Waar erger je je aan? #9

Ik doe standaard de lampen aan.
Mijn auto heeft ook als ik ze niet aandoen, de lampen aan. Wel op de verkeerde stand, maar er staat iets aan

4 likes

Mijn oude auto moest ik altijd de lampen aandoen, anders had ik geen verlichting.
Dus uit automatische doe ik dat in deze ook gewoon.

1 like

Dat de monteur van de Kwikfit in de buurt denigrerend doet als je als vrouw komt.
Ik had laatst een voorlicht wat vervangen moest worden. Redelijk nieuwe auto dus geen idee hoe dat moest (bij mijn oude deed ik dat zelf gewoon).
En dat hij dan zegt:’ ja zo moeilijk is dat niet, lampenkap open, lamp eruit, nieuwe erin en weer dicht’. Met een iets te triomfantelijke harses erbij.
Waarop ik ook zei:’ ik heb deze net, dus weet het nog niet. Bij mijn oude auto deed ik het gewoon zelf, net als de andere kleine dingen vervangen/bijvullen’.
Walgelijke vent

6 likes

~ondernemers~ die hun hele identiteit daaraan ontlenen en de hele dag pochen over de superieuriteit daarvan en dan wel gaan zitten zeiken over de voordelen van werknemerschap die zij dan niet hebben :sleeping:
Volgens mij heb ik zoiets al vaker gepost maar ik vind die ondernemuhrrrsidentiteit zooo irritant

44 likes

Ohh ja hoor we hebben weer eens een vlucht gemist :pleading_face: nu vliegen we naar rotterdam ipv brussel waar de auto staat

17 likes

Ik zie op tiktok vaak jonge meiden/jongens die een mini webshop hebben en dan ook 1.000 tiktoks gemaakt hebben over het leven als ondernemer en zelfs tiktoks over hoe cool leeftijdsgenoten hen dan wel niet zouden vinden.

:nauseated_face:

De sokken onder m’n voeten en ben in de supermarkt

7 likes

‘Ik probeer zwanger te raken en volgens Isa Kriens veroorzaken gevaccineerden miskramen, dus ik wil het wel weten als jullie gevaccineerd zijn’

2 likes

… Waar te beginnen :angry: Mijn eerste reflex was vragen of er ècht mensen zijn die dat denken, maar natuurlijk zijn die er.

@Juuldie hoe ging dit verder? Zou wel mooi zijn als de hele groep zou zeggen “Ja, hoezo?”

3 likes

Webshops waar je pop ups krijgt van: land+valuta, nieuwsbrief en cookies. En dan klik je alles weg en kies je je land en dan krijg je wéér pop ups van cookies en nieuwsbrief. En dan accepteer je cookies en dan laadt ie weer opnieuw.

2 likes

Nou het is maar een app met 3 mensen en ik zei alleen heel droog ‘ja’ en de ander reageert helemaal niet. :rofl:

Heb ook totaal geen zin om in een discussie terecht te komen, omdat ik me hier niet echt genuanceerd over kan uitdrukken.

2 likes

Oh nee, dat zou ik inderdaad ook niet kunnen!

Had ook gekund, maar iid in m’n schoenen onder m’n voet gezakt, dus nu proberen te onthouden dat ze vanavond weg gooi ipv in de was

1 like

En nu hebben we een taxi waarvan de chauffeur 78 is :confounded: god sta me bij

8 likes

Dat ik mijn geld wil stukslaan maar ik niks kon vinden in de stad. Echt zware luxeproblemen.

1 like

Ik geef me nog niet gewonnen, ik ga nu terug want moet nieuw Converse hebben en heb nog een kortingsbon.

1 like

Maar waar ligt dan de grens waarbij ouders kinderen alsnog een mondkapje moeten laten dragen volgens jou? Want kinderen van 4 kunnen net zo goed ziek worden en mensen aansteken als kinderen van rond de 12

7 likes

Ik zie eigenlijk ook best vaak kinderen van 6/7/8 met een mondkapje op.

Ik kijk vrij veel Amerikaanse vloggers en daar moet het vanaf 2 jaar, en dat gaat (zover ik dat zie natuurlijk op die vlog) best prima

1 like

Snap het probleem niet zo. Het is inderdaad niet iets wat volgens de wetgeving hoeft dus is het niet nodig :woman_shrugging:t3:. Lees wel vaker dit soort dingen maar je aan de regels houden lijkt me voldoende, waarom daar dan nog in overdrijven? Dat aso noemen vind ik heel kort door de bocht.

6 likes