Ik mot juist die witte eitjes niet. Of met choco kruidnoten wil ik ook juist puur en niet wit.
Ik ook, alleen puur!
Melk kan soms nog maar wit niet.
Haha echt ĂĄlles is goed zolang het maar geen puur is.
Heb ook ooit in mân Tinder bio gezet dat het alleen wat kan worden als de kerel bereid is alle pure pepernoten en paaseitjes op te eten. Maar kreeg niemand zo gek đ„Č
Ik heb heel stiekem al verder gekeken en het blijft gelukkig alleen bij die eerste twee afleveringen, yay!
Nieuwsitems op tv over het gevaar van obesitas met shots van konten en buiken tussendoor. Dat is beledigend en totaal niet nodig. Het zijn sowieso bijna altijd willekeurige mensen op straat en ik geloof nooit dat die mensen daar toestemming voor gegeven hebben.
Mijn kat snurkt harder dan mijn vent.
Het ENIGE wat je er nu nog mee kunt doen is brownies van maken. Heb ik vorig jaar met alle pure paaseitjes gedaan. Of weggeven.
Hahaha ik ook! Ben nu al dodelijk chagrijnig in ieder geval!
Same. Mensen moeten echt uit mân buurt blijven momenteel. Ik vind alles en iedereen kut nu.
Ahh je verwoordt het ook zo hartverscheurend 
Ja echt alsof hij dat ding niet opheeft maar moet schreeuwen zodat zijn vrienden aan de andere kant van de stad hem horen 
Ja eigenlijk een permanente staat van ongesteldheid
Aan al die mensen die een keer De Kracht van het Nu van Eckhart Tolle hebben gelezen en nu âverlichtâ zijn
Nu Giel Beelen overal weer met zân harses op mijn instafeed met zijn spirituele kutpodcast MAKE IT STOP
Ik heb een zak met pure in de aanbieding 
oke ik vind de mensen die zo panisch doen en de man op het bootje uitschelden vreemder dan de man die ff zân bootje in veiligheid wil brengen (wel dom hoor, waarom nu je boot in veiligheid brengen terwijl het al dagen vriest maar oke)
Omg Jaa! Mijn vriend heeft zich nu een soort van aangeleerd om telkens rare geluiden naar elkaar te maken tijdens het gamen. Hoejlakjlalahh! En ook dat harde roepen indd: âheb jij ook ghostâ ? En âstraight to gulagâ 
Warzone 
De fucking AH app en website. ZĂ vaak storing. Niet normaal dat de grootste supermarkt van fucking NL die ook nog eens pretendeert een van de meest luxe te zijn om de haverklap storing heeft.
Ik luisterde van de week een playlist op spotify tijdens het wandelen en er kwam een liedje voorbij waarvan ik toen dacht: oohh lang niet geluisterd, deze tekst is zo van toepassing op hoe ik me nu voel, moet ik even onthouden. En ben ik natuurlijk compleet vergeten 
Ik luister vooral die daily mixes en die wisselen elke dag, dus ik heb geen idee meer⊠en kon beperkte Spotify luistergeschiedenis zien maar was inmiddels al te lang geleden natuurlijk. Heel irritant ook en ik heb eigenlijk geen idee meer waarom ik dacht heee dit is toepasselijk. Dus niemand kan me helpen zoeken haha.
Jaaa geweldig spel, ik speel het nog regelmatig met mijn broertje