Nou wat super lief dat je het vraagt!
Lang verhaal
Maar over het algemeen heel goed. Heb het nooit zo letterlijk op het forum gepost omdat ik het ook een heel spannende uitspraak vind, maar in februari bleek dat ik kankervrij ben! Daarom ben ik in maart geopereerd aan m’n borsten en dat is allemaal dus goed gegaan. Laatst soort van ontsteking achtig iets, dat was vervelend, en het trekt tergend langzaam weg, maar dat wordt gelukkig ook weer beter nu! Als ik ooit een andere forumnaam moet, dan neem ik iets met ongeduld M’n dagen gaan wel echt met hoge pieken en diepe dalen, dat kan zelfs per dag of per uur wisselen, en er zit nog niks tussenin. Zeker de buitenwereld merkt het vaak niet denk ik, maar ‘s avonds thuis (en alleen) kan ik gigantische huilbuien ook hebben. Maar dat hoort er allemaal bij blijkbaar. Dus zo goed en zo kwaad als het gaat probeer ik m’n dagen te vullen met ??? Tegenwoordig is dat terrassen, haha. Maar heb me aangemeld om vrijwilligerswerk te gaan doen en ik ga ook weer terug medisch revalideren waar ik ook psychologische hulp kan krijgen. Toevallig vandaag gebeld voor m’n intake dus daar zit schot in. O ja en natuurlijk een beetje daten. Laatste tijd zijn ze allemaal ellende, maar wel leuk voer voor het leed dat daten heet topic hehe. Dus oké heel lang verhaal kort; overall goed en ik heb helemaal zin in Twijfelkont 2.0 en om m’n nieuwe leven, zo voelt het, vol in te gaan met positive vibes