Ik heb bij die video’s vaak het gevoel dat ze dat al veel langer doen waardoor de dus ook zo’n mooie krullen hebben en die video maken voor de likes ofzo.
Joh sowieso die hele curly girl methode. Leuk als het voor je werkt, maar heel veel van die chicks met steil haar zitten minuten krullen te kneden. NEE LOGISCH DAT JE DAN KRULEN HEBT!
Aan dat ik helemaal lunch heb staan maken (oke ei gebakken) en dat het niet lekker is
Ulg mn moeder die op 10 verschillende apps het weer kijkt. En savonds nog op t nieuws het weer. En als ik dan ergens met haar naar toe wil zegt ze altijd “Jaa volgens de apps word het straks mooi weer”
En dan vervolgens zit ik de hele dag naar buiten naar de zon te kijken. En wanneer we willen gaan is het kut weer. ALTIJD.
Maar als je zegt mam nu is het toch gewoon droog dan is het altijd “Jaa maaar die appp”
Echt banen/huizen markt doe normaal en haal me hier weg.
Ik reed net langs het tulpenveld hier in de buurt. Echt vet veel mensen die er gewoon doorheen baggeren en veel stuk maken om foto’s te maken. Waar is je respect. Maakt me zo boos!
Nee je gebruikt alleen wateroplosbare producten, die spoel je er met water (en conditioner) gewoon uit.
Dat iedere poging m’n planten te redden ze juist doder gaan. Aaaagghh.
Die tering tyfus wind. 23 gr en wind. 13 gr en wind. 8 gr en wind. 20 gr en wind. Altijd wind. Ik haat WIND!
En Sanchez is dus ook de achternaam van z’n moeder, dus die naam is ook weer niet uit de lucht gegrepen.
Ik was weer eens vergeten hoe mega racistisch mijn ouders zijn. We waren op bezoek voor moederdag en ze vertelde dat ze een vaatwasser hebben gekocht. Noemen ze dat ding de Turk. Echt wtf. Kan er met mijn hoofd niet bij hoe je niet kunt inzien dat zo’n opmerking echt not done is. Oh en de bovenbuurvrouw noemden ze ‘die pinda’. Weet meteen weer waarom ik liever niet op bezoek ga.
De cv ketel is kapot en onze contactpersoon van de huisbaas is precies deze week gestopt. Dus nu heb ik maar wat emailadressen gemaild.
Bij een andere huisbaas heb ik al eens meegemaakt dat ze eigenlijk niet wilden betalen toen ik een random loodgieter belde.
Ik heb net 2 lagen nagellak op mn vingernagels zitten en nu bedenk ik me dat ik eigenlijk voordat ik daar aan begon de nagellak van mn tenen moest halen, want nu moet ik weer moeilijk doen met die remover om mn vingernagels goed te houden
Random, maar ik zag op TikTok dat iemand haar nagellak weghaalde met een tampon die ze in remover had gedipt.
Geniaal!!!
Mensen gaan uit huis zonder te weten hoe ze de was moeten doen, zonder ooit echt schoongemaakt te hebben of zonder geleerd te hebben hoe ze moeten koken. Snap dat het in sommige situaties niet anders kan, maar als je een kind hebt van 17 die aanstalten maakt uit huis te gaan kan je hem/haar toch wat leren? Snap dat echt niet.
Naja, ik heb het ook niet geleerd, maar lijkt me niet meer dan logisch dat je je wc fatsoenlijk kan schrobben en ook de rest meeneemt.
Handige trucjes ontdek je vanzelf wel
Ik krijg ditzelfde haar ook door 's avonds vlechten te maken en de volgende ochtend mouse erin te kneden, kost me 2x 5 minuten. En doe dit al heeeel lang, ik ben een trendsetter. Ik wil patent aanvragen. Geef me geld. Curly girl methode: gewoon vlechten jongens
Dat een elektronisch product nu alweer kuren vertoond en ik dat ding voor de derde (!) keer op kan sturen ter reparatie. Dat ding is zo langzamerhand vaker op de fabriek geweest dan dat die in mijn eigen huis heeft gestaan.
de vve
Nederlanders die nu allemaal vakanties naar t buitenland boeken, voor aankomende zomer