Waar erger je je aan? #10

Continuing the discussion from Waar erger je je aan? #9 - #5145 door ZusjevanJoost.

Previous discussions:

1 like

Ik lees dit als reet.

9 likes

Haha een super langgerekte Zuid-Limburgse reet.

3 likes

Zo irritant als ik denk dat ik eindelijk veel geld overhoud voor de maand en dan blijkt dat ik nog openstaande creditcard, zalando en bol moet betalen en dit is gewoon echt elke maand opnieuw. Hoe dan 🥲

6 likes

Ik lig nu pas in bed na een feestje… en moet op 10u bij de kapper zijn :upside_down_face: Waarom doe ik dit mezelf aan???

1 like

Shit nu je het zegt… :’)

@Luzarl @PizzaFunghi Ja nu lijkt het net alsof ik bijna nooit rijd en het daarom niet leuk vind of spannend ofzo, maar dat is het dus niet. Ik vind het gewoon zoveel gedoe, de hele tijd opletten, als je aankomt zoeken naar een parkeerplek, manoeuvreren om daar goed in te parkeren, etc. Ik kan prima autorijden en doe het ook regelmatig maar blijf het gewoon stom en niet leuk vinden, hoe vaak ik het ook doe.
En het belangrijkst misschien, ik houd er enorm van om rondgereden te worden, ernaast zitten en naar buiten kijken vind ik echt heerlijk en word ik helemaal rustig van, dat contrast helpt ook niet mee.

11 likes

Ik vind het echt aso dat booteigenaren hun aanlegplek aan de kade bezet proberen te houden door een naambordje of “ben zo terug!”-bordje :woozy_face::woozy_face:

Het is net als met een parkeervergunning dat je een vergunning hebt om in het hele gebied aan te leggen dus je kunt helemaal niet een plek reserveren. Je gaat toch ook niet bij een auto parkeerplaats een bordje ophangen met je kenteken om het zo te reserveren? Maar ja ben bang dat als ik aanleg bij zo’n plek dat ze dan m’n boot beschadigen ofzo.

5 likes

Het gebruik van het woord “verliefd”.

Ik ben verliefd op deze jas. Ik ben verliefd op deze locatie. Ik ben verliefd op dit lookje. :face_vomiting:

Nee.

De enige context waarin het gepast is

10 likes

Ik heb een drive met mijn schoolgroepje en iemand vindt het irritant dat ik daar dingen in plaats? Lol, die map is bedoeld zodat we een beetje elkaars voortgang kunnen zien, laat me

4 likes

Dat ik dit weekend wat planten wilde oppotten maar dat dat niet kan omdat ik de spullen niet heb want mijn bestelling is incompleet geleverd. En de klantenservice doet er ook nog eens twee weken over om te antwoorden. Dus volgend weekend wordt m waarschijnlijk ook niet.

1 like

Mijn baarmoeder. Twijfelt al 3 dagen of hij ongesteld wil worden of niet.

Ik haat dit zo erg van zalando (ik moet XL hebben)

10 likes

Ugh hier ook

Net liep ik het dakterras op, en heb zo’n heel wijd hemdje aan en geen bh. Toen viel 1 tiet eruit aan de zijkant. Ik sta weer echtop en zie dat zo’n oude buurvrouw meters verderop staat te kijken en blijft kijken. Doe ff normaal, heb heel demonstratief nee geschud haha. Echt recht in mn gezicht blijven staren, why.

3 likes

Valt dit niet onder discriminatie?

5 likes

Je had ook naar haar kunnen roepen dat die van jou tenminste niet hangen🙌🏻

1 like

Restaurant aan de telefoon als ik probeer thet reserveren: “nee wij werken niet met reserveringen, dus kom gewoon langs en dan hebben we sowieso wel een plekje voor je!”

Restaurant om half 5 als je er staat: “sorry we zitten de hele avond vol met reserveringen, volgende keer beter!”

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

9 likes

Noou exact dit. Vanmorgen op 3 verschillende terrassen geweest voor we ergens konden ontbijten :triumph::triumph:, en ik had echt zoveel honger.