Oh dit sowieso. Probeer PostNL maar eens te pakken te krijgen als je net voor 200 euro aan labels hebt gekocht en ze niet via de email binnen komen. Dan moet je eerst chatten met die kut robot van ze voordat je uberhaupt een telefoonnummer krijgt
âMedewerker sprekenâ
âMedewerker sprekenâ
âMedewerker sprekenâ
âMedewerker sprekenâ
Ik haat het zo erg als ik ruim voordat ik weg moet, klaar ben met alles wat ik moet doen. Nu zit ik hier nog een half uur te wachten op de bank.
Iemand in de trein die zo pardoes naast me ploft in een tweezits zonder het te vragen. Ploft zo ongeveer half neer op mn tas en mij. Vrrraaaag gewoon even damn. En ik erger me aan mezelf dat ik er niks van zeg
Ik haat ook op Post NL. Heb via zalando een bestelling gedaan, ging om een langeafstandsitem (whatever that may be) waarvoor je extra betaalt. Ik geef een PostNL punt van mijn voorkeur op, en nu hebben ze het aan de andere kant van de stad bezorgd?! Ik kom daar letterlijk nooit. Wtf
Seniors die prutswerk sturen op de dag van de deadline (of gewoon helemaal niks). Hallooo ik heb ook meer te doen vandaag dan jouw spelfouten eruit halen.
Ja!! Ik vond B&B vroeger echt chill maar een tijdje terug ging ik een broodje en een sapje halen, ik was 12 euro kwijt en ik vond het echt het geld niet waard.
Ze zijn hier aan 't klussen voor 5!!! weken. Hoor de hele dag gebonk en getril. Het is niet in het weekend gelukkig en normaal gesproken denk ik boeiend ben toch niet thuis. Maar nu werk ik 24/7 thuis, fun times Dit is dag 1 en ik word nu al hondsdol
Mijn moeder: misschien moet je even koffie en broodjes aanbieden ehmmm, nee
Echt belachelijke prijzen. Vooral dat drankje?? Is wel lekker maar hoe ontiegelijk klein kan je het hebben zeg.
Kan je ergens ander werken?
Buren waren ook aan het verbouwen. Ik ben ergens anders gaan werken, afwisselend bij mijn ouders thuis (die zijn gescheiden). Het is niet te doen.
En sommige dagen met een noise cancelling hoofdtelefoon.
Ze zijn nog niet klaar maar doen af en toe een paar dagen, dus als het weer zover is ga ik weer, irritatie zit zo hoog met dat bouw geluid.
Welcome to my life, ik leer het ook nooit.
Ja volgens mij hebben wel meer restaurants gedaan om te compenseren voor het verlies dat ze hebben geleden in de periode dat ze dicht waren, denk ik. Maar als ik er meer voor betaal verwacht ik op zijn minst even veel drinken als normaal. Niet de helft van een normaal glas voor 4.10. Niet te doen.
Niet lekker werkende hooikoortspillen en neusspray vandaag. En de bijbehorende jeuk in mân hoofd en neus
In mijn nieuwe (huur)appartement is er in de keuken een witte muur (dus geen tegeltjes ofzo die je even goed kunt afnemen) Vraag me echt af welke lamlul dat verzonnen heeft, woon er nu 3 weken en alles zit al onder de kookspetters
De chatservice van bol! Wilde weten waar mân pakketje was, en toen gaf de medewerker een opmerking âje bent zeker een boekenwurm?â What the hell, al steek ik de kachel ermee aan, bemoei je niet met mijn aankopen?!
Ongevraagd advies: je kunt de muur opnieuw sauzen en daarna behandelen met een speciale lak die de boel afsluit. Of direct met een muurverf die vuilafstotend en schrobvast is, zoals sikkens alpha rezisto easy clean. Potje van een liter kost ongeveer âŹ20 maar dan heb je geen last meer van vlekken op de muur want het is vlekafstotende verf. Er trekt dus niks meer in de muur.
En dat ik meteen weer corona stress krijg
" nee mijn toiletpapier is op"
Snoeren die hap.
De stootkuur Prednison die ik moest nemen om mijn immuunsysteem te âresettenâ en die vervolgens geen ene rotklap doet. Het waren 7 lange, snotterige, traanogende, nieserige en sniffende rotdagen, hahaha
Thanks, heel fijn juist dit ongevraagd advies! We hadden het al vers geverfd maar misschien dan maar nog een keer doen, had niet verwacht dat het zo erg zou zijn dankje!