Magnums ook
Oooo ik heb dat wel eens met bakrecepten van Donna Hay
Ah stom! Ja dit is al het tweede recept waarin iets fout gaat. In het andere recept moest je 1 zakje bakpoeder toevoegen in een koekjes recept, maar dat as natuurlijk veel te veel waardoor je de hele tijd die bakpoeder proefde.
Mijn oma vertelde laatst dat bij haar sonja bakker(streetfood) boek echt in elk recept wel een fout stond! Zo slordig
Omg ja throwback naar de magnums die ik kocht als ik ging zwemmen
âhot girl summerâ
Als je iets kan dat mensen dan allemaal maar verwachten dat jij vanalles voor hun doet.
Hoeveel mensen me nu vragen of ik ff hun kleding wil repareren. Ja wil ik wel doen maar niet voor gratis want dan ben ik dag in dag uit kleding aan het repareren omdat ik toevallig een naaimachine heb.
#moneymindset
Wooow begin een hippe kleding-verstel winkel, word je rijk van, mensen kunnen dit niet meer zelf en betalen je graag. Met latte mecciejaaatooâs voor tijdens het wachten.
Omg net zoals die hippe wasserettes met eet gelegenheid
maar je doet het toch wel gratis!?
Haha okay, disclaimer : mijn ergernis is hot girl summer op instagram waarin already dunne witte meisjes laten zien hoe veel/weinig ze eten om nog meer een dun wit meisje te zijn
En als je dan van zoân heerlijk grote magnum aan het genieten was mensen zeiden âO dat is echt een pakje boter he!â Boeiend! Laat me genieten
Klopt niet eens! Pakje boter is een hoax.
Ik douche elke dag en gebruik deo en alles en doe niks geks of actiefs verder en ruik echt extreem naar zweet, en mijn vriend zit naast me en heeft zich niet gedoucht of gewassen of deo opgedaan en die ruikt nog naar bloemetjes, hoeeeezo is dit zo oneerlijk verdeeld
Door dat soort opmerkingen heb ik dan ook echt de neiging om er juist nog 1 te nemen.
Dat ik net niet dacht âgoh de verpakking van deze Breaker staat een beetje bol, laat ik hem direct wegflikkerenâ maar eerst nog even wilde ruiken en proeven. Nu heb ik een priktong van de gefermenteerde yoghurt
Misschien een keer van deo wisselen? Ik had dit eerst ook en toen ik een ander merk deo probeerde, had ik het niet meer dus misschien dat dat kan helpen?
Hahaha zo herkenbaar dit, ik pijnig mezelf iedere 4 maanden met een naald in mân oksels en mijn vriend zweet nog niet eens als hij gaat sporten
De buurman en zân elektrische zaag. Ik hoor de hele dag echt niks anders als dat irritante geluid en ik kan me niet meer concentreren. Ga echt dat ding van hem afpakken ofso als ie niet snel stopt.
Ik ga naar de stad, vriend geeft geld, ik kom terug. Vriend vraagt hoeveel geld heb je over? 0 natuurlijk.
âDat was niet de bedoelingâ??
Ik zit in de trein en iemand eet een appel en smakt zooooo erg