Mijn vriend zit beneden en zijn call loopt uit, ik heb honger en dorst. Maar doordat hij aan het kletsen is kan ik geen thee zetten.
Dat ik Maan geblokkeerd heb op Spotify maar dat blijkbaar niet werkt met duetten en ik dus nog steeds continu Blijven Slapen in mân oor geblĂšrd krijg
Hahaha kan dit ja?! Dan ga ik nu Dua Lipa blocken.
Mijn buurvrouw doet werk waarvoor ze veel belt, maar haar kiestoon staat ZOOO hard dat ik het door de muur heen hoor. Je hoort dan de telefoon lang overgaan of de toon dat de verbinding wordt verbroken. Haarzelf hoor ik niet, maar ik denk echt als ik het al keihard hoor, word je dan zelf niet doof van dat kutgeluid???
Belafspraken van artsen die dan ergens die dag zullen bellen. Staat in de brief dat ze 11:30 bellen, maar dat is een ruime indicatie oftewel je moet de hele dag paraat staan. Wil gewoon lunchen op een terras.
Ook niet als je je volplamuurt met zonnebrand? Plus een hoedje eventueel.
Moeder met zonneallergie doet dit ook namelijk en zit er ongeveer zo bij
- random foto niet mijn moeder
Ik erger me aan nepleer. Blijft best lang mooi maar dan altijd in één dag tijd brokkelt het in een keer af en kan je je broek/ jasje/ rokje wegdoen.
Gelukkig werk ik dit keer thuis terwijl ik vervel van broek, ik heb ook weleens in de kroeg gestaan met een schubbenrokje dat compleet uit elkaar viel en daardoor ook ging doorschijnen. Note to self: nooit meer kopen.
Mân nepleren trench die tussen mijn fiets kwam krijgt dit sowieso ook binnenkort
Ik hoop dat iets voor je werkt, wel zo lekker als je toch wel ff in je tuin kan chillen als de zon eindelijk een keer schijnt (volgende week al niet meer zo te zien)
Ik verbrand heeeeel snel in de zon en gebruik altijd P20. Je hebt olie maar dat laat vlekken op kleding achter maar er is nu een nieuwe voor kids dat is volgens mij gewoon witte lotion. Ik vind die altijd heel fijn. Heb de nieuwe nog niet geprobeerd maar met die olie kon ik op vakantie gewoon in de zon zonder de hele dag te moeten smeren. Weet niet of dat ook voor jou helpt maar ik krijg als ik niet smeer ook rode jeukende plekken als ik ook maar 1 min in de zon zit đ„Č
Vind dit nog wel een van de minst erge dingen aan Facebook eigenlijk .
Ik voel me echt niet serieus genomen door mijn huisarts en we kregen echt een discussie en ben het niet met haar eens maargoed zij is de baas natuurlijk. Trut
Misschien moet je gewoon een klacht indienen
Of een nieuwe huisarts zoeken?
Haha dit is heel gebruikelijk in Myanmar, versieringen op het gezicht. Maar helaas is dat land nu een puinhoop
Ooh zijn dit versieringen! Ik zocht op google op zonnebrand + hoed en toen kwam dit, dus dacht ja dat is het, super stom. Al ziet mijn moeder er dus wel zo uit met haar hoofd gewoon helemaal wit van de zonnebrand haha (en die zou ook niet een plekje missen zoals hier en een andere hoed natuurlijk).
Ja het is een combinatie van zonnebrand, make up en anti rimpelcreme. Dus je hebt wel deels gelijk. De ene heeft vegen en de ander figuurtjes:
Edit: figuurtjes vergeten en full face vergeten
Mensen die nu vuurwerk afvuren hebben energy
En gebruik factor 50 en slik een cetirizine tabletje. Dat is tegen allergische reacties. Kan ook gewoon zoân anti hooikoortstabletje zijn, bijv van de Lidl, die zijn goed en goedkoop. Gebruik ik al jaren tegen zonne allergie. Het gaat erom dat de werkzame stof cetirizine erin zit.
Dat die achtelijke apotheek in het weekend dicht is en ik daar ĂĄltijd pas achter kom als ik echt op zaterdag mn pil moet vernieuwen. En dus ook aan mezelf dat ik dit niet kan onthouden en alles eeuwig uitstelâŠ