Ik heb drie gin-Spa rood op en ik ben nog niet eens aangeschoten. Wat is dit
Ja neem een emmer mee
Verkoop dat paar wat je lelijk vindt
Ik wilde een parkmobile account aanmaken maar toen ik even mijn kenteken wilde checken drukte ik de app per ongeluk weg. Toen ik de app weer opstartte moest ik opnieuw beginnen met registreren en zegt die dat mijn telefoonnummer al in gebruik is, maar als ik wil inloggen zegt die dat ik niet besta. Ik zweef ergens tussen geregistreerd/niet geregistreerd in en kan dus helemaal niets. Top zeg
En nu??
Heb je niet zoān mail die je nog moet verifiĆ«ren oid?
nope⦠geen mail gehad en ze zijn in het weekend ook niet bereikbaar. Hopelijk is er vannacht zoān check/reset ofzo en kan ik het morgen opnieuw proberen
Nee een ander spel!
Kom ik weer met mijn TikTok tip (ook voor anderen die YouTube kijken via hun laptop/pc): Als je achter de URL een punt zet (dus .) en dan op enter drukt verdwijnen alle advertenties.
Ik erger me aan de situatie op het spoor morgen! Wat een hoop werkzaamheden en vertragingen/defecten. Nu moet ik met de auto naar Amsterdam +bijbehorende parkeer en benzine kosten. (Heb weekend vrij ns abbo, maakt het extra zuur) Bah!
Ah nooo! Die dingen zijn echt het beste wat die hele karamel zeezout hype heeft opgeleverd
Mezelf nu ik mān aangeschoten en sassy zelf en dār in een ādiscussieā al een fuck you naar mān vriend heb uitgegooid.
En dat ik morgen geen drink buddy heb, voelt echt als vroeger op stap willen en geen vrienden heben
Waar moet je zijn in Amsterdam? Als je parkeert bij de P+R van de Rai kun je met de Noord-Zuidlijn het centrum in en kost parkeren 1 euro. Ik vind dat altijd een ideale parkeergarage, het is ook net van de snelweg af (afrit s109 vanaf de A10).
@ZusjevanJoost @kali @Molotov @Luipaard
Thanks voor jullie duwtjes in de rug! Vanaf morgen haal ik een nieuw paar uit de kast Die lelijke nog even extra aftrappen vandaag met een wandeling
Alll die reclames nu met Het mag weer!!! We zijn weer open!!! Je kan weer!!!
Ik heb een paar Amerikaanse Facebookvrienden en sommige zijn echt super pro Trump, Republikeins en conservatief. Zie ik nu deze reactie voorbij komen:
En ik kan gewoon maar niet begrijpen hoe je zo ontzettend bitter wordt? Omdat jij een lening moest nemen 25 jaar geleden moet iedereen dat maar voor eeuwig doen? Dus zij heeft liever dat haar eigen dochter straks ook een dikke studieschuld heeft dan dat iedereen een paar cent extra belasting betaalt?
Ahhh zit me echt helemaal op te winden hier haha, maar wil die mensen ook niet verwijderen op FB omdat het me toch ook wel fascineert
Ik wil lekker lang lezen in bed net als vroeger maar na 10 minuten vallen mijn ogen steeds dicht
Like voor de herkenning. Duurt nu zo lang voor ik een boek uit heb, terwijl 't binnen een paar dagen zou moeten lukken. Stom
@Acquiesce Ik zou ook wel een regeling willen als ik torenhoge schulden had vanwege mijn studie en een paar jaar later mensen ineens gratis kunnen studeren
Ah top thanks! Zal het in het achterhoofd houden voor de volgende keer⦠nu uiteindelijk de āstraatā parkeer kosten betaaldā¦