Waar erger je je aan? #9

Oh dit is echt typisch mijn man. Hij vraagt het ook voordat hij kijkt. Gisteren was echt het toppunt. Hij vraagt “waar staat de gieter?” terwijl hij het kastje waar de gieter staat openmaakt. Jezus man kijk eerst voordat je het vraagt??

7 likes

Windows. Alles eraan is kut.

4 likes

Dit denk ik standaard bij mijn MacBook. Grootste aankoopfout ooit. Kwestie friet of patat?

2 likes

Hoe vaak moet je een MAC updaten? (en hoe vaak een Windows…:crazy_face:)

1 like

Haha okee fair enough. Windows moet ook altijd per see precies op het moment updaten dat het echt niet uitkomt. Al vond ik dat mn Mac ook best vaak moet updaten maar dat zijn denk ik vooral werksystemen die er ook op staan.

Hoe lang moet dit duren? Ik ben al een kwartier aan het wachten. Ik wil gewoon Simsen lord help me

Ligt aan de grootte van de update. Ik had updaten super lang uitgesteld en laatst is ie 1.5 uur bezig geweest haha. Succes!

Gaat bij mij opzich best snel, maar doe het dan ook wel vaak! Als je t lang niet hebt gedaan kan het even duren idd

1 like

Ligt eraan hoe graag je wil simsen. Hoe meer hij voelt dat je wil dat het snel gaat, hoe langer het duurt

13 likes

@Merrow @Feather @Botsautobob Ik heb ‘m vorige week nog een update laten draaien. Ik vind Windows altijd zo onbetrouwbaar, ben nu zo bang dat ik straks een blue screen of death te zien krijg.

Dat ik iets wil bestellen bij een webshop, dan zo’n pop-up krijg dat ik 10% korting krijg als ik me inschrijf voor de nieuwsbrief, dat gedaan, moet ik m’n mailadres weer bevestigen, en nu krijg ik gewoon nog steeds geen mail met kortingscode :angry: Ik wil m’n bestelling plaatsen verdorie, niet urenlang m’n mail refreshen en dat dan de helft uitverkocht is als ik eindelijk kan bestellen :roll_eyes:

2 likes

Deze ergernis zo herkenbaar! Heb je gekeken in je spambox? Bij mij komt ie vaak daar terecht…

1 like

Yep, al gecheckt. Inmiddels bijna 45 min later en nog niks ontvangen :angry::roll_eyes:

Mijn ouders wonen in een mooi dorpje in z-limburg en het overstroomt daar vaker met wandelaars. Hartstikke gezellig natuurlijk maar zo irritant dat al die mensen maar over straat lopen alsof er geen verkeer is. Vandaag heb ik bijna 3 mensen aangereden omdat ze vlak voor mijn fiets besluiten om midden op de weg te gaan lopen.

5 likes

Wanneer je een steile heuvel in Zuid Limburg niet op komt met de fiets (stijgingspercentage tot 12% hallo doe even normaal) en een stukje moet wandelen, en dat dan wildvreemden de meest obvious “adviezen” gaan geven. Houd op en laat me rustig wandelen. Ik kom uit onder zeeniveau

23 likes

Het is in Limburg volledig sociaal geaccepteerd om die wildvreemde van de berg te flikkeren en ‘adieje’ erachteraan te roepen.

Edit: Even wachten op de “plof” en daarna jezelf trakteren op vlaai.

23 likes

Ik ging even googlen om te zien welke berg het was. Vlgs google is de keutenberg 22 % en is het een heuvel :joy:
Een heuvel…nee google.

5 likes

Ik woon ook op zo’n “berg” en ik haaaat fietsen sowieso al. Nu wil ik dus een elektrische fiets kopen zodat ik niet meer op de helft van de berg af moet stappen :sweat_smile:

Haha nee maar zag wel velen sneuvelen! Ben wel naar beneden gegaan, goede oefening voor m’n remmen

@TheOne Ik wed dat Google nog nooit in Zuid Limburg is geweest
@Dommel Haha ja zeer verstandig. Woonde je vroeger ook in een heuvelachtig gebied? Ik zag ook kinderen op elektrische fietsen

1 like

Doet me meteen denken aan vroeger. Iedere schooldag vanaf Meerssen de berg op naar het vliegveld.
En als ik moe was, halverwege even stoppen.

Stomme klasgenoten haalde me in op de scooter.