Alle mode komt terug, misschien ook de capri-spijkerbroek
Misschien helpt oprollen voor een ānonchalant kortā effect?
Ah ik snap het. Hopelijk komt de tall nog beschikbaar en anders vind je hem misschien nog via Vinted!
Ik erger me echt aan mezelf dat ik geen vrij heb genomen vandaag, wat een tergende dag om op te werken zeg.
Een straaltje zoān en heel Nederland gaat met hun elektrische gereedschap jn de tuin werken.
Dat er van die dingen zijn die ik 1 keer in de 5 jaar ofzo koop in een hongerige bui maar eigenlijk hartstikke vies vind. Nu een aanbieding met twee van die grote Mona puddings, maar ik vind ze zo vies.
En over vijf jaar denk ik āah dit ga ik weer eens etenā en dan kom ik wederom tot dezelfde conclusie. Dat ik dit best vaak heb maar andere voorbeelden ben vergeten zegt ook wel genoeg denk ik.
Dat mn adblockplus op YouTube om de een of andere reden niet meer werkt. Heb alles al geüpdatet maar het werkt gewoon niet
Dat we vandaag zouden terrassen, maar door afspraken van mān vriend die die gewijzigd heeft zou 't morgen worden. En nu wordt 't morgen helemaal schijt. En nu komen (hij maakte hier kontneuken van??? Well that escalated quicklyā¦) er vrienden vanavond en wil hij morgen eerst in de tuin werken. Dus waarschijnlijk als 't weer meezit kunnen we om half zes naar 't terrasā¦
Papieren rietjes
Dat mijn ah heeft de karamel zeezout soesje niet meer heeft. Bij gebrek daaraan chocoladesoesjes gekocht, maar die zijn vies
Daarom neem ik nu standaard een glazen rietje mee als ik naar de McDonaldās ga. Zoān papieren rietje neemt echt het drinkplezier weg
Papieren koffiebekertjes, bwaaah
Dat de lelijkste Nikes die ik ooit gekocht heb al 2 jaar mooi genoeg blijven om te dragen.
Heb nog twee echt mooie paren gekocht, maar mag ze nog niet aan van mezelf.
Normaal zijn ze altijd snel afgedragen, maar nee, niet deze
Dit ga ik ook doen voortaan, drinkt echt verrot. Sowieso papieren bestek of nog erger: HOUTEN lepels en vorkenš«
@Feather dat vind ik iets minder erg maar houten roerstaafjes zijn wel heel verrot haha
Kan je ze niet afwisselen? Het leven is te kort om leuke schoenen maar in de kast te laten staan!
Heb ik overwogen, maar ik weet al hoe dat eindigt. Dan doe ik die lelijke praktisch nooit meer aan
Ah ok. Nou niet te streng voor jezelf zijn hoor!
Haha misschien pak ik het wel ongeveer zo aan inderdaad. Ik heb al twee afgedragen paar voor in de tuin werken, festivals en feesten.
Ik zie deze schoenen er anders wel voor aan om nog twee jaar mee te gaan of zo.
Dat ik geen wc in de badkamer heb. Ik heb het koud en wil douchen. Maar ik heb diarree en ben bang dat ik het niet haal als ik onder de douche ineens moet poepen.
Misschien kun je iets meenemen waarin je zou kunnen poepen