Waar erger je je aan? #9

Nou idd! Ze zullen dit niet 1-2x per maand hebben dat iemand uit de buurt verhuisd dus beetje coulance kan wel in dit geval.

1 like

Ik heb morgenmiddag een gesprek. Zat ik sowieso niet op te wachten en het is ook veel te laat met mij gedeeld (gisteren). Degene zou contact met mij opnemen voor een afspraak en dat is niet gebeurd. Ik heb geen contactgegevens zodat ik even kan mailen dat het tot een bepaald tijdstip kan. Ik heb een lange week gehad en wil eigenlijk gewoon vroeg het weekend in te gaan.

Hoe ben je ooit lid geworden? Je moet op dezelfde manier ook kunnen opzeggen, dus als jij een online formulier hebt ingevuld om je in te schrijven, moet je je ook op de website weer kunnen uitschrijven.
Als je lid bent geworden in de sportschool aan de balie mogen ze dit vragen, maar in dit geval vind jij dat onredelijk bezwarend, dan moeten zij met argumenten komen waarom het echt niet op een andere manier kan (ze hebben enkel analfabete medewerkers die geen brieven kunnen lezen, ze hebben gewetensbezwaren tegen internet en kunnen daarom geen e-mail ontvangen en alle medewerkers zijn ook nog doof en kunnen dus geen telefoon beantwoorden, of iets in die richting).
Ik zou mailen dat jij het onredelijk bezwarend vindt, dat je hun mail terug dat het niet kan beschouwt als bevestiging van ontvangst van jouw opzegging, en dat je dus niet meer gaat betalen. Misschien vinden ze het dan de verdere moeite niet waard, heb je een rechtsbijstandverzekering? Anders zou je die er nog op af kunnen sturen.

2 likes

Dat overal maar een crowdfunding voor opgezet moet worden tegenwoordig. Laat mij en mijn bankrekening met rust

17 likes

Lief je uitgebreide reactie!

Ik heb me online ingeschreven en heb me afgemeld door online een formulier in te vullen. Vervolgens werd ik gemaild dat ze bewijs wilden dus heb ik de brief van het inschrijven bij een nieuwe gemeente toegestuurd. En toen kreeg ik te horen dat het dichter bij dan 30 km van een vestiging is en dat ze m’n abonnement niet kunnen beëindigen, per 1 februari pas. Dus €40 per maand door betalen terwijl ik niet meer ga sporten.

Denk je dat ik er met mijn rechtsbijstand verzekering iets aan kan doen ook al staat het in de algemene voorwaarden?

Ik denk alleen maar hoe vaak komt dit nu voor, denk oprechts bijna nooit dus hoezo kunnen ze geen uitzondering maken.

1 like

Aan mijn gevoelige kut gehemelte. Weet niet wat ik heb gegeten maar heb nu al een paar dagen dat er een wondje zit, normaal is het binnen een dag weer oké. Maar nu kan ik al dagen niet genieten van mijn chips want het zout pikt :cry:

Ah ik had het verkeerd gelezen, ik dacht dat ze van je vroegen om naar hen te komen voor het opzeggen zelf.
Je wil dan denk ik binnen het eerste jaar van je abonnement opzeggen? Dan denk ik toch dat je er niet onderuit komt, je bent bij het aanmelden akkoord gegaan met deze voorwaarden. Het is wel heel erg flauw en ik zou op alle mogelijke plekken slechte reviews achterlaten met deze kinderachtige gedragingen erin :stuck_out_tongue:

3 likes

Je kunt altijd informeren bij je rechtsbijstand!
Ik had een keer dat de bieb in een oude woonplaats zei dat ik alleen per jaar kon opzeggen, en niet per maand. Maar ik betaalde daar maandelijks en toen was het wettelijk zo dat je bij maandelijks betalen ook maandelijks mag opzeggen. Dit was al wel in 2008, dus geen idee of dat nog zo is.
Het maakt dan ook niet uit of jij iets anders hebt ondertekend, want wet gaat altijd boven contract!

4 likes

Ik heb allemaal snacks voor het songfestival(waarvan een vegan kaasje van 12 euro die echt vandaag op moet) maar ik heb pas om half negen gegeten en ben nog vol 🥲

2 likes

Dat vage gedoe over of we dit weekend wel of niet afspreken van m’n vriend en een vriendin. Ik snap ook wel dat je niet op maandag al een planning klaar hebt liggen voor je weekend, maar op vrijdag kan je toch wel ff doorgeven of het wel of niet gaat lukken.

Ook prima als het allebei niet doorgaat. Als ik dat nu weet plan ik nog ff sportlesjes in en kan ik nog snacks halen voor het songfestival. Als het op het allerlaatste moment is, lig ik weer het hele weekend netflix te kijken in m’n eentje in bed.

3 likes

Ik heb al mijn eten wat ik mee had vandaag al op en ik heb nog steeds honger, mehh. Was ik nu maar thuis aan het werk.

1 like

Ik zag net iemand haar mondkapje naar beneden doen om in het gezicht van medewerker te bestellen 🥲

Jaaa zo herkenbaar inderdaad zakken vol en dan “oh ja ik had nog iets, zo leuk kon het niet laten staan!”
Ik zou ook gek worden als ouder van al die teringzooi zeg, mocht ik ooit een kind krijgen dan ga ik echt zeer duidelijke cadeauinstructies geven :grimacing:

3 likes

Eens! Waarbij ik read dan wel zie als iets toepasselijks prikkelend/lerend bij de leeftijd. Mag dus ook iets anders zijn dat stimuleert wat mij betreft.

1 like

Ja word hier ook niet goed van bij neefjes van vriend. Worden zo ontzettend verwend, loopt de spuigaten uit.

Is nu op het niveau dat wij skeer zijn dat we ‘maar’ €50 geven voor de verjaardag van 5-jarige.

5 likes

Dat mijn zalando bestelling nog steeds op “wachtend” staat. Ik heb dit vorig jaar ook een keer gehad en toen stond mn bestelling opeens op geannuleerd. In de tussentijd zijn 2 dingen al niet meer leverbaar in maat :frowning:

50!? Ik schaam me al wanneer iemand zoveel uitgeeft aan een cadeau voor mij. Laat staan een mensje van 5. Wat moet je die nog geven als hij 18 wordt?

6 likes

Dat ik dacht van ik moet echt een schort om doen met koken, niet doen uiteraard en nu of vet of vocht vlekken heb. Hoop 't laatste

Whuuuut :confused: Belachelijk. En als je zelf kinderloos bent, krijg je vast niks van ze op de verjaardag van je hamster

8 likes

Nou geen idee, want zijn broer kreeg op zijn 7de een ipad en het jaar daarop een laptop en nu op zijn 12de een mountainbike van €2000 dus niets is meer genoeg van ons ben ik bang. :rofl:

3 likes