Maar maakt jou toch niet uit of er een nieuwe iemand in komt?
Ik vind echt dat appels eten in het openbaar strafbaar moet worden. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand publiekelijk een appel at zonder afschuwelijke eetgeluiden. Extra strafpunten als ze ook nog het sap van de appel slurpen.
Ja love deze deo! Ruik mezelf ook nooit meer
Die roze en turquoise zijn mân favoriet
Maar hoezo zou jij een maand langer huur moeten betalen? Als je op tijd hebt opgezegd is dat niet jouw probleem.
Ah ik ben echt dom. Ik vlieg morgen en dacht niet aan die stomme 100ml regel. Nu heb ik een grote verpakking zonnebrand gekocht
En geen haarlak en geen parfum
Als ik iets bestel met paprika en uien en er opeens ook nog champions inzetten. Ik lust geen champions en volgens de site zou dit ook niet in het gerecht zitten.
Tijdens mijn wandeling gingen er twee jongen op 20 cm achter ons lopen en ze wilde praktisch door ons heen? Daarna liet een auto zijn uitlaat knallen en ik ben twee keer bijna van mijn fiets gereden. Leven is soms gewoon gevaarlijk terwijl je jezelf alleen maar voortbeweegt.
Je bent een zwangere walvis sgat, nobody cares hoe je er op vakantie bij loopt en of je lekker ruikt. Gewoon lekker dobberen in het zwembad.
Ja ik zit juist nog in die awkward tussen fase dat mensen twijfelen⊠is ze zwanger of eet ze gewoon veel gluten? Maargoed haarlak veranderd daar niks aan nee
Ja maar weet je nu al waar je heen gaat?
Dat HAAAAAAAT ik echt intens aan thuisbezorgd. Is vaak met pastaâs dat de kok even zn restjes kwijt wil en dan culinair creatief denk te zijn ofzo
Ja naar portugal! Sinds vannacht bekend. Zelfs het hotel weet ik al
Zo hey! Wat een voortvarendheid!
Vroeger had je van zuivelhoeve vla met appeltaartvulling en ik weet niet hoe lang al (want ik eet normaal nooit vla), maar het bestaat niet meer. En ik heb er nu alleen maar meer zin in.
Precies! Ze doen mij er echt geen plezier mee. Moet eerst een hele analyse doen voordat ik verder kan eten want je ontdekt het pas nadat je 1/4 al gegeten hebt.
Dat zijn dezelfde mensen die op één inkomen een eengezinswoning konden kopen in de guldentijd en roepen dat huren geld weggooien is
Is jouw huisbaas Bram? Die zou ik ook niet vertrouwen
Ik durf mân boomerouders ook amper te vertellen hoeveel huur ik per maand betaal (rond de 1000 kale huur) omdat ze dat gewoon echt niet voor kunnen stellen leuk dat jullie 35 jaar geleden een eengezinswoning in een stad konden kopen voor 120.000 gulden, but yeah that ainât happening anymore
Ik hoop dat het goedkomt! Maar⊠wil je me een pb doen met de details van je huis? Want ik wil misschien wel
Ik zat vanmiddag naast een kinderboederij en mensen gooide brood. (Naast het bord waarop staat dat dat niet mocht)
En toen gingen de hanen daarom vechten en een hen aanvallen. En toen werden die mensen helemaal hysterisch en emotioneel haha.
En ik dacht echt bitch dit hebben jullie veroorzaakt met je brood.