Al dagenlang koppijn, zo irritant.
Op kantoor heb ik dit ook heel vaak, super irritant. Snap het ook niet helemaal want thuis op precies dezelfde laptop gaat t altijd goed
Dat als je zegt dat je iets niet lust (in dit geval ging het om tomatensoep) diegene dan altijd zegt: oh maar dan heb je de mijne nog niet gehad!! Alsof ze Gordon fucking Ramsey zijn en zijn/haar tomatensoep ineens mijn gehele smaak doet veranderen en hun soep goud is ofzo. Gewoon nee, ik mot het nie.
Mensen die op de stoep fietsen en dan ook nog het lef hebben om âpas op/kijk uitâ te roepen. Ja in plaats van dat ik uit moet kijken voor jou op je kut fiets, kan je ook gewoon op de weg/het fietspad fietsen, waar je hoort Al meerdere keren meegemaakt tijdens mijn wandelingen van deze week en vorige week
Omg ja sommige mensen op de fiets zijn zo arrogant! Ik fietste laatst naar huis en het schemerde al een beetje dus had mijn fietslampjes al aan. Komt er zoân Henk tegen het verkeer in fietsen en schreeuwt tegen me dat ik mijn fietslampen aan moet doen. Nou Henk misschien moet jij ff heel gauw je muil houden want ten eerste fiets je tegen het verkeer in en heb je zelf je lampen niet eens aan. En misschien ook beter kijken want mijn lampen staan gewoon aan hoor. Nou echt zit ik de rest van de rit mezelf op te vreten.
Ik kan niet slapen dus wil serie kijken op mân telefoon maar de wifi doet het niet
Vandaag heb ik een lange dag op het werk om iets af te krijgen (van 8h tot +/- 21h ) en 3x raden wie er sinds 4 uur niet heeft kunnen slapen⊠Omdat mijn man op dat tijdstip besloot om zin in aardbeien te hebben?
Een vriendin die in de groepsapp vraagt: âEven een gekke vraag, maar nemen jullie het vaccin?â
Bitch, really??
Dit is echt één van mijn grootste ergernissen in het leven. Mensen die lopen op fietspaden (als er gewoon een stoep is) zijn ook tering irritant. Wat mij betreft krijgen ze een boete.
Willen alle weggebruikers die in deze mist hun lampen niet aan hebben hun rijbewijs inleveren aub
Er komt vandaag een filmploeg op mn werk en juist nu heb ik een enorme breakout. Zit nu maar even met honing op mn gezicht, maar ben bang dat ik niet ontdekt ga worden đ„Č
Mijn grote break komt nog wel hahaha
Is echt vrijwel nooit zo, als je in mist zit waar je echt NIKS meer ziet, dan mag het zo ongeveer.
Mistlichten dan he, gewoon je verlichting is sowieso goed om dan aan te hebben
Oh nee ik bedoel niet de mistlampen! Er reden redelijk wat autoâs zonder regulier lichtâŠ
Ik probeer heel erg te letten op mn validistische taalgebruik maar woorden als âidioot, achterlijk en gestoordâ zitten zo diep in mijn vocabulaire geworteldâŠ
Voor bij <200m, dus als je het tweede hectometerpaaltje niet meer kunt zien op de snelweg, voormistlichten zijn niet verplicht, dus het zou ook kunnen dat jouw auto ze niet heeft.
Achter pas bij <50m, dat is praktisch ongeveer zo mistig dat je geen idee hebt of je ĂŒberhaupt nog op de snelweg rijdt, laat staan dat je een hectometerpaaltje kan zien.
Het is echt gek om te lezen dat jij twijfelt over het aanzetten van je mistlampen terwijl het hier de hele ochtend al zonnig is. Hopelijk trekt de mist gauw weg!
Ik doe standaard de lampen aan.
Mijn auto heeft ook als ik ze niet aandoen, de lampen aan. Wel op de verkeerde stand, maar er staat iets aan
Mijn oude auto moest ik altijd de lampen aandoen, anders had ik geen verlichting.
Dus uit automatische doe ik dat in deze ook gewoon.
Dat de monteur van de Kwikfit in de buurt denigrerend doet als je als vrouw komt.
Ik had laatst een voorlicht wat vervangen moest worden. Redelijk nieuwe auto dus geen idee hoe dat moest (bij mijn oude deed ik dat zelf gewoon).
En dat hij dan zegt:â ja zo moeilijk is dat niet, lampenkap open, lamp eruit, nieuwe erin en weer dichtâ. Met een iets te triomfantelijke harses erbij.
Waarop ik ook zei:â ik heb deze net, dus weet het nog niet. Bij mijn oude auto deed ik het gewoon zelf, net als de andere kleine dingen vervangen/bijvullenâ.
Walgelijke vent
~ondernemers~ die hun hele identiteit daaraan ontlenen en de hele dag pochen over de superieuriteit daarvan en dan wel gaan zitten zeiken over de voordelen van werknemerschap die zij dan niet hebben
Volgens mij heb ik zoiets al vaker gepost maar ik vind die ondernemuhrrrsidentiteit zooo irritant