Waar erger je je aan? #9

Ik zag laatst wel schilders die draadloze oortjes in hadden, dus ze zijn er bij sommige bedrijven al wel mee bezig gelukkig

2 likes

Ze hebben de bibliotheek veranderd. In plaats van 2 kopjes, muziek en podcasts, zijn het er nu meer en bijvoorbeeld mijn podcasts zijn nu heel onoverzichtelijk. Normaal als ik op podcasts klikte zag ik in 1 oogopslag de nieuwe afleveringen, en nu niet meer

2 likes

Die is echt zo kut! Ik kan bij podcasts ook niet meer selecteren op nog niet afgespeeld :face_with_symbols_over_mouth:

Ja echt om te janken

1 like

Mezelf, gisteren negatief getest en met mensen afgesproken vandaag meteen weer stress omdat ik uit automatisme uit iemands glas geproeft heb (maar goed ook gewoon lang samen gezeten). Maar niet denken dat oh misschien voel ik me gammel want zo voelde ik me al want daarom ben ik gaan testen en misschien omdat ik maar 5 uur geslapen heb na veel drank. Kut hoofd

Ik erger mij intens aan keuzemenus als je ergens heen belt. 1) vergt bizarre concentratie om naar alle opties te luisteren 2) 9/10 keer valt je vraag niet onder te verdelen in de genoemde keuzes 3) dan moet je als een malle gaan bedenken welke keus het ‘best’ past bij je vraag, druk je EINDELIJK op je random nummer keuze, is het antwoord dat je het antwoord kunt vinden op de website en word er opgehangen. YOU FUCKING KIDDING ME. Opnieuw bellen. Nieuwe keuze gokken. Hopen dat je een medewerker aan de lijn krijgt. Duurt 5 jaar. Frustratie, ellende. Irritatie. Heel veel irritatie. Altijd chagerijniger na het bellen

22 likes

Ik heb dit ook eeeelke keer. Of als iemand op t forum zegr van ooh moet je de story zien van die en die influencer.
Nou dan heb ik alles op insta bekeken behalve die story

3 likes

Ik haat wind

10 likes

Ik haat ook wind. Vooral net, ik ging fietsen op de elektrische tandem met een client. Valt die accu telkens uit.

Ongevraagd advies, maar bij veel keuzemenu’s (vooral waar je de keuze moet zeggen) kan je gewoon tijdens het menu al zeggen “ik wil een medewerker spreken”. Dat werkt bijvoorbeeld bij DHL heel goed.

5 likes

Dat ik net in de Bijenkorf was en een paar geurtjes had getest op zo’n kartonnetje. Geen een sprong er op dat moment uit, maar nu is een geurtje blijkbaar in mijn haar terechtgekomen en nu, later, ruikt dat geurtje echt MEGA lekker. En ik weet dus niet welke het was en nu kan ik het niet uit mijn hoofd zetten. Heb wel snel een lijstje gemaakt van alle geurtjes die ik had getest zodat ik dat niet vergeet.

6 likes

Ik had een plantje via etsy gekocht en de verkoper verkocht meerdere van hetzelfde soort. Ze hadden allemaal een naam zodat je precies kon uitkiezen welke je wilde ontvangen.

En nu heb ik toch gewoon een andere opgestuurd gekregen, wel met een kaartje erbij dat die ik had uitgekozen het niet zo goed deed. Maar hallo, kan je me dan van te voren een berichtje sturen zodat ik kan beslissen of ik het alternatief wil of niet? Zo raar om maar gewoon iets anders te sturen zonder overleg.

6 likes

Dat irritante bandje van de klantenservice van NS, ja ik snap dat het druk is en nee ik wil niet op de website kijken want dat heb ik al gedaan. Ik wil gewoon gvd iemand aan de lijn krijgen :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Hahahahaha ik herken dit probleem echt zo erg maar dan met eten bezorgen. X was op dus geven we je Y als alternatief, uhhh bel op zijn minst even?

4 likes

Mezelf. Ik heb echt nul concentratie/doorzettingsvermogen meer tegenwoordig, lijkt alleen maar erger te worden :mad: en lekker alles uitstellen hoor

9 likes

Huh gewoon praten terwijl de keuzes worden opgenoemd bedoel je?

Hoestende studenten in de ub vandaag en gister.
Ik moet eigenlijk gewoon niet meer gaan, maar thuis doe ik nog minder en ik loop al zo achter. Nu meteen ook kriebels in m’n keel natuurlijk :sob:

1 like

Ik was maandag aan het wandelen met een vriendin en toen fietste een man langs en ik voelde me al minder prettig erbij maar toen stopte die dus op een kruising van de straat waar we liepen en daar bleef die stil staan. Dus wij gewoon doorlopen en praten en toen ging die fietsen precies nadat wij voorbij gelopen waren.
En toen dacht ik ja ik zou hem nu eigk moeten uitleggen dat ik me heel onveilig voel omdat hij misschien straks gaat fietsen precies nadat wij langs lopen. Maar hij ging dus serieus met 5 kilometer per uur achter ons fietsen op de stoep, terwijl die vroeg of we al lang aan 't wandelen waren ofzo. Nouja m’n vriendin reageerde daarop en bij de volgende kruising sloeg die af.
Maar ik snap deze gedachtegang van die man echt niet en vind het zo oneerlijk dat ik me onprettig voel en me daarbij ook nog eens bezwaard voel want wie weet bedoelde die meneer het allemaal wel niet zo en wat stel ik me ook aan er is toch niks gebeurd.

6 likes

Verkoper op Vinted heeft een probleem met het verzenden en schrijft dat in een berichtje naar mij. Dus echt alleen dat ze een probleem heeft.
Moet ik dus tegen haar zeggen dat ze beter de klantenservice kan contacteren dan mij, want ik weet toch niet wat er mis gaat. Zo raar.

1 like

Zegr ze het niet meer zo van t duurt ff wat langer