Ja dit is bij de vriendengroep van mijn vriend ook regelmatig zo. Hij snapt niet dat ik dat saaie onderwerpen vind. We zijn midtwintig, ik hoef het allemaal nog niet zo te weten allemaal
Mān vriend die leuk vrienden uitnodigt als ik een nachtje bij mān ouders slaap en het dan heel netjes maakt voor ze komen maar erna niks opruimt. Kom ik thuis, hij is nergens te bekennen maar de hele keuken is vies met een toren vol afwas, volle vuilniszak naast de prullenbak, vieze pisvlekken op toilet, een vieze rode vlek van het eten in mijn tafelkleed die ik net nieuw had en er nu vast niet meer uit krijg en er is ook niet gestofzuigd dus vieze vloer in de woonkamer. Dus nu ben ik chagrijnig en kan ik lekker aan de schoonmaak (de dingen waar ik meteen wat mee moet dan, de rest doet ie maar lekker zelf)
In mijn omgeving is het ook zo. En als je op een bepaalde leeftijd niet met die dingen mee bezig bent, dan āloop je achterā. Er zijn zat redenen waardoor iemand (nog) niet met die dingen bezig is. Dat heeft ook gewoon met persoonlijke interesses en mogelijkheden te maken. Niet iedereen kan een huis kopen, aan kinderen beginnen of beleggenā¦
Mijn vrienden hebben het ook alleen maar over fucking beleggen. Ik hou ongeveer 5 euro over aan het eind van de maand
-
Mensen die denken dat zaterdagmiddag het perfecte moment is om hun kind op SKEELERS mee te namen naar het stadscentrum.
-
mensen die denken dat deuropeningen in winkels DE plek is om een theekransje te houden
-
mensen die denken dat ze in Engeland zijn en dus pal tegen de menigte in komen lopen, ondanks de pijlen van 50 bij 50 cm die om de 2 meter op de grond staan.
En voordat er mensen gaan zeuren van je liep er zelf toch ook. Ik woon midden in het stadscentrum en moest een pakketje ophalen op een plek die alleen van maandag tm zaterdag van 11 tot 16 uur open is.(en ik werk maandag tm vrijdag)
Waarom gaat het hele dorp om 16.30u op zaterdag boodschappen doen? Pfff vind t zelf echt een kuttijd in je weekend. En er was nog amper fruit ook.
Afhankelijk van hoeveel je jezelf ermee hebt zou ik gewoon je eigen plan trekken en weggaan wanneer je weg moet. Ik zou wellicht zelf ook nog zo kinderachtig zijn om mocht ik niet weg moeten de deur niet open te doen haha
De GLS bezorger bij ons had laatst een pakketje in de waterton onder de regenpijp (die nog gefixed moet worden) gelegd terwijl het (daarna?) regende. Alles natā¦
Die instagram reclame van de AH is zo raar. Zoān tekst in beeld van we weten wat het gaat worden en dan een gender reveal? Alsof je echt in spanning zit wat een niet bestaand koppel voor niet bestaand kind krijgt, zo irritant.
Ik had een afspraak gemaakt voor nieuwe nagels op locatie x, toen belden ze of ik later kon dus ik zei nee, nu appen ze oke dan zelfde tijd op locatie y. Dat wil ik helemaal niet? Maar het is nu al bevestigd en ik vind het onnodig om weer te gaan appen van nee dat kan niet, maar ik vind het wel een hele rare manier om met klanten om te gaan
Normaal is de roti toko super snel met bezorgen. Nu zit ik al ruim een uur hangry te wachten geef mij mijn eten!
Edit: de deurbel ging 2 minuten later
Jeetje wat een stomme reacties. Hoe komen mensen er bij om zoiets ondoordachts te zeggen in zoān verdrietige situatieā¦
Heel veel sterkte!
Dat ik zo graag wil winkelen, maar corona bestaat nog steeds. En ik het dus niet verstandig vind.
Of het nou goed zat of niet. Je bent je kindje verloren en daar mag je verdrietig om zijn!
Ulggg er is hier weer een feestje ergens. Soieso al irri maar dat ze dan ook nog eens de muziek draaien die bij ons in de brugklas al op school feestjes werd gegeven maakt het 10 x kutter.
Het word tijd dat de kroegen weer open gaan voor hun. Liefst nu dan kunnen ze elkaar besmetten en uitroeien.
Ja en cryptocurrency zeker
Ga weg
Ja de term FIRE komt ook regelmatig langs . Misschien tijd voor nieuwe vrienden
Ik zit gewoon op de bank en opeens overal jeuk. Ben ik 5x gestoken door een mug? ook echt 2x op 1 been, 1x op het andere been en 2x op mijn arm?! wtf. Wat is dit voor zieke aanval
Kom maar met me vibennn
Nee was het maar die. Het was hardcore , nederlandse muziek en liedjes zoals country road.