. Ik kreeg op die leeftijd een pot strijkkralen en was dan het gelukkigste kind op aarde.
Uiteraard vetvlekken
Ik zit #boos te kijken van Tim Hofman. en het thema luid:
Vragen aan sponsoren (Coca cola / Adidas / Butweizer? / Macdonalds. waarom ze het WK in Qatar sponsoren terwijl hierbij sprake is van moderne slavenhandel en er al zo’n 6500 arbeidsmigranten om het leven zijn gekomen.
Te triest voor woorden, run je zo’n groot bedrijf. Kun je die ene vraag nog niet eens beantwoorden en negeer je iedere vorm van contact.
Elke maand weer ben ik zo gefrustreerd dat je als iemand met een baarmoeder ongesteld moet worden. Het lijkt elke maand wel erger te worden. Ik vind mezelf zielig en mijn vriend reageert niet genoeg op dit zelfmedelijden. Hallo wees blij dat jij geen last hebt elke maand en wees lief voor mij.
En lekker de hoorn op de haak gooien als je de vragen zat bent
Ja echt hé, ik ben echt verbijsterd.
Wat?! Kan al bijna gaan sparen voor toekomstige kinderen in mijn omgeving dan
Niet aan mee doen. Worden die kinderen alleen maar beter van
Dat ik zondag weer naar de sportschool wil, maar hij juist die dag gesloten is. En dat de groepslessen nog steeds buiten zijn. Brr.
Hahaha nou inderdaad. Wat moet je ook met zoveel cadeaus? De helft ben je na 5 minuten alweer vergeten
Ik had gister een tijd (nu) met iemand afgesproken omdat zij iets van me geleend had, en daarna niet meer thuis ben. Krijg ik nu een berichtje “ja ik rijd zometeen weg, ben je gewoon thuis vandaag?”
Hoe werkt dit in je hoofd dan
Hoe ver woont ze van je vandaan?
Echt weird hoor
Nou ze is nu ergens anders een uur verderop dus dat komt helemaal niet goed (en ze zei dat ze ook nog een tussenstop ergens moet maken?). Fucking irritant man, ik haat het als mensen zo nonchalant met afspraken omgaan.
Sowieso irritant als mensen iets terug komen brengen, dat zijn altijd van die vrijblijvende afspraken ofzo. Ik haal het dan liever op want dan hoef ik niet op iemand te wachten die waarschijnlijk 2x niet komt/later komt dan ze zeggen.
Ik had nog stille hoop dat ze tien minuten verderop woonde, maar niks van dat dus.
Sowieso ergerlijke situatie, nog meer omdat ze iets geleend heeft en jij dus een gunst deed.
Ik heb echt eens hekel aan mensen die denken dat je thuis dr hele dag vrij houd voor hun.
Ja wat ik vooral irritant vind is dat zij die tijd voorstelde en ik al gezegd heb dat ik daarna weg moet. Als ze nou had gezegd van kut ik haal het niet, kan je misschien x of y ook?, ook irritant, maar nu is het maar gewoon mijn probleem ofzo?
Hoe halen mensen het in hun hoofd dat tegen je te zeggen?! Echt niet oké, fucking onbeschoft. Heel veel sterkte, heel normaal dat je hier veel verdriet om voelt.
Jemig wat een nare reacties, heel veel sterkte en knuffels voor jou
Het gaat de laatste tijd in mijn vriendengroep alleen maar over huizen kopen, wanneer aan kinderen beginnen en over beleggen. Zo saai. Voorlopig kan ik toch nog geen huis kopen, wil de komende 5 jaar sowieso geen kinderen en beleggen vind ik ook stom.