Waar erger je je aan? #9

Magnums ook :sob:

1 like

Oooo ik heb dat wel eens met bakrecepten van Donna Hay :sob:

1 like

Ah stom! Ja dit is al het tweede recept waarin iets fout gaat. In het andere recept moest je 1 zakje bakpoeder toevoegen in een koekjes recept, maar dat as natuurlijk veel te veel waardoor je de hele tijd die bakpoeder proefde.

Mijn oma vertelde laatst dat bij haar sonja bakker(streetfood) boek echt in elk recept wel een fout stond! Zo slordig

Omg ja throwback naar de magnums die ik kocht als ik ging zwemmen

1 like

“hot girl summer” :face_vomiting:

11 likes

Als je iets kan dat mensen dan allemaal maar verwachten dat jij vanalles voor hun doet.
Hoeveel mensen me nu vragen of ik ff hun kleding wil repareren. Ja wil ik wel doen maar niet voor gratis want dan ben ik dag in dag uit kleding aan het repareren omdat ik toevallig een naaimachine heb.
#moneymindset

18 likes

Wooow begin een hippe kleding-verstel winkel, word je rijk van, mensen kunnen dit niet meer zelf en betalen je graag. Met latte mecciejaaatoo’s voor tijdens het wachten.

5 likes

Omg net zoals die hippe wasserettes met eet gelegenheid

4 likes

maar je doet het toch wel gratis!?

3 likes

Haha okay, disclaimer : mijn ergernis is hot girl summer op instagram waarin already dunne witte meisjes laten zien hoe veel/weinig ze eten om nog meer een dun wit meisje te zijn

8 likes

En als je dan van zo’n heerlijk grote magnum aan het genieten was mensen zeiden ‘O dat is echt een pakje boter he!’ Boeiend! Laat me genieten :rage:

13 likes

Klopt niet eens! Pakje boter is een hoax.

4 likes

Ik douche elke dag en gebruik deo en alles en doe niks geks of actiefs verder en ruik echt extreem naar zweet, en mijn vriend zit naast me en heeft zich niet gedoucht of gewassen of deo opgedaan en die ruikt nog naar bloemetjes, hoeeeezo is dit zo oneerlijk verdeeld

7 likes

Door dat soort opmerkingen heb ik dan ook echt de neiging om er juist nog 1 te nemen.

2 likes

Dat ik net niet dacht ‘goh de verpakking van deze Breaker staat een beetje bol, laat ik hem direct wegflikkeren’ maar eerst nog even wilde ruiken en proeven. Nu heb ik een priktong van de gefermenteerde yoghurt :face_vomiting:

1 like

Misschien een keer van deo wisselen? Ik had dit eerst ook en toen ik een ander merk deo probeerde, had ik het niet meer dus misschien dat dat kan helpen?

Hahaha zo herkenbaar dit, ik pijnig mezelf iedere 4 maanden met een naald in m’n oksels en mijn vriend zweet nog niet eens als hij gaat sporten :exploding_head::rage:

De buurman en z’n elektrische zaag. Ik hoor de hele dag echt niks anders als dat irritante geluid en ik kan me niet meer concentreren. Ga echt dat ding van hem afpakken ofso als ie niet snel stopt.

Ik ga naar de stad, vriend geeft geld, ik kom terug. Vriend vraagt hoeveel geld heb je over? 0 natuurlijk.

‘Dat was niet de bedoeling’??

6 likes

Ik zit in de trein en iemand eet een appel en smakt zooooo erg :gun:

1 like