Waar erger je je aan? #9

Een collega zei net ‘je hebt geluk ik kan met je mee op pauze’. Terwijl dat fucking kut is omdat ze alle levensvreugde uit me zuigt dus opbokken

Ik zit nu dus in mn auto te eten en greys anatomy te kijken.

87 likes

Ik heb zin in jouw hormonale buien en verhalen die daaruit komen :heart:

3 likes

Hahaha herkenbaar

Aan onze stagair. Ja lief meisje hoor, maar google heeft ze nog niet van gehoord. Ik zeg iedere keer: probeer het zelf, google ect. Maar het kwartje is nog niet gevallen. En nu zit ik weer alleen met dr dus komen alle vragen bij mij :roll_eyes:

Klantenservice met een irritant wachtmuziekje (ok vooruit) en dan de boodschap “dit gesprek wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden” (irritant) “…zet dus je beste stem op!” (NEE)

Ik heb knallende koppijn en moet een uur met de trein. Dus ik dacht neem nog even pijnstillers voordat ik de trein neem want anders is het niet te doen. Laat ik er eentje (mijn laatste) op de grond vallen :sob:

Dat ik paaseitjes had gekocht en daar mega veel zin in had. Blijk ik per ongeluk PUUR te hebben gekocht. Gat-ver-damme🤢

3 likes

Omg welke had je willen hebben dan? Er is niks beter dan puuuuaaahhh

4 likes

Ik mot juist die witte eitjes niet. Of met choco kruidnoten wil ik ook juist puur en niet wit.

10 likes

Ik ook, alleen puur!

Melk kan soms nog maar wit niet.

1 like

Haha echt álles is goed zolang het maar geen puur is.

Heb ook ooit in m’n Tinder bio gezet dat het alleen wat kan worden als de kerel bereid is alle pure pepernoten en paaseitjes op te eten. Maar kreeg niemand zo gek 🥲

9 likes

Ik heb heel stiekem al verder gekeken en het blijft gelukkig alleen bij die eerste twee afleveringen, yay!

2 likes

Nieuwsitems op tv over het gevaar van obesitas met shots van konten en buiken tussendoor. Dat is beledigend en totaal niet nodig. Het zijn sowieso bijna altijd willekeurige mensen op straat en ik geloof nooit dat die mensen daar toestemming voor gegeven hebben.

30 likes

Mijn kat snurkt harder dan mijn vent.

3 likes

Het ENIGE wat je er nu nog mee kunt doen is brownies van maken. Heb ik vorig jaar met alle pure paaseitjes gedaan. Of weggeven.

3 likes

Hahaha ik ook! Ben nu al dodelijk chagrijnig in ieder geval!

Same. Mensen moeten echt uit m’n buurt blijven momenteel. Ik vind alles en iedereen kut nu.

Ahh je verwoordt het ook zo hartverscheurend :cry:

4 likes

Ja echt alsof hij dat ding niet opheeft maar moet schreeuwen zodat zijn vrienden aan de andere kant van de stad hem horen :sob:

2 likes

Ja eigenlijk een permanente staat van ongesteldheid

1 like