Mensen die zeggen dat iets voor schut is (ik ken het alleen als voor schut staan) en mensen die zo’n gebruiken in plaats van zulke.
Nou precies! Als kind las ik soms wel 4 boeken per week. Later deed ik ongeveer 1 week over een boek maar dat haal ik nu nooit meer
Dat de Cornetto’s een slag kleiner zijn geworden? Misschien is dat al lang zo, maar ik kocht afgelopen week sinds lange tijd weer een pak Cornetto’s ipv het huismerk en ik was echt teleurgesteld!
Edit: blijkbaar is dit al sinds 2016?!
Gadverdamme onze stofzuiger doet het ineens niet meer. Ik heb toch helemaal geen zin om dat te kopen, wat een stomme aankoop. Je kan ook niet even wachten ermee ook
Dus alle Vlamingen?
Of mensen die ipv voor schut “verschut” zeggen
Ja ik ken 't ook wel dat 't gebruikt wordt buiten de constructie voor schut staan om
Dan moet je vooral niet in de binnenstad van mijn stad gaan wonen.
Kan je in de lente/zomer sowieso een kwartiertje extra rekenen als je ergens naar toe wil.
“About last night…”
In combinatie met een of andere suffe foto van een doodnormale avond op Instagram
Als je het recept exact volgt en toch mislukt het??? Serieus brownies totaal mislukt(olie en de rest van het deeg totaal geen emulsie waardoor olie overal uitloopt en de binnenkant echt deeg is)
Ik wil eigenlijk een slechte review achterlaten, maar het is een boek
Magnums ook
Oooo ik heb dat wel eens met bakrecepten van Donna Hay
Ah stom! Ja dit is al het tweede recept waarin iets fout gaat. In het andere recept moest je 1 zakje bakpoeder toevoegen in een koekjes recept, maar dat as natuurlijk veel te veel waardoor je de hele tijd die bakpoeder proefde.
Mijn oma vertelde laatst dat bij haar sonja bakker(streetfood) boek echt in elk recept wel een fout stond! Zo slordig
Omg ja throwback naar de magnums die ik kocht als ik ging zwemmen
“hot girl summer”
Als je iets kan dat mensen dan allemaal maar verwachten dat jij vanalles voor hun doet.
Hoeveel mensen me nu vragen of ik ff hun kleding wil repareren. Ja wil ik wel doen maar niet voor gratis want dan ben ik dag in dag uit kleding aan het repareren omdat ik toevallig een naaimachine heb.
#moneymindset
Wooow begin een hippe kleding-verstel winkel, word je rijk van, mensen kunnen dit niet meer zelf en betalen je graag. Met latte mecciejaaatoo’s voor tijdens het wachten.
Omg net zoals die hippe wasserettes met eet gelegenheid
maar je doet het toch wel gratis!?
Haha okay, disclaimer : mijn ergernis is hot girl summer op instagram waarin already dunne witte meisjes laten zien hoe veel/weinig ze eten om nog meer een dun wit meisje te zijn