Ik was laatst in de supermarkt en toen knalde er een man met kar tegen me aan. Hij had skates aan in de supermarkt?
Ik ben nu bijna 3 maanden gestopt met de pil (niet voor baby’s maar omdat ik effe hormoonvrij door het leven wil en 10/10 would recommend) en het is een kleine prijs om te betalen maar ik heb allemaal kleine pukkels rond mijn haarlijn. Voorhoofd, slapen, achter mijn oren, in mijn nek… En ik kan er natuurlijk niet gewoon afblijven, neeeeee ik pulk en pulk tot ik een krater maak in mijn huid.
Top dit.
De reclame van Jumbo. Ik haaat die snollebollekes.
Ik vind het zo irritant dat ik ALTIJD moet rijden als ik met vriendinnen afspreek. Ik ben altijd de klos omdat zij 1. geen auto hebben 2. er is geen goede OV verbinding 3. ze doen samen met hun vriend met de auto en hun vriend heeft dan ineens de auto nodig. 4. ze gaan liever met mijn auto voor het geval dat ‘vriend ineens weg moet’. Zo klaar mee. Zorg dat je kan reizen. Ik ben geen taxibedrijf.
Sinds de slimste mens vind ik hem zoo sympathiek dat ik nu zelfs dit leuk vind
Ja het zal best een aardige vent zijn maar dat maakt voor mij zn muziek niet minder kut
Ik heb vorig jaar een dikke buikgriep gehad en sindsdien kan mijn lichaam niet meer tegen pittig eten… Ik heb mijn hele leven nooit last gehad van TMI dingen na pittig eten en vond dat altijd een white people ding maar nu heb ik dat het laatste jaar dus ook Hoe kan je zo leven
Tijd om je naam te veranderen
naar brintapapje of zo
Snap je echt goed! Lol gaat die vriend dan ook nooit met de auto ‘voor het geval de vriendin opeens wegmoet’?. Of kunnen die vrienden opgeroepen worden voor werk of zo?
Ik vind rijden meestal superleuk, dus ik rijd wat vaker in de vriendengroepen (sommigen houden niet van lange afstanden, buitenland, onbekende snelwegen of drukke steden). Heb daar weinig problemen mee.
Maar ik heb me wel één keer echt genaaid gevoeld. Ik ging vroeger jarenlang vaak met twee vriendinnen naar een club in Duitsland, echt wel een eindje rijden, maar zeker de moeite waard. Om en om reden vriendin 1 en ik dan, want vriendin 2 had last van nachtblindheid.
En nu rijdt ze gewoon vaak in het donker. Zonder nachtbril? Wat een smoes.
En ze durfde laatst ook de afschrijving van de auto mee te tellen toen ze een tikkie stuurde. Heb ik al die jaren niet gedaan. Niet betaald ook, alleen de brandstof.
Nee ze zei dat ‘haar ouders haar dat geleerd hadden’.
Ze is ook nog eens vermogend en die ouders ook dus QUE.
Mijn vader is zo’n wereld vreemde boomer ik ben in april begonnen met rijlessen en nu is hij teleurgesteld in me omdat ik niet kan rijden over twee weken en waarom ik niet eerder m’n rijbewijs kan halen. Die heeft compleet gemist dat er mega veel vertraging is bij het cbr? Echt het type “ik heb geen zin om te luisteren naar de problemen van andere groepen want die zijn toch niet van toepassing op mij”.
Dit is ook de man die steeds zegt dat ik wel boodschappen kan laten bezorgen alsof ik 70eu per week aan boodschappen kan uitgeven? En zich afvraagt waarom we niet 🥲een appartement kopen🥲 ipv huren want is toch lucratiever 🥲🥲🥲
If only ik ook die boomer financiële zorgeloosheid had
Hou van m’n vader hoor maar het is soms vermoeiend
Wow maar zelfs zonder corona was dat al heel snel geweest
We hebben nog maar een auto omdat mijn vriend zn lease auto moest inleveren toen hij ontslag nam en echt wat een armoede is dat zeg! nu moet ik met een collega meerijden. Sta al 5 minuten te wachten in de wind met traanogen
Nog meer bewijs dat witte mannen na hij 40e zich opeens totaal niet meer bewust zijn van de huidige stand van zaken
Dan zeg je de volgende keer gewoon nee en zoeken ze zelf maar een andere manier.
Same. Ook gestopt met de pil, en sindsdien veel meer pukkels. Heb ze voornamelijk boven m’n wenkbrauwen? En dan ook echt in groepen bij elkaar, niet ff hier en daar, nee echt zo’n landschap.
Mn schouders. Zelfs op mn telefoon zitten doet pijn. Maar ik heb de concentratie van een hamster dus alleen tv kijken is vervelen.
Hahaha zo herkenbaar ik kijk een serie, doe een spelletje op iPad en lees forum
Ja ik ook en anders haak ik of borduur ik maar dat gaat ook niet. Denk dat ze op de switch ook niet leuk vinden. Misschien toch eens naar de fysio