Deze spelfout in de nieuwsbrief van Center Parcs
Wat is de fout dan?
Oooh haha die d-t dingen daar heb ik ook nog altijd moeite mee. Probeer wel vaak het woord met lopen te veranderen maar alsnog maak ik daar veel fouten mee.
Supergoed dat je het gewoon vraagt! Ik had het er ook ff bij kunnen zetten
Dat mān vriend vannacht de koelkast open heeft laten staan waar super veel vlees in ligt. het voelt nog een klein beetje koud aan, dus ga het er maar op wagen.
Als ik met iemand bel en ik hoor krijsende/schreeuwende kinderen op de achtergrond.
offudhejwiwhs , echt WAT irritant. Ik zei ook netjes, ik kan je heel slecht verstaan, misschien kan je ff ergens anders naartoe lopen? Kreeg ik als antwoord, nou dat is nou eenmaal wat kinderen doen. Ja prima bel dan niet en ga naar je krijsende koters.
Vandaag aan alles, niks lukt en ik ben chaggerijnig. Vooral irritatie aan van die mensen die moeten laten zien hoe goed het allemaal gaat.
En het koffiezetapparaat is kapot.
En het is een āvrijeā dag dus ook nog de druk dat ik eigenlijk moet genieten en niet zo chaggerijnen.
Ik was vergeten dat je mag roken op het terras en zit nu mijn hoest in te houden en te balen dat mijn haar gaat stinken terwijl mijn man een rondje loopt met de baby.
(Irritant van mezelf dat ik daar niet aan dacht, we zitten namelijk onder een luifel waar alles blijft hangen)
Dat ik vanochtend op de weegschaal ging staan
Mijn koffiezetapparaat zegt al dagen dat hij ontkalkt moet worden. Ik probeer het hardnekkig te negeren maar heb niet het idee dat het werkt. Flauw.
De combi-oven in ons nieuwe huis was eigenlijk vanaf dag 1 al kapot. Hij valt na een tijdje uit, toch heb ik nu een pizza in de oven en dan is het maar een gok of hij er gaar uit gaat komen
Dat onze oud-verhuurder ons beschuldigt van het kapot maken van de wc-rolhouder en daarom āreparatiekostenā wil inhouden van onze borg, echt, are you fucking kidding me?!
Helaas was dat kutding al kapot toen we er in kwamen en dit heb ik mondeling aangegeven. Is nooit wat mee gedaan, maar goed, is een minor ding (je kan hem soort van terughangen) dus nooit verder over geklaagd. Maar nu gelooft ze me niet en vraagt ze of ik hier mails/andere berichten over heb
Zie het al helemaal gebeuren dat we straks 150 euro reparatiekosten moeten betalen voor dat kloteding terwijl we het a) niet kapotgemaakt hebben en b) je voor een tientje zelf zoān ding kunt vervangen.
Ik wil gewoon genieten van ons nieuwe huisje en onze borg van 2500⬠terug zonder al dit soort infantiel gezeik.
Godverdomme ik kan mijn tenen niet eens meer fatsoenlijk lakken. Die buik zit echt in de weg
Sinds ik weer fulltime werk reken ik een beetje op mijn vriend (die dus niet werkt) om boodschappen te doen maar godverdomme wat een ramp iedere keer. Hij neemt telkens alle ingrediƫnten voor een recept mee zonder effe te checken wat we nog in de koelkast of voorraadkast hebben. We hebben 3 flesjes rijstazijn, 3 bakjes rode pepers en heel veel paprikachips (wat ik helemaal niet snap want geen van ons beide eet paprikachips???).
Ik denk dat ik voortaan maar weer weekboodschappen doe op zaterdagochtend ofzo.
story of my life
Had ik ook van de week! Weet niet waarom ik had gedacht dat het rookvrij was, maar bijna alles is dat tegenwoordig dus had er niet bij stilgestaan.
Wij gingen toen verplaatsen. Verplaatsten die mensen daarna ook
Ik hoop dat dat binnenkort verboden word. Geeft zoān overlast en mensen die roken letten ook echt nooit op waar die kut rook heen gaat
Hoop ik ook ja. Ze gingen binnen een kwartier ook nog eens roken vlak voor ze weg gingen terwijl ze gewoon zagen dat wij telkens met die baby moesten weglopen. Als ze het nog eens hadden gedaan had ik er wel wat van gezegd, maar toen gingen ze dus al weg.
Maar echt zo vies, ik ben zo blij dat bijna niemand het meer doet want het stinkt zo enorm. Ik ruik de rook nog steeds in mān haren.
Volgende keer ga ik wel van tevoren scannen op pakjes sigaretten op tafel.
Ja gewoon roken met een baby in de buurt is nóg erger. Ik zat laatst op een terras en daar stond een kinderwagen tussen twee tafels geparkeerd en toen gingen die mensen naast die wagen ook gewoon roken moeder haalde hem toen eruit, mja je zit er alsnog naast