Ohh ja hoor we hebben weer eens een vlucht gemist nu vliegen we naar rotterdam ipv brussel waar de auto staat
Ik zie op tiktok vaak jonge meiden/jongens die een mini webshop hebben en dan ook 1.000 tiktoks gemaakt hebben over het leven als ondernemer en zelfs tiktoks over hoe cool leeftijdsgenoten hen dan wel niet zouden vinden.
De sokken onder m’n voeten en ben in de supermarkt
‘Ik probeer zwanger te raken en volgens Isa Kriens veroorzaken gevaccineerden miskramen, dus ik wil het wel weten als jullie gevaccineerd zijn’
… Waar te beginnen Mijn eerste reflex was vragen of er ècht mensen zijn die dat denken, maar natuurlijk zijn die er.
@Juuldie hoe ging dit verder? Zou wel mooi zijn als de hele groep zou zeggen “Ja, hoezo?”
Webshops waar je pop ups krijgt van: land+valuta, nieuwsbrief en cookies. En dan klik je alles weg en kies je je land en dan krijg je wéér pop ups van cookies en nieuwsbrief. En dan accepteer je cookies en dan laadt ie weer opnieuw.
Nou het is maar een app met 3 mensen en ik zei alleen heel droog ‘ja’ en de ander reageert helemaal niet.
Heb ook totaal geen zin om in een discussie terecht te komen, omdat ik me hier niet echt genuanceerd over kan uitdrukken.
Bedoel je dat je sokken zijn afgezakt?
Toen ik het las dacht ik eerst dat je bedoelde dat je geen schoenen aan had
Oh nee, dat zou ik inderdaad ook niet kunnen!
Had ook gekund, maar iid in m’n schoenen onder m’n voet gezakt, dus nu proberen te onthouden dat ze vanavond weg gooi ipv in de was
En nu hebben we een taxi waarvan de chauffeur 78 is god sta me bij
Dat ik mijn geld wil stukslaan maar ik niks kon vinden in de stad. Echt zware luxeproblemen.
Ik geef me nog niet gewonnen, ik ga nu terug want moet nieuw Converse hebben en heb nog een kortingsbon.
Maar waar ligt dan de grens waarbij ouders kinderen alsnog een mondkapje moeten laten dragen volgens jou? Want kinderen van 4 kunnen net zo goed ziek worden en mensen aansteken als kinderen van rond de 12
Ik zie eigenlijk ook best vaak kinderen van 6/7/8 met een mondkapje op.
Ik kijk vrij veel Amerikaanse vloggers en daar moet het vanaf 2 jaar, en dat gaat (zover ik dat zie natuurlijk op die vlog) best prima
Snap het probleem niet zo. Het is inderdaad niet iets wat volgens de wetgeving hoeft dus is het niet nodig . Lees wel vaker dit soort dingen maar je aan de regels houden lijkt me voldoende, waarom daar dan nog in overdrijven? Dat aso noemen vind ik heel kort door de bocht.
Ik snap de frustratie wel een beetje. Ze hoeven volgens de regels idd geen mondkapje op. Maar je leest om de haverklap dat er weer een complete basisschoolklas in quarantaine moet omdat er een kind besmet is. Dus waarom geen mondkapje als ze het virus wel gewoon kunnen overdragen? Ik zou het ook niet aso noemen want je overtreedt geen regels. Het voelt voor mij alleen krom.
Klopt, maar de werking van een mondkapje is (voor zover ik weet) ook niet bewezen. Er zijn redenen voor waarom dit destijds zo bepaald is, prima als je daar zelf in wil overdrijven maar dat hoef je anderen dan niet op te dringen of om te veroordelen vind ik. Maar ben sowieso dat gedram op iedereen zijn gedrag een beetje zat. Zelfs als je je aan de regels houdt is het weer niet goed genoeg, ja doei hoor.
Ja het staat dus blijkbaar in de algemene voorwaarden. Maar vind het evengoed gewoon genaaid van ze en makkelijk geld verdienen