Papieren koffiebekertjes, bwaaah
Dat de lelijkste Nikes die ik ooit gekocht heb al 2 jaar mooi genoeg blijven om te dragen.
Heb nog twee echt mooie paren gekocht, maar mag ze nog niet aan van mezelf.
Normaal zijn ze altijd snel afgedragen, maar nee, niet deze
Dit ga ik ook doen voortaan, drinkt echt verrot. Sowieso papieren bestek of nog erger: HOUTEN lepels en vorkenš«
@Feather dat vind ik iets minder erg maar houten roerstaafjes zijn wel heel verrot haha
Kan je ze niet afwisselen? Het leven is te kort om leuke schoenen maar in de kast te laten staan!
Heb ik overwogen, maar ik weet al hoe dat eindigt. Dan doe ik die lelijke praktisch nooit meer aan
Ah ok. Nou niet te streng voor jezelf zijn hoor!
Haha misschien pak ik het wel ongeveer zo aan inderdaad. Ik heb al twee afgedragen paar voor in de tuin werken, festivals en feesten.
Ik zie deze schoenen er anders wel voor aan om nog twee jaar mee te gaan of zo.
Dat ik geen wc in de badkamer heb. Ik heb het koud en wil douchen. Maar ik heb diarree en ben bang dat ik het niet haal als ik onder de douche ineens moet poepen.
Misschien kun je iets meenemen waarin je zou kunnen poepen
Ik heb drie gin-Spa rood op en ik ben nog niet eens aangeschoten. Wat is dit
Ja neem een emmer mee
Verkoop dat paar wat je lelijk vindt
Ik wilde een parkmobile account aanmaken maar toen ik even mijn kenteken wilde checken drukte ik de app per ongeluk weg. Toen ik de app weer opstartte moest ik opnieuw beginnen met registreren en zegt die dat mijn telefoonnummer al in gebruik is, maar als ik wil inloggen zegt die dat ik niet besta. Ik zweef ergens tussen geregistreerd/niet geregistreerd in en kan dus helemaal niets. Top zeg
En nu??
Heb je niet zoān mail die je nog moet verifiĆ«ren oid?
nope⦠geen mail gehad en ze zijn in het weekend ook niet bereikbaar. Hopelijk is er vannacht zoān check/reset ofzo en kan ik het morgen opnieuw proberen
Nee een ander spel!
Kom ik weer met mijn TikTok tip (ook voor anderen die YouTube kijken via hun laptop/pc): Als je achter de URL een punt zet (dus .) en dan op enter drukt verdwijnen alle advertenties.
Ik erger me aan de situatie op het spoor morgen! Wat een hoop werkzaamheden en vertragingen/defecten. Nu moet ik met de auto naar Amsterdam +bijbehorende parkeer en benzine kosten. (Heb weekend vrij ns abbo, maakt het extra zuur) Bah!
Ah nooo! Die dingen zijn echt het beste wat die hele karamel zeezout hype heeft opgeleverd