Waar erger je je aan? #9

Dat iedereen zich altijd tegen mij aan bemoeit over mijn leven. Mijn scriptie staat zowat stil op dit moment door amper respondenten en ik werk twee dagen in de week. Er is nog steeds corona en iedereen is aan het werk of ook weg. Laat me lekker zelf bepalen wat ik doe. “Je kan toch niet de hele dag op de bankhangen”, waar wil je dat ik heenga dan? Maar dat kunnen ze dan weer niet voor mij ‘bepalen’

1 like

Ja, inderdaad! Hoorde dit vandaag ook op het nieuws:
https://www.ad.nl/reizen/abn-deel-nederlanders-zal-verblijf-in-eigen-land-annuleren-als-buitenlandse-vakantie-erin-zit~a5030997/

1 like

Ik doe - denk ik - aan hetzelfde onderzoek mee. Het is ook best een gedoe moet ik zeggen. Nu ik erin zit ben ik minder enthousiast eigenlijk, maar ik heb nog niet opgegeven.

1 like

Wat vind je er gedoe aan dan? Dat logboek invullen of dat je af en toe langs moet komen? Ik doe zelf ook mee en vind het wel meevallen! Ik had het trouwens even aan de arts gevraagd en dat logboek hoeft echt alleen als je een melding krijgt, ik deed het eerst braaf elke dag haha.

Ik krijg best vaak een melding en dan moet ik testen. En daar heb ik elke keer geen zin in. Dat mailtje over dat je zeven dagen niet hoefde te testen als je de melding bleef krijgen, kwam voor mij een beetje laat. En blijkbaar word ik er niet echt gelukkig van om elke ochtend die cijfers over mijn hartritme enz. in te zien.

1 like

Oh wacht, ik geloof dat ik het verkeerd heb begrepen, ik doe niet aan dit onderzoek mee! Dit klinkt wel als best een gedoe ja.

Het was buiten benauwder dan ik dacht dus ik stink nu echt en moet nog even wachten tot ik kan douchen. Jaiks. Het wandelen met te veel kleding aan was wel een goede workout want had een hoge hartslag door de hitte

1 like

Het is met een armbandje slapen elke nacht en in de ochtend vragen invullen. Bij een melding moet je testen.

Haha ik heb ook echt een zweetplek over mijn hele rug heen na mijn wandeling, veel te veel laagjes aan. Was wel echt heerlijk wandelweer, veel beter dan gisteren

Hahaha ben gelukkig niet de enige. Ach een sauna-ervaring is ook weer eens leuk :joy:

1 like

Ik ging net ook wandelen @cremeinyourcoffee @kleinmaargroot maar zag 18 graden buiten dus ik ging in m’n tshirtje en dat was prima. Zag buiten allemaal mensen met jassen (zelfs met winterjassen?) aan, zo warm :hot_face:
En een oudere mevrouw die op een bankje bij het water zat, en er hadden zich gewoon 3 eenden om haar heen verzameld die tegen de wielen van haar rollator aan het chillen waren, zag er zo grappig uit :grin:

6 likes

Ik heb echt het idee dat apps tegenwoordig allemaal zo ingewikkeld zijn. Er zijn 1000 en 1 opties en ik vind het gewoon zo moeilijk om alles te vinden want je moet duizend keer tikken en terug swipen en vaak staat het ook nog ergens onder een kopje waar ik het nooit onder gevonden zou hebben. Vaak Google hoe iets moet maar dan lukt het weer niet omdat het 9 van de 10 keer anders werkt op een desktop, telefoon (Apple/Android) en iPad. Sommige apps gebruiken ook een soort ~cool~ icoontje om bepaalde opties aan te duiden en ik wil gewoon woorden zien. Ohja en apps veranderen ook om de week dus dan kan je weer opnieuw zoeken. Ik word er helemaal chagrijnig van. Ben echt een boomer.

1 like

Whaha jemig in je T-shirt. Vooruitziende blik, want 18 graden vind ik koud klinken!

En die oma met eenden klinkt echt heel lief! :heart_eyes:

1 like

Ik ben afgelopen weekend niet thuis geweest en nu is de wasmachine kapot, wordt de nieuwe pas vrijdag geleverd en heb ik nog maar heel weinig passende kleding geschikt voor dit weer in de kast liggen. (Eigenlijk geen, want de laatste keer dat ik kleding kocht woog ik ruim 20 kg meer dan nu, en dat was ook maar 1 shirt en 1 broekje die nu van mijn pannenkoekbillen afglijdt.) Ik heb een bloedvlek in mijn lakens en woon met nog vier mensen, ik denk dat ik maar zoveel mogelijk in mijn nakie op mijn kamer opgesloten blijf.

Voor een keertje naar de wasserette?

1 like

Ik wil echt douchen maar de cv is kapot en we krijgen een hele nieuwe (thankgod voor huren op dit moment). Ik voel me zo vies zweterig dat wassen aan de wasbak geen nut heeft. We krijgen hem vanavond pas maar ik spring dan echt direct onder de douche. Het water in ons huis is ook echt ijskoud dus geen zin om Wim Hof stijl te douchen. Mijn haar moet ook echt gewassen worden.

@anon28710462 kun je niet met de hand wassen?

4 likes

Je hebt bij tankstations enzo ook zo’n soort station met losse wasmachines. Kan ook handig zijn!

1 like

Die kutreclame van reebok op YouTube die ik elke keer krijg: I USED TO LOSE MYSELF IN THE PROCESS…

en ook die gare van PRA

1 like

Dat ik ff per ongeluk twee woorden door elkaar haalde tegen de AH bezorger (want ja moe) en dat ie het toen ging herhalen. Echt pff direct weer een complex van dat ik 14 lijk ofzo. Maar ik zal wel geen humor hebben

2 likes

Ik kan m’n sportschoolabonnement niet opzeggen omdat ze niet open zijn? Dat mag toch niet?