Waar erger je je aan? #9

Verhuurders die voor een appartement als inkomenseis 4x de huurprijs als bruto inkomen vragen. Als ik zo veel verdiende dan zou ik wel gaan kopen in plaats van bij jou huren :roll_eyes:

30 likes

Ik wil zo graag nog ff buiten lopen maar er is een regenbui precies over mn woonplaats die 3 uur duurt.

Rest van het land lijkt gewoon droog ugh oneerlijk

1 like

Ja True het is op de kaart een horizontale lijn van de plek waar jij woont, over mijn woonplaats naar t oosten

Vrienden in Brabant zaten ook in de zon verdomme

1 like

Zo worden ze weer een beetje gecompenseerd voor het wonen in Brabant

19 likes

weet je wat ik ook zo dom vind aan keuringsdienst van waarde, dat ze dingen nooit echt uitdiepen.
Laatsts hadden ze zon item waarop werd gewezen in een ander topic, dus die aflevering heb ik gezien, over de 1+1 gratis acties bij de drogisten.
gaan ze naar de fucking DM in duitsland aan een vrouw die dĂĄĂĄr werkt dingen vragen over de prijzen in nederland en dat die hoger zijn maar we wel 1+1 hebben.
wat verwachten de daar te halen aan informatie? waarom is dat een goede toevoeging?
het hele programma vind ik relzoeken en heb het gevoel dat het draait om afbreken van consumentenvertrouwen.
de drie afleveringen die ik heb gezien over dingen waar ik verstand van heb staan ook nog eens bol van de onwaarheden. Ze herhalen de hele tijd dezelfde dingen met hun domme vragen.

6 likes

Ja het enige leuke eraan is dat ze soms op plekken komen en dingen te zien krijgen (fabrieken, olijfgaarden etc) waar ik niet zo snel heen ga

1 like

Toevallig mediajungle?

Aan ALLES van de quinoa-notensalade van de appie (behalve de smaak dan). Dat zakje met noten en de dressing liggen zo tussen de salade gepropt dus dan heb je al vieze handen, dan trek je dat zakje noten open en dat vliegt natuurlijk weer alle kanten op. Vervolgens zit dat lipje van het bakje dressing veel te vast dus als je die opentrekt vliegt ook heel die dressing overal waar het niet moet en als toegift is dat bakje ook te klein dus als je alles gaat mengen zit ook alles onder. ZO VEEL TROEP. Maarja wel lekker dus toch elke week kopen :clown_face:

11 likes

Ik heb een spier in mijn nek verrekt en nu doet gapen pijn maar ik ben zo fucking moe. Nu kan ik niet gapen :mad:

1 like

Alle mode komt terug, misschien ook de capri-spijkerbroek :clown_face:

1 like

Misschien helpt oprollen voor een “nonchalant kort” effect?

1 like

Ah ik snap het. Hopelijk komt de tall nog beschikbaar en anders vind je hem misschien nog via Vinted!

1 like

Ik erger me echt aan mezelf dat ik geen vrij heb genomen vandaag, wat een tergende dag om op te werken zeg.

3 likes

Een straaltje zo’n en heel Nederland gaat met hun elektrische gereedschap jn de tuin werken.

10 likes

Dat er van die dingen zijn die ik 1 keer in de 5 jaar ofzo koop in een hongerige bui maar eigenlijk hartstikke vies vind. Nu een aanbieding met twee van die grote Mona puddings, maar ik vind ze zo vies.
En over vijf jaar denk ik ‘ah dit ga ik weer eens eten’ en dan kom ik wederom tot dezelfde conclusie. Dat ik dit best vaak heb maar andere voorbeelden ben vergeten zegt ook wel genoeg denk ik.

14 likes

Dat mn adblockplus op YouTube om de een of andere reden niet meer werkt. Heb alles al geĂŒpdatet maar het werkt gewoon niet :sob:

Dat we vandaag zouden terrassen, maar door afspraken van m’n vriend die die gewijzigd heeft zou 't morgen worden. En nu wordt 't morgen helemaal schijt. En nu komen (hij maakte hier kontneuken van??? Well that escalated quickly
) er vrienden vanavond en wil hij morgen eerst in de tuin werken. Dus waarschijnlijk als 't weer meezit kunnen we om half zes naar 't terras

8 likes

Papieren rietjes :confounded:

27 likes

Dat mijn ah heeft de karamel zeezout soesje niet meer heeft. Bij gebrek daaraan chocoladesoesjes gekocht, maar die zijn vies :cry:

1 like

Daarom neem ik nu standaard een glazen rietje mee als ik naar de McDonald’s ga. Zo’n papieren rietje neemt echt het drinkplezier weg

4 likes