Aan al die mensen die een keer De Kracht van het Nu van Eckhart Tolle hebben gelezen en nu ‘verlicht’ zijn
Nu Giel Beelen overal weer met z’n harses op mijn instafeed met zijn spirituele kutpodcast MAKE IT STOP
Aan al die mensen die een keer De Kracht van het Nu van Eckhart Tolle hebben gelezen en nu ‘verlicht’ zijn
Nu Giel Beelen overal weer met z’n harses op mijn instafeed met zijn spirituele kutpodcast MAKE IT STOP
Ik heb een zak met pure in de aanbieding
Oh echt zin om dit te spelen nu
oke ik vind de mensen die zo panisch doen en de man op het bootje uitschelden vreemder dan de man die ff z’n bootje in veiligheid wil brengen (wel dom hoor, waarom nu je boot in veiligheid brengen terwijl het al dagen vriest maar oke)
Omg Jaa! Mijn vriend heeft zich nu een soort van aangeleerd om telkens rare geluiden naar elkaar te maken tijdens het gamen. Hoejlakjlalahh! En ook dat harde roepen indd: ‘heb jij ook ghost’ ? En ‘straight to gulag’
Warzone
De fucking AH app en website. ZÓ vaak storing. Niet normaal dat de grootste supermarkt van fucking NL die ook nog eens pretendeert een van de meest luxe te zijn om de haverklap storing heeft.
Ik luisterde van de week een playlist op spotify tijdens het wandelen en er kwam een liedje voorbij waarvan ik toen dacht: oohh lang niet geluisterd, deze tekst is zo van toepassing op hoe ik me nu voel, moet ik even onthouden. En ben ik natuurlijk compleet vergeten
Ik luister vooral die daily mixes en die wisselen elke dag, dus ik heb geen idee meer… en kon beperkte Spotify luistergeschiedenis zien maar was inmiddels al te lang geleden natuurlijk. Heel irritant ook en ik heb eigenlijk geen idee meer waarom ik dacht heee dit is toepasselijk. Dus niemand kan me helpen zoeken haha.
Jaaa geweldig spel, ik speel het nog regelmatig met mijn broertje
Aan het stof in mijn huis wat ik overal zie omdat de zon naar binnen schijnt. Vreselijk
Oh wat kut!! Heb je niet toevallig een zinnetje van de tekst onthouden?
Nee helemaal niks zo irritant haha. Was al allemaal playlists aan het doorspitten maar kan t niet vinden. Dan maar wachten tot t me weer een keer te binnen schiet van de week ofzo
Zul je zien dat het uiteindelijk ook anders is dan ik me nu herinner en dat t gewoon een schijtnummer was haha
Ja ok alle andere mensen wel
Ik snap wat er bedoeld wordt en dat dit voor jongeren die zich aan de regels houden een moeilijke tijd is die moeilijker te vervangen is etc etc, en ik weet niet of Kaag dit zo gezegd heeft of door de NOS geschreven, maar dit is zo stom geformuleerd
Dat ik altijd belachelijk veel moet plassen wanneer ik thee drink. Thee is lekker maar die plasdrang om het half uur is echt zo irritant.
iedereen stuurt leuke schaatsselfies en ik zit hier heel alleen stomme studiedingen te doen. Blergh echt
Ik heb sinds een paar weken hello fresh met kortingscode, gewoon om eens uitgeprobeerd te hebben. Nu zijn ze al ingrediënten vergeten toe te voegen in de ene box en is de andere box nu al twee dagen te laat. Eerst hadden ze vertraging vanwege de sneeuw, begrijpelijk. Maar daarna hebben ze hem gewoon niet geleverd omdat ze m’n huisnummer niet konden vinden?? En ondertussen lekker zonder avondeten zitten. Dus nu heb ik dit nummer in m’n hoofd:
Ik had al een enorme kutdag, komt m’n bestelling van Lindex binnen en mist de broek van mijn pyjamaset en vind ik de trui me niet mooi staan. Pfff kan ik vandaag niet gewoon skippen.
Nouja je kan het ook gewoon niet op anderen/jezelf betrekken. Dit gaat ff over jongeren, niet over andere bevolkingsgroepen.
Ik erger me er dus aan dat ik blijkbaar altijd verkeerd over kom bij mensen en dan is het: ‘Maar dat heb jij toch altijd?’
Als die tyfus sneeuw er niet lag had ik binnen door naar de supermarkt kunnen fietsen. En had ik chocola gehad. Maar nee nu moet ik om fietsen door de kou met een bloedende kut en daar heb ik geen zin in.
Kut sneeuw