Waar erger je je aan? #9

Zo met je eens! Ben ook gewoon een beetje teleurgesteld (GGZ)

2 likes

Mijn vriend (geen vpk) kreeg voor de dag vd medewerker een between reep, een weerstandsband en kaartjes met fitness oefeningen. Stuur dan niets :upside_down_face:

3 likes

Mijn tandenborstel aangaf leeg te zijn toen ik hem aan deed.
Als ie dat nou vorige keer had gedaan, had ik geen halve sessie gehad nu.

1 like

Haha herkenbaar… ik zag op een Amerikaanse insta (nurseblake) hoe zielig de cadeautjes van t bestuur aan verpleegkundigen zijn; oa een steen (because you rock). Over de datum etenswaren?! Een leeg tubetje waar je dan zelf handenalcohol in kan doen, een of ander beestje op een sateprikker? Echt hilarisch https://www.instagram.com/p/COkwX_DpNH6/?igshid=16pbgo1m9bw2a maar sneu tegelijkertijd haha!

2 likes

Oh het was denk ik maar een foutje want alles is weer zoals het hoort en ik kan weer vredig slapen.

1 like

We hebben dus een mok gekregen. Met een tekstje erop en een pleistertje, naaldje etc. Maar iedereen krijgt die dus😉

1 like

Wij hebben een taaie brownie gehad :pensive: en dan ook iedereen niet alleen de verpleegkundigen

1 like

Aan de ene kant snap ik dat ze niemand willen buitensluiten, maar het is juist wel mooi om specifiek bij zoiets stil te staan en je te richten op een bepaalde groep.
Bij ons worden er goodiebags uitgedeeld met mepal bakjes en worden er mooie verhalen gedeeld op intranet. Gaat ook meer om de gedachte dan het cadeau zelf, maar de organisatie moet wel even nadenken dat bij de ontvanger past.

3 likes

Dat Rocycle weer lessen gaat geven buiten, maar alleen in Amsterdam en Utrecht. Waarom niet ook gewoon gelijk in Rotterdam? :sob:

3 likes

afbeelding

Mijn mood 24/7. Omg zoveel ergernissen.

15 likes

Heel goed idee thanks !

1 like

Jaaa dit wil ook! Hadden ze vorig jaar wel buiten in Rotterdam?

1 like

Nee ook niet helaas. Denk dat ze gewoon geen locatie kunnen vinden ofso.

Dat ik voor het 3e jaar ineens last heb van allergie :sob: Mijn hele hoofd jeukt gewoon.

Aan mezelf :sweat_smile:. Ik moet dingen regelen en heel veel nog inhalen doordat ik corona heb gehad, maar ik heb echt nog steeds het concentratievermogen van een goudvis op het moment. Gaat lekker dat afstuderen zo :sweat_smile:

1 like

Hoe gaat het inmiddels met je? :hugs:

2 likes

Ik dacht dat ik eeeeeeeindelijk van m’n aftandse oude woning af was, is blijkbaar het plafond nog niet goed en moet het gestuct worden :woozy_face: wist niet dat dat voor de huurder was ook? Maargoed ik wil m’n 1000 euro borg terug.

En de meid die mijn woning overneemt is al eerder onze afspraken niet nagekomen dus ben benieuwd of ze echt gaat betalen voor het restant van mei.

En ik ben m’n OV kaart kwijt dus moet nu dure uurkaartjes kopen en kan dan niet eens met de Chille rechtstreekse bus naar m’n vaccinatie locatie want die is van een andere vervoerder

ECHT KLAAR met vandaag al

3 likes

Maar echt :sob: had er echt weer zin in

1 like

Stom dat ze daar geen buitenlocatie hebben, dat vind ik sowieso leuker dan in zo’n donkere binnenruimte. Minder snel benauwd haha

2 likes

Ik zit nu ongeveer 5 maanden thuis van werk vanwege burnout/overspannen, en zó vaak als mensen aan me vragen hoe het gaat en ik daar antwoord op geef (en dan dus de klachten noem die ik heb, oververmoeidheid, slecht slapen, hyperventileren, piekeren, duizelig, steken op m’n borst, etc) krijg ik als reactie ‘oh ja dat heb ik ook allemaal, we zijn niks meer gewend hè door corona, zo snel overprikkeld!’ How about dat je gewoon even naar mijn verhaal luistert en daarop reageert ipv het in een veeg naar jezelf toe te trekken en mijn situatie te bagatelliseren. Het kutte eraan is dat ik (en volgens mij veel overspannen mensen met mij) vaak angstig ben dat ik het allemaal overdrijf, dat het niet echt is, dat er binnenkort tegen me gezegd gaat worden dat het allemaal wel weer genoeg rust is geweest en ik nu toch echt wel weer aan de slag zal moeten. Die reacties van mensen spelen hier precies op in en dat is zo kut. Ik weet ook gewoon niet goed hoe ik erop moet reageren als iemand zoiets zegt. ‘Ohja nee als jij dat ook allemaal hebt zal het wel aan mij liggen, weet je ik ga denk ik toch maandag wel weer gewoon aan de slag want schijnbaar valt het toch allemaal wel mee met me als ik dit zo van jou hoor.’ Zoiets? Naja ik heb echt het gevoel dat ik me dan moet gaan verdedigen en argumenten moet aandragen waarom het bij mij erger is ofzo, zo kut is dit.

30 likes