Zo aso. Ik zou t lekker melden bij de gemeente, krijgt ze wss een boete
Nou wat super lief dat je het vraagt!
Lang verhaal
Maar over het algemeen heel goed. Heb het nooit zo letterlijk op het forum gepost omdat ik het ook een heel spannende uitspraak vind, maar in februari bleek dat ik kankervrij ben! Daarom ben ik in maart geopereerd aan mān borsten en dat is allemaal dus goed gegaan. Laatst soort van ontsteking achtig iets, dat was vervelend, en het trekt tergend langzaam weg, maar dat wordt gelukkig ook weer beter nu! Als ik ooit een andere forumnaam moet, dan neem ik iets met ongeduld Mān dagen gaan wel echt met hoge pieken en diepe dalen, dat kan zelfs per dag of per uur wisselen, en er zit nog niks tussenin. Zeker de buitenwereld merkt het vaak niet denk ik, maar ās avonds thuis (en alleen) kan ik gigantische huilbuien ook hebben. Maar dat hoort er allemaal bij blijkbaar. Dus zo goed en zo kwaad als het gaat probeer ik mān dagen te vullen met ??? Tegenwoordig is dat terrassen, haha. Maar heb me aangemeld om vrijwilligerswerk te gaan doen en ik ga ook weer terug medisch revalideren waar ik ook psychologische hulp kan krijgen. Toevallig vandaag gebeld voor mān intake dus daar zit schot in. O ja en natuurlijk een beetje daten. Laatste tijd zijn ze allemaal ellende, maar wel leuk voer voor het leed dat daten heet topic hehe. Dus okĆ© heel lang verhaal kort; overall goed en ik heb helemaal zin in Twijfelkont 2.0 en om mān nieuwe leven, zo voelt het, vol in te gaan met positive vibes
Goedzo
Aso
Ja dat leek mij ook al toch?!! Ik ga toch maar ff iemand inhuren want ben echt klaar met dit gedoe en dan kijk ik achteraf wel of ik de kosten vergoed kan krijgen
ik heb zoān app die aangeeft wanneer het afval wordt opgehaald, maar als er dan een keer een dag een feestdag is en het niet wordt opgehaald dan krijg ik echt 10x op een dag een melding daarover. JAHA na 1x weet ik het ook wel!!
Wat fijn zeg!
Aahhh wat super fijn om te lezen dit heel normaal om zoveel emoties nu te hebben die alle kanten opvliegen. Je komt uit een periode waarin je bijna geleefd wordt, je moet wel, maar nu krijgen emoties ook weer wat meer ruimte en die moeten er echt even uit. Geef jezelf de tijd daarvoor, en om weer meer te gaan uitkijken naar de toekomst en hoe je die wil invullen
daar ben je al goed mee op weg zo te horen!!
Same
Volgens mij is dat alleen voor de huurder als de verhuurder kan aantonen dat de huurder verantwoordelijk is voor het toebrengen van schade. Dus bijvoorbeeld als jij een lekkage hebt veroorzaakt, of stukken eraf hebt gebikt.
Zolang dat niet het geval is, en het gaat om onderhoud, is dat mooi niet jouw probleem.
De bewijslast ligt dus ook bij de verhuurder!
Heb je toevallig een rechtsbijstandverzekering? Ik heb dat een paar jaar geleden genomen omdat het in de particuliere huur altijd gezeik is en je op alle mogelijke manieren genaaid wordt. Vorig jaar hadden we een voortslepende kwestie met onze verhuurder (een gerenommeerde makelaardij waar alle werknemers een dikke auto rijden en blarblar vrijmibo blarblar doen) omdat ze ons overschot aan servicekosten een half jaar na de deadline nog niet terug hadden gestort. Wij hebben zelf iedere maand en op een gegeven moment iedere week gebeld en werden steeds afgepoeierd. Toen dacht ik: toch eens die verzekering aanspreken. Die advocaat stuurde 1 briefje in de trant van ājongens, jullie zitten hier fout en dat weten jullie zelf ook welā en presto! Drie dagen later hadden we het hele bedrag terug.
Dit zijn vaak ook vieze tactieken waarbij de āmachtigereā partij denkt dat jij het toch wel zult opgeven, omdat je idd afhankelijk van hen bent voor je borg etc. Niet door laten afschrikken!
Ja pff, zo klaar mee!! Het zijn panden in mega slechte staat, en afbrokkelend stucwerk kan niet eens door mij/slecht huurderschap komen denk ik?
Heb net al even een huurdersinfo punt gebeld erover en die gaan het nog even verder uitzoeken. Maar ja zij zitten lekker met mān 1000 euro, en heb helaas geen rechtsbijstandsverzekering. We zijn met de huurders ook al met een zaak tegen de verhuurders bezig overigens, maargoed
Omg ga je naar een huis waar je een eigen wasmachine kan hebben? (en in de toekomst eventueel een Bloomon boeket op tafel kan hebben staan hehe)
JA de wasmachine heb ik al aangeschaft en mān vader kwam vandaag een bloomon-like boeket brengen echt een upgrade haha
Nu je t zegt
Zo nog maar eens een wasje doen lol
Chill! Nu nog ff dealen met je oude appartement en de mankementen (volgens mij is plafond inderdaad alleen voor jou als je er zelf iets aan hebt gedaan of nalatig bent geweest)
Heb nu al 3 LinkedIn posts gezien van mensen die een nieuwe baan hebben en dan zoān foto met papieren onder de arm hebben met āfunctie eldersā
Doe maar nieeeet
Er is hier al 10 minuten lang een of ander tyfusjong op een zoomende scooter rondjes aan het rijden. FLIKKER OP
Dat ik vandaag buiten alle ramen heb gelapt en het nu gaat regenen .
Ik werk na vrij lang ziek te zijn geweest inmiddels weer ongeveer de helft van mijn uren, ben nog aan het reintegreren. Houdt oa in dat ik er sowieso op 2 vaste dagen niet ben, dit is al sinds begin dit jaar zo. Op die dagen plan ik dan ook meestal mijn eigen therapie-afspraken en andere behandelafspraken enzo in. Nu waren mn supervisor en opleider eerder al een beetje teleurgesteld dat ik niet wat flexibeler kon zijn met mijn āvrijeā dag zodat ik bij een beoordeling van een interessante patient kon zijn. Uitgelegd dat ik dan zelf gewoon andere afspraken heb staan en toen was het āoja, ok⦠hadden we niet aan gedachtā.
Allemaal leuk en aardig, maar nu 3 maanden later wordt er weer een afspraak met die patient en mijn opleider gepland, weer op mijn āvrijeā dag, en heeft mijn supervisor rondgemaild āik ben er niet die dag, maar denk dat Acquiesce er wel bij kan zijn!ā. Zonder dat even met mij te overleggen, want ik kan dus helemaal niet dan.
En nu voel ik me dus helemaal lullig omdat ik nu niet gemotiveerd overkom als ik weer afzeg en probeer ik mn eigen afspraak met mn psycholoog maar te verplaatsen. Maar eigenlijk ben ik ook gewoon pissig dat ze zelf ook de hele tijd zeggen dat ik mān grenzen moet aangeven maar ze dan wel weer dit soort dingen flikken.
Mijn ervaring is dat mensen willen dat je je grenzen aangeeft zolang je hun daar niet mee in de weg zit
Wel echt vervelend. Is niet voor niets zo afgesproken!
Dit is zo waar, dit verdient een tegeltje.
Zo, die klopt idd helemaal!