Waar erger je je aan? #9

Schoonvader zei een aantal jaar geleden ook dat wij “harstikke gek waren!!!” om voor een bepaald bedrag te willen kopen. “Zij hadden maar een vierde van dat bedrag betaald!!!” Ja top…daar koop ik nu een hele oude sta caravan voor. :sob:

9 likes

Leuk! Ik kijk ook en lees 2 weken quarantaine daar, weet jj hoe dat zit?

1 like

Nee ik probeer het een beetje sexy aan te pakken juist!!! Wel uitdijen maar make it sexy

2 likes

Nee dat weet ik niet, mn vriend is de planner. We vliegen ook niet vanuit NL

2 likes

No he is not.

22 likes

:joy::joy::joy::joy:

2 likes

bijna elk europees land heeft visit’land’.com metinfo voor toeristen en de huidige maatregelen.
Homepage | www.visitportugal.com in dit geval dus :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee klopt het is nog maar de vraag of we dat vliegtuig in komen

4 likes

In de koffer mag je full-size zonnebrand toch wel mee? Of ga je met alleen handbagage :scream:

1 like

Nee alleen handbagage! We gaan maar 3 dagen

1 like

Nog steeds skills. Ik kan alleen inpakken op standje emigreren.

1 like

Sommige mensen. Een kennis vergeet elke keer als ik haar spreek zo ongeveer dat ik geen Videolandabo heb en haalt het altijd aan :woman_shrugging:

:sob: Voor niks m’n data verkocht

6 likes

Ik had een aanbetaling gedaan voor een weekend weg maar we hebben besloten toch een week te gaan, dus dat weekend geannuleerd. De aanbetaling zou ik terug krijgen. Inmiddels zijn we 10 dagen (!!) verder en heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Hoe in de vrede kan dat in deze tijd nog zo lang duren? (het is geen grote keten bijv. Dus gaat niet over 10 schijven ofzo)

1 like

Volgens mij hebben bedrijven 14 dagen om een betaling terug te storten, dus als je donderdag nog niets hebt ontvangen zou ik even contact met ze opnemen!

1 like

heb om me een beetje mens te voelen vandaag voor het eerst in tijden parfum opgedaan, en nu is het veel te intens en zit ik slecht te gaan op mezelf

1 like

Snap ik, maar waarom moet dat zo lang duren?

Ik heb er juist een hekel aan dat er veel bedrijven zijn die je nog steeds moet bellen om bv een afspraak te verzetten of iets op te zeggen.
Ik wil niet bellen!!! Ik vind het ook niet klantvriendelijk, genoeg mensen die niet eens kunnen bellen(bv dove mensen)

8 likes

Bagels & beans besteld. Vast lekker sapje dit hoor. Maar dit is wel HEEL klein voor 4+ euro.

14 likes

Dit was mn eerste week. Heb t wel gedaan mar de punten sinds vrijdag heb ik nog niet gekregen. Ze zeggen ermee bezig te zijn.

1 like