Ik heb geen ongelezen mails meer maar er blijft een melding met ‘3’ staan. Ik kan daar niet mee dealen.
Never mind, ben er al vanaf. Heb alles nogmaals gemarkeerd als gelezen. Ik kan weer verder met mijn leven.
Ik heb geen ongelezen mails meer maar er blijft een melding met ‘3’ staan. Ik kan daar niet mee dealen.
Never mind, ben er al vanaf. Heb alles nogmaals gemarkeerd als gelezen. Ik kan weer verder met mijn leven.
3?! Ik heb er 5000+
Waarom kunnen ze hier nooit eens optijd bezorgen
Mijn pakketje is niet bezorgd en weer terug gegaan naar de afzender omdat de postbode de voordeur niet kon vinden?! Ik woon gewoon in een vrij opzichtig appartementencomplex
De tv is weer eens bezet. Nu kan ik de finale van lego masters niet zien. En natuurlijk zal ik er niet onder uit komen te weten wie de winnaar is, want dat zie je natuurlijk overal vanavond en morgen. Top man. leuk zo thuiswonen
Kun je niet via de laptop ofzo kijken?
Het is inmiddels al even bezig en ik heb geen idee waar ik het nu al terug kan zien; helaas.
Heb je Videoland? Dan kun je het ook live meekijken via telefoon of tablet!
Ik zat net lekker mn voeten en benen in te smeren op bed. Zit de hond gewoon vol uit de pot body butter te vreten
Op mijn werk maar ik roosters maar man o man wat een vreselijke ondankbaar werk. Collega heeft na 3 x vragen niets door gegeven want ze dacht dat ze niet kon en nu opeens als alles rond is " ik wil extra werken want ja kom geld tekort "
Pfffff het is dat ze aardig is
Dat ik al weet hoe lego masters is afgelopen
Ik erger me echt aan die tiktok’s waarin mensen de curly girl method uitproberen en dat ze dan na 1x anders wassen daarna gelijk hele mooie krullen of slag hebben. En dat is puur jaloezie want ben al weken bezig met producten en technieken. En ik heb dan wel meer slag en textuur maar het ziet er gewoon uit alsof ik 2 weken aan Expeditie Robinson heb meegedaan echt te wild.
Waarom gaat dit bij anderen zo makkelijk!!
Dat ik eigenwijs koffie moest drinken en nu niet kan slapen.
@Echo, herkenbaar voor mij. Loop ook nog veel te vaak met een vogelnest omdat ik gewoon niet goed ontdek wat dit haar van mij wil.
Doordat je het zo typt weet ik het nu ook, bedankt he!
Sorry
Vind het echt super kut, zal geen irritaties meer posten na een fles wijn
Ik wilde eigenlijk graag mee doen met een UMC georganiseerde onderzoek naar Covid. Echter lees ik in hun voorwaarden dat mijn gegevens gedeelt worden met andere landen die niet dezelfde avg richtlijnen hebben. Baal hier van, want ik wil niet dat mijn gegevens op straat liggen. Zonde.
Ik ben al een week lang aan het slopen, breken, krabben, behangen en schilderen in huis en ik voel me echt een oud wijf. Alles piept en kraakt aan mijn lijf en doet zeer. Hallo, ik ben jong en vitaal, hou eens op.
Ik word wakker en mijn vriend zingt abel - onderweg. Kan ik nog weg?
Ik wil eindelijk eens suppen, en nu schijnt de zon en het is een strakblauwe lucht, alleen er staat ook dat het bijna 100% kan op regen is IEDER UUR! En een uur geleden regende en donderde het nog
Welke gegevens gaat het dan om? Wij delen bij samenwerkingen alleen geanonimiseerde of zoveel mogelijk geanonimiseerde data en zo min mogelijk. Dus meestal gewoon leeftijd ipv geboortedatum, nooit een adres of naam, altijd alleen de studiecode van een deelnemer. De lokale onderzoeker heeft dan de ‘sleutel’, welke persoon bij welke studiecode hoort.