Bij mij ook niet! Ook een Samsung tv? Op mijn mobiel die hij het wel en op een andere tv ook…
Misschien leest ze hier mee want ze belde net nog! Ze was wel heel lief
Ik heb begin oktober een boek gereserveerd bij de bieb en het is er nog steeds niet iemand had hem eind februari terug moeten brengen en een ander exemplaar is niet beschikbaar voor uitlening. Op zich geen probleem, alleen een beetje stom. Maar je mag maar 5 reserveringen, ik lees nu best veel, heb geen andere opties dan reserveren (want je mag hier de bieb nog niet in) en het is beperkt open voor afhaal waardoor ik vaak maar 1 boek heb om te lezen. Total first world problem maar ergert me wel
En dat ze van een serie die ik wil lezen sommige boeken gewoon random niet hebben in de hele provincie, wie leest er nu alleen een deel 2 van een trilogie ofzo…
Morgen is het internationale dag van de verpleging! (12 mei is de geboortedag van Florence Nightingale).
Maar “mijn” ziekenhuis viert de dag van de medewerker en ik vind dat heel erg stom. (Ze vieren wel apart de dag vd secretaresse, verloskundige, schoonmaak). Ik wil ons verpleegkundig beroep en hoe t ontwikkeld is de afgelopen jaren eren en waarderen! Mss kinderachtig maar vind het niet fair.
Bij mijn bieb kun je naast reserveren ook een boekenpakket aanvragen. Dan kiezen zij titels voor je uit bijv. een genre. Misschien is dat een optie?
Oh fijn! Een goede oncoloog/arts scheelt zoveel. Ik hoop dat je een goede behandeling hebt en als je wil praten, mag je altijd DM’en!
Zo met je eens! Ben ook gewoon een beetje teleurgesteld (GGZ)
Mijn vriend (geen vpk) kreeg voor de dag vd medewerker een between reep, een weerstandsband en kaartjes met fitness oefeningen. Stuur dan niets
Mijn tandenborstel aangaf leeg te zijn toen ik hem aan deed.
Als ie dat nou vorige keer had gedaan, had ik geen halve sessie gehad nu.
Haha herkenbaar… ik zag op een Amerikaanse insta (nurseblake) hoe zielig de cadeautjes van t bestuur aan verpleegkundigen zijn; oa een steen (because you rock). Over de datum etenswaren?! Een leeg tubetje waar je dan zelf handenalcohol in kan doen, een of ander beestje op een sateprikker? Echt hilarisch https://www.instagram.com/p/COkwX_DpNH6/?igshid=16pbgo1m9bw2a maar sneu tegelijkertijd haha!
Oh het was denk ik maar een foutje want alles is weer zoals het hoort en ik kan weer vredig slapen.
We hebben dus een mok gekregen. Met een tekstje erop en een pleistertje, naaldje etc. Maar iedereen krijgt die dus😉
Wij hebben een taaie brownie gehad en dan ook iedereen niet alleen de verpleegkundigen
Aan de ene kant snap ik dat ze niemand willen buitensluiten, maar het is juist wel mooi om specifiek bij zoiets stil te staan en je te richten op een bepaalde groep.
Bij ons worden er goodiebags uitgedeeld met mepal bakjes en worden er mooie verhalen gedeeld op intranet. Gaat ook meer om de gedachte dan het cadeau zelf, maar de organisatie moet wel even nadenken dat bij de ontvanger past.
Dat Rocycle weer lessen gaat geven buiten, maar alleen in Amsterdam en Utrecht. Waarom niet ook gewoon gelijk in Rotterdam?
Mijn mood 24/7. Omg zoveel ergernissen.
Heel goed idee thanks !
Jaaa dit wil ook! Hadden ze vorig jaar wel buiten in Rotterdam?
Nee ook niet helaas. Denk dat ze gewoon geen locatie kunnen vinden ofso.
Dat ik voor het 3e jaar ineens last heb van allergie Mijn hele hoofd jeukt gewoon.