Dat PostNL mijn pakketje achter de berg puin op onze oprit heeft verstopt. Kwam er pas achter toen we vanochtend de puin naar het stort gingen brengen?? Echt zo bizar aangezien het ook nog gisteren de hele dag geregend heeft, top hoor meneer de bezorger
Ik ben ZO geĂŻrriteerd. Ik wil de sportschool opzeggen omdat ik ben verhuisd, maar dat kan niet omdat ik binnen 30 km van de sportschool af ben gaan wonen. Maar ik ben naar een eiland verhuisd dus kost me dan 1 uur heen en 1 uur terug, met boottijden die totaal niet aansluiten bij de lessen. Kunnen ze geen uitzondering maken en moet ik gewoon nog doorbetalen tot februari
Ja ik ga maar weer naar de teststraat, waarschijnlijk een van mân laatste werkloze weken dus nog ff gebruik van maken door voor iedere scheet langs te gaan
Sowieso, één- en tweebaanswegen zijn één grote ergernis. Ik kan ook echt opgefokt worden door iemand die 50 rijdt op een éénbaansweg zonder inhaalmogelijkheid waar je 80 mag
Aan mân ontbrekende motivatie om te werken de laatste tijd. Ik doe alles op het laatste moment.
Al heb ik door het uitstellen wel geleerd hoe ik mân haar in een knot kan doen met een pen.
Ik ontvang vaker niet dan wel de smsjes met een code die een website naar je stuurt om een account aan te maken of aan te passen.
Echt heel vervelend en ik weet niet hoe dat komt. Ik probeer mijn wachtwoord van mijn Amazon account te veranderen en kan alleen met zoân smsje en niet via een andere manier maar ik ontvang ze gewoon niet. En nu loop ik vast.
Aan dat mân voorhoofd vol zit met acne en mân haar en huid super vet zijn sinds ik gestopt ben met de pil. Voel me net een wandelende frituurpan.
Ik kwam op fb een bericht tegen van rtl nieuws dat Griekenland gevaccineerde toeristen gaat toelaten. En nu heb ik de fout gemaakt om de reacties te lezen. âDit is medische apartheid!!â Ja hoor Gerda rassensegregatie is echt exact hetzelfde als Griekenland niet in mogen omdat jij weigert een vaccin in je reet te laten zetten
Huh mag dat wettelijk wel? Staat er iets over in hun voorwaarden?
Dat een familielid het nog steeds niet kan laten om me bijbelteksten te sturen. Als je onvoorwaardelijk van me houdt respecteer je mân keuzes.
Dat ik mijn geliefde chilly bottle kwijt ben. Ik mis hem
Ik ken dus mensen die het heel raar vinden als mijn familie me niet op social media feliciteert op mijn verjaardag. Ehm die mensen wonen of in mijn huis en zien me gewoon op die dag of ze bellen me even op om me te feliciteren? Boeiend dat ze dan niks op social media zetten.
Dat DPD noooooit hun afgesproken levering bij ophaalpunten nakomt. âJe kunt het de eerst volgende dag ophalenâ - klopt elke keer niet, lekker door de regen gesjouwd voor niks.
Mensen die pas zeggen dat ze niet meer komen als jij al vraagt wat ze willen eten. Sorry, maar lijkt me dat JIJ afzegt op het moment dat JIJ weet dat je niet meer kunt. Gadverdamme, kan hier echt niet tegen. Nu zit ik met de teleurstelling omdat diegene niet genoeg ballen heeft om direct te zeggen dat diegene geen zin heeft/liever iets anders doet.
OHJA, en vooral in combinatie met de schijnheilige berichten van vorige week met âik heb zoveel zin om je te zien volgende weekâ
Echt, van je beste vrienden moet je het hebben.
Oei nu zit je in de irritatie van @Totoro
Mensen die gadverdamme, gedver of bah zeggen wanneer ze balen van iets of iets stom vinden.
Mijn bestelling kan vandaag tot half 11 bezorgd worden. Ik wil eigenlijk om negen uur slapen haha ben helemaal kapot en morgen vroeg op maarja bloembollen zijn het wakker blijven wel waard.
Whatsapp op mn laptop doet ineens kut, dan staat er dat mân telefoon niet is verbonden met internet. Pas als ik de app op mijn telefoon open maakt ie weer verbinding?
Ja zo hoeft het niet meer he
Mijn buren zijn al 2 uur lang met een hogedrukspuit in de weer. Schiet een beetje op of stop met dat irritante geluid
Dit heb ik ook gehad⊠moest mân iPhone updaten.
Whatsapp haalde toen sowieso geen berichten op als ik niet de app opende