Aan dat ik na drie oefeningen 10 x kramp/spierpijn heb.
Dat ik ongesteld ben.
Dat ik constant een melding zie en dan klik ik er is er geen nieuwe melding.
Mijn test gegevens en de gegevens uit mijn bloed. Dit gaat naar niet-EU landen die geen AVG wetten hebben.
Hierdoor ben ik afgehaakt want het is onbekend welke niet-EU landen en onbekend hoe hun gehevens verwerken. Daarnaast wil ik weten wat ze dan exact uitwisselen en waarom.
Maar het wordt dus waarschijnlijk aan een persoonlijke code gekoppeld, jij bent dan C023478 en die heeft een negatieve test op 10 mei en in het bloed geen antilichamen oid. De Nederlandse onderzoeker heeft weet dan dat C023478 = Barbamama is geboren op dag x, woonachtig te x. Die laatste gegevens krijgen ze dus niet buiten NL. En je kan de onderzoeker altijd vragen welke gegeven ze gaan delen! Horen ze te weten en je kunnen vertellen.
Hmm ja⦠Uiteindelijk kies ik er nog steeds voor om dit onderzoek uiteindelijk niet te doen
Bedankt iig voor je inbreng!
Ugh zo hatelijk als mensen zuinig zijn met kaas dit is gewoon een broodje komkommer
Mān arm die voor de tweede keer deze week uit de kom is gegaan. Serieus blijf gewoon zitten
De hypotheekadviseur, die op basis van geboortedatum en inkomen ervan uitging dat de hoogste bij mijn vriend hoorden. Welkom in 2021, waar vrouwen meer kunnen verdienen dan mannen en niet per se jonger hoeven te zijn dan hun partner. Ik corrigeerde hem gelijk, maar hij bleef de informatie door elkaar halen. Zo stom.
Ugh klinkt als zoān type die het gesprek dan ook vooral met de man voert. Zo hatelijk.
De Videoland app op mijn tv werkt niet meer. Al verwijderd en opnieuw geĆÆnstalleerd maar hij blijft zwart beeld geven. Nu moet ik dus telkens via de chromecast kijkenā¦
Ik herken dit (helaas) helemaal. Bij mij hadden ze ook mijn vriend bovenaan gezet. Maar hoogste inkomen moest daar staan (waarom?).
Alsof vrouwen echt niet meer kunnen verdienen tegenwoordig.
Net zoals het keukenbedrijf dat aan mij ging uitleggen hoe de keuken werkt. Euh, mannen kunnen ook koken.
Ik heb ineens echt een miereninvasie in mijn huis, volgens internet zou babypoeder helpen maar dat doet natuurlijk niets. Dus straks maar even wat andere tructjes uitproberen.
Ja, was het ook.
Pff, stom zeg. Ja dat hoogste inkomen bovenaan was hier ook en hij had zelf de naam erbij gezet, de verkeerde dus. Vraag het gewoon eerst even?
Mensen die zichzelf uitnodigen en dan verwachten dat ik sociaal ga doen. Ik woon bij mijn ouders, dus ze komen niet speciaal voor mij ofzo. Maar er werd dus net letterlijk tegen mij gezegd door degene die op bezoek was: āje mag wel wat socialer doen hoor!!!ā Echt flikker op, ik zat lekker op de bank te Netflixen
Elf zelfs!
Dat ons verzoek voor een vooroverleg over een aan te vragen vergunning op het bureau van iemand ligt en dat hij er nog 0 mee heeft gedaan. Twee maanden verder inmiddels. Ik wil perspectief over deze licentie!! En daarna moet ie dus nog aangevraagd worden
Dat de bankapp opeens punten en kommaās heeft omgewisseld en zo schrijven we in NL getallen gewoon niet? En het is lelijk en verwarrend. ā¬13.39 is het nu bijvoorbeeld en na duizendtallen een komma terwijl dat juist een punt moet zijn. Nee hier kan ik echt niet mee leven
Ik zoek een baan en ik vind het zoān ergernis als erbij staat āāgeen 9 tot 5 mentaliteitāā
Dat heb ik dus wel, laat mij lekker naar huis gaan om 5 uur
Hahaha, dit is altijd codetaal voor: we gaan je elk moment van je leven lastig vallen en judgen als je daar zelf een grens in trekt.
Groot gelijk dat je daar niet warm voor loopt!
Doe jezelf een noise cancelling koptelefoon cadeau als je dat nog niet hebt. Scheelt een hoop, kan persoonlijk niet zonder. En doe een zonnebril op in winkels. En maak je niet druk over of dat er misschien gek uitziet.