Waar erger je je aan? #9

Ah ja dat doe ik ook bij DHL, dan blaf ik meteen ‘MEDEWERKER!’. Works like a charm.

3 likes

Nee ze heeft het geannuleerd en ik heb het opnieuw gekocht, veel gedoe dus ik geloof wel dat er echt iets mis ging. Maar ik moest haar aan het handje meenemen zo ongeveer. Lekker initiatiefloos.

1 like

Hahah wij kregen op werk een keer courgettes van de groothandel ter vervanging van de komkommers die ze niet konden leveren, echt bedankt.

16 likes

Mmmm serveertip: lekker plakjes rauwe courgette op je broodje gezond!

(sarcasme uit)

5 likes

Haha dit doet me eraan denken dat ik tijdens mn studententijd tegen een jongen uit mijn commissie had gezegd dat hij een keer pastasaus met courgette moest maken want dat was lekker en hij gebruikte nooit groente. Kwam ik daar, stond er een bakje rauwe gesneden courgette op tafel naast de pan met pastasaus als een soort bijgerecht :joy::joy:

21 likes

ja klopt! Het werkt in ieder geval bij nummers waar je de keuze moet zeggen (in plaats van intoetsen) maar soms ook bij zulke nummers

Er vliegt iets in m’n huis. Het is groot genoeg om het te zien bewegen in mijn ooghoek, en klein en snel genoeg om te verdwijnen zodra ik erop wil focussen

Dat het likeknopje op het forum is verplaatst. Nu zit ik te pas en te onpas berichten te liken. Irritant!

1 like

Ze zijn aan de andere kant van onze flat een uitbouw aan het maken en al vanaf 9 uur non-stop aan het boren ofzo. Het is een lage, consistente drill die tot voor kort prima uit te houden was, maar nu word ik gillend gek. Wat kan je nou zo lang doen?!?!?

Die kutreclame van Swappie met irritante influencers die ik al de hele dag bij elk YouTube-filmpje krijg.

2 likes

Neeeee ik hou van vleermuizen :inlove: Volgenw mij is het helaas gewoon een mug. Krijg hem alleen niet te pakken nog

Poep in die schoen voordat je hem verzend.

3 likes

Ik probeer echt de Lidl leuk te vinden en ga er ook steeds vaker heen om het te proberen. Maar echt wat een schijtwinkel eigenlijk. Zo’n 90% van die klote folder hebben ze nooit of is zogenaamd al uitverkocht. Was vanmorgen vroeg heengegaan om die macarons te kopen die in hartjesvorm, zegt die chick “ja die zijn al uitverkocht!!”. Binnen een uur?? Tuurlijk meid, en de rest van mijn lijstje was zogenaamd ook allemaal uitverkocht. Nou dan niet. En het andere filiaal lijkt wel een Primark altijd zo idioot druk is het daar.

19 likes

Haha zo waar wel, ik zie ook meestal precies héél andere planten in mijn filiaal dan die in de folder staan :woman_shrugging:

4 likes

Ik ben een held in mijn sleutels verliezen. Ik ben nu thuis na een dag werken met baby en nog allerlei boodschappen doen en vind mijn sleutel niet. Dus ik zit maar in de auto naast het huis baby te voeden tot man thuis is. Ik erger mij dus vooral aan mijzelf maar ook nu al aan de zelfvoldane blik van man als hij mij ziet wachten.

2 likes

De bovenkant
Staat er niet tussen :stuck_out_tongue:

Ik kom ook altijd bloedchagrijnig die winkel uit. En gewoon elke week weer?? Doe er wat aan Lidl :face_with_symbols_over_mouth:

Dat je bij online boodschappen niet aan kunt geven of je een mannelijke of vrouwelijke aubergine wilt. Heb ik weer pasta alla norma vol pitjes :rage:

2 likes

Say whatttt

43 likes

Kun je dat in de winkel wel zien dan? Zo ja: hoe?

2 likes