowieso bijna overal spierpijn vandaag omdat ik ook weer eens gesport heb hoor
Gewoon Den Haag ook niet? Hoe dan ook irritant.
Dit heb ik ook wel eens gehad. Je vult dan je postcode in en dan laadt die site zelf je woonplaats. Je woonplaats vul je dus niet zelf in. Maar die keurt hij vervolgens niet goed
Hallo hoezo moet ik op Youtube voor sommige videoâs mân leeftijd bevestigen met een kopie van mân paspoort? Zijn ze gek geworden
De hele buurt is aan het klussen, dus van ellende ben ik maar een raam gaan schuren.
Lol wat, dit mag toch niet
Geen idee, maar ik krijg dus dit te zien bij sommige videoâs :
en dan:

Echt heel irritant, het helpt ook niet om een andere browser te openen ofzo.
Wow wtf
Ik hoef voor mân werk nooit te bellen/videobellen. Nu heb ik vandaag een gesprek met de directeur en natuurlijk is er een internetstoringđ
Ik had een tijd geleden iets verkocht op vinted en daarna het account gewist aangezien ik het toch niet meer wilde gebruiken. Maar nu wilde ik toevallig iets kopen en kon ik geen account maken omdat mijn email al bekend was? Inloggen kon ook niet want het account was gewist.
Nu stuurde ik een mailtje over hoe dat zit. Dus krijg ik een antwoord dat ze hem wel kunnen terughalen als ik wil, maar je mag maar 1 account hebben dus moet ik de nieuwe die ik net had aangemaakt wissen.
Maar hoe kunnen ze hem terughalen dan, gewist is toch gewist? Nu heb ik maar gevraagd of ik kan zien welke info ze nog van me hebben want het punt was juist dat mân bankgegevens etc. uit hun systeem waren gehaald. Kom ik er bij toeval achter dat dat mogelijk niet zo is lekker kut.
Ja dit had ik afgelopen zomer ineens een tijdje
Daarna was T ook ineens weer weg zonder dat ik ooit iets heb ingevuld.
Die youtube reclame van thriftale met dat wilde oosten accent.
Rot op ik wil niks koooopeeen.
Groepapps voor een bepaald event (verjaardagscadeau regelen bijvoorbeeld) waar niemand zich aan de etiquette houdt. Stuur alleen wat nodig is aub. Ik hoef geen 10 reacties te ontvangen met âtikkie is betaaldâ of âgoed idee om een groepscadeau te regelenâ. En wat alleen naar de organisator gestuurd kan worden, doe dat aub en val de rest er niet mee lastig.
Ik wil bijna reageren met âalleen het hoognodige hier graagâ maar dan ben ik weer die botte persoon
Wat is de etiquette in zulke apps?
Heb nog liever die stroom aan berichten dan mensen die zich als een rat gedragen en geen cent betalen