Daar kan je toch ook gewoon uitstappen zoals je zelf oppert. Wat heb je er verder aan als zo’n groep toch al dood is.
Ga jij niet op staycation naar Balkonia of Tuinesië? (ik zie deze regelmatig voorbij komen en het lezen doet elke keer weer pijn)
I feel you!! Also het voelt alsof mijn vakanties ( in eigen land) opeens minderwaardig zijn, of slechts een staycation zijn.
Ik ga zo een paar dagen weg met mijn vriend en ik heb gezegd dat we om half 2 zullen vertrekken. Nou nog een uur te gaan, en meneer moet nog douchen, er staat nog een afwas, spullen zijn nog niet volledig ingepakt. En wat staat ie nu te doen? Te bellen met zijn vader over iets van zijn studie. Maar ik wacht wel hoor.
Ik erger me zo aan deze video die ik echt te vaak op m’n instagram feed zie. Ik word echt boos van mensen die doen alsof een paar bevroren bananen pureren een “healthy magnum” is. Het zijn bevroren bananen? Aan het eind van de video gaat er een laag gesmolten pure chocolade over. Gefeliciteerd je hebt bevroren bananen en koude chocolade? Waarom. Ik haat het
Zei vervelende Thea dit?
Als ik hier iets tofs zie en dan naar Instagram ga om het op te zoeken, vergeet ik meteen waarvoor ik daar keek en raak verdwaald in tijdlijn en stories. Een uur ofzo later open ik dan weer het forum, denk ‘ohja!!!’, ga terug naar Instagram en herhaal het proces
Nee niet Thea, maar wel genoeg andere hondeneigenaren
Dat ik alles wat zoet is op wil eten. Ben zelfs instaat om door de regen een reep chocolade te halen.
Zal wel weer ongesteld moeten worden.
Ja ik denk ook dat het verschilt per app groep. Soms is het handig als mensen aangeven dat ze iets betaald hebben oid. In sommige groepen doen ze zelfs lijsten waar je je naam onder moet zetten van
-
kauai
Dan kopieer ik hem en dan zet ik erbij -
kauai
-
floepsie
Waarschijnlijk vinden mensen dit verschrikkelijk maar ik vind het best wel handig. Ook vind ik het soms gewoon chill om degene die het organiseert even een soort enthousiaste reactie te geven en dat ik dus niet ineens afhaak ofzo. Van hee ja leuk tot dan.
Wat ik wel stom vind trouwens is als mensen die het organiseren daar weer op gaan reageren 🥲
En @nello ja eens!! Ook dat als mensen vragen “of je nog op vakantie gaat” ze altijd bedoelen “naar het buitenland” sterker nog, als het even kan verder dan België of Duitsland, want anders is het slechts vakantie-light.
Alles wat in het kader van vakantie vieren gepaard gaat met buiten je eigen huis overnachten is gewoon vakantie ja
Nou ik ben uit deze forum-Instagram-loop hoor (soort van want ik ben dus weer hier). Ik ging dus op insta zoeken naar een nieuwe legoset nav een post hier. Herinnerde eindelijk naar de Lego insta te gaan, maar daar stond hij nog niet op. Dus naar de site en daar was hij ook nog niet. Wel stond daar R2D2 op de homepage en die heb ik net besteld.
Sjongejongejongejongejonge.
Deze loops zijn duur man!!!
Oh dat zou wel chill zijn, ga ik even uitzoeken! Bedankt voor de tip
Ik erger me kapot aan kopers op marktplaats die eerst een waslijst aan (extreem gedetailleerde) vragen op je afvuren over het product, die je dan ongeduldig doch netjes beantwoord. Vervolgens doet de koper een totaal niet serieus te nemen bod die niet in verhouding staat met de vraagprijs en realiseer ik me weer wat voor een gruwelijke hekel ik aan marktplaats (kuch kuch mensen) heb.
Een aantal auto’s stonden hier netjes stil met knipperlichten om 20:00 uur. Ik zag zelf een wat jonger meisje die met haar fiets aan de kant ging en stil gaan staan. Ineens keihard getoeter omdat er 1 auto dacht fuck jullie. Ook niet ff nadenken of zo maar vol die toeter indrukken
Een klein stukje oranjekoek met slagroom gehad een halfuurtje geleden en nu alweer kapotgaan op de wc. Thank the lord dat er steeds meer lactosevrije opties bestaan… moet je ze wel gebruiken
Of gewoon lactase pillen gebruiken
De nieuwe update van spotify. Helemaal kut
Schilders / klusjesmannen die de radio hard aanhebben staan. De hele buurt wilt niet meegenieten.
De stille schilder zou echt goede marketing truc zijn denk ik.
Geef je medewerkers gewoon draadloze koptelefoon /oortjes. Met vmevt. Walkie-talkie functie.
Dat ik geld wil storten, maar dat dat niet meer in het dorp kan. Dat ING kantoor is al een tijdje weg, maar nu hebben ze op meerdere plekken een ‘geldmaat’ neer gezet en daar schijn je ook te kunnen storten. Maar die zijn of nog niet klaar (het bord hangt er wel maar het apparaat is er niet) of buiten gebruik (volgens de website). Echt irritant.