Mezelf nu ik m’n aangeschoten en sassy zelf en d’r in een “discussie” al een fuck you naar m’n vriend heb uitgegooid.
En dat ik morgen geen drink buddy heb, voelt echt als vroeger op stap willen en geen vrienden heben
Waar moet je zijn in Amsterdam? Als je parkeert bij de P+R van de Rai kun je met de Noord-Zuidlijn het centrum in en kost parkeren 1 euro. Ik vind dat altijd een ideale parkeergarage, het is ook net van de snelweg af (afrit s109 vanaf de A10).
@ZusjevanJoost @kali @Molotov @Luipaard
Thanks voor jullie duwtjes in de rug! Vanaf morgen haal ik een nieuw paar uit de kast Die lelijke nog even extra aftrappen vandaag met een wandeling
Alll die reclames nu met Het mag weer!!! We zijn weer open!!! Je kan weer!!!
Ik heb een paar Amerikaanse Facebookvrienden en sommige zijn echt super pro Trump, Republikeins en conservatief. Zie ik nu deze reactie voorbij komen:
En ik kan gewoon maar niet begrijpen hoe je zo ontzettend bitter wordt? Omdat jij een lening moest nemen 25 jaar geleden moet iedereen dat maar voor eeuwig doen? Dus zij heeft liever dat haar eigen dochter straks ook een dikke studieschuld heeft dan dat iedereen een paar cent extra belasting betaalt?
Ahhh zit me echt helemaal op te winden hier haha, maar wil die mensen ook niet verwijderen op FB omdat het me toch ook wel fascineert
Ik wil lekker lang lezen in bed net als vroeger maar na 10 minuten vallen mijn ogen steeds dicht
Like voor de herkenning. Duurt nu zo lang voor ik een boek uit heb, terwijl 't binnen een paar dagen zou moeten lukken. Stom
@Acquiesce Ik zou ook wel een regeling willen als ik torenhoge schulden had vanwege mijn studie en een paar jaar later mensen ineens gratis kunnen studeren
Ah top thanks! Zal het in het achterhoofd houden voor de volgende keer… nu uiteindelijk de ‘straat’ parkeer kosten betaald…
Mensen die zeggen dat iets voor schut is (ik ken het alleen als voor schut staan) en mensen die zo’n gebruiken in plaats van zulke.
Nou precies! Als kind las ik soms wel 4 boeken per week. Later deed ik ongeveer 1 week over een boek maar dat haal ik nu nooit meer
Dat de Cornetto’s een slag kleiner zijn geworden? Misschien is dat al lang zo, maar ik kocht afgelopen week sinds lange tijd weer een pak Cornetto’s ipv het huismerk en ik was echt teleurgesteld!
Edit: blijkbaar is dit al sinds 2016?!
Gadverdamme onze stofzuiger doet het ineens niet meer. Ik heb toch helemaal geen zin om dat te kopen, wat een stomme aankoop. Je kan ook niet even wachten ermee ook
Dus alle Vlamingen?
Of mensen die ipv voor schut “verschut” zeggen
Nee in Brabant zeggen ze dit (waar ik heb gewoond tenminste)
Ja ik ken 't ook wel dat 't gebruikt wordt buiten de constructie voor schut staan om
Dan moet je vooral niet in de binnenstad van mijn stad gaan wonen.
Kan je in de lente/zomer sowieso een kwartiertje extra rekenen als je ergens naar toe wil.
“About last night…”
In combinatie met een of andere suffe foto van een doodnormale avond op Instagram
Als je het recept exact volgt en toch mislukt het??? Serieus brownies totaal mislukt(olie en de rest van het deeg totaal geen emulsie waardoor olie overal uitloopt en de binnenkant echt deeg is)
Ik wil eigenlijk een slechte review achterlaten, maar het is een boek