Ik wil kleren kopen maar ik kan niks vinden dat ik leuk vind en ook leuk vind staan
Nee in een plat dorpje. Wel een jaar in Praag gewoond waar ik überhaupt niet durfde te fietsen maar nu in een stad in noord Limburg
Was het de Keutenberg? Blijkbaar kun je die ook vanaf een andere kant doen en dan is hij nog steiler, de dodeman schijnbaar. Als ik in Limburg zou wonen zou ik alles met de auto doen geloof ik
Die kut buurtkatten die in de tuin staan te krijsen en mij wakker houden, terwijl ik niet eens een fucking kat heb
Ik had een afspraak om mn spiraal te vervangen, sta ik ineens niet in de agenda?? lekker stressen, kan nu over 45 min alsnog terecht dus maar ff 45 min zenuwpezen door de buurt
Loonheffing die niks van m’n vakantiegeld overlaat 🥲🥲🥲🥲🥲
Dat ik altijd bang ben om te laat te komen. Loop al de hele ochtend te stressen dat ik op tijd weg moet naar Rocycle. En nu ben ik er 40 minuten te vroeg.
Schoolkamp in groep 8 betekende op mijn basisschool dat je zowel de Keutenberg als de Cauberg op moest fietsen
Namen verkeerd spellen.
Jaimie Vaes niet Jamie
Nikkie de Jager niet Nikki
Haha daar zat ik nét naar te kijken ja.
Whaha wat een terrorschool. Met bepakking en al of als “fun” daguitje?
Terugkerende ergernis: m’n automatische overboekingen tussen twee banken zijn weer eens in limbo, net nu ik m’n financiën wilde gaan bijwerken
Gelukkig werden onze tassen in auto’s vervoerd naar de kampeer boerderij!
De Keutenberg moesten we op om bij die boerderij te komen. En de Cauberg op/af om een uitstapje naar Valkenburg te maken.
En nog meer heuvels natuurlijk want dat heb je nou eenmaal als je een week op schoolkamp bent in zuid limburg hahaha
Ik ben echt teleurgesteld
Ik ook. Kreeg naast vakantiegeld ook een bonus en daar blijft ook weinig van over. crying privileged tears
Echt balen als je zo’n hoog salaris hebt dat er niets meer van je vakantiegeld overblijft
Dat m’n planten de moestuin in moeten maar dat 't zo’n schijt weer is en niet lang genoeg droog. Kut herfst
En dat ik dingen te vroeg en te laat ben gaan voorzaaien, rookie moestuinder
Ik ging voor de vaccinatie en dan moet je na de vaccinatie 15 minuten wachten in een grote zaal. En dan zitten daar mensen overdreven over hun arm te wrijven of te wapperen met hun arm. Ja Truus we weten dat je een prik hebt gekregen, dat hebben we hier allemaal
Masseren op je prikplek daarna werd toch aangeraden tegen stijve arm? Dus dan zijn 't best logische bewegingen.
Maar gefeliciteerd met je vaccinatie
Ja echt balen dat je na jaren minimumloon verdiend te hebben eindelijk een baan hebt waar je normaal van kunt leven inderdaad, maar wees niet bang, heb nog steeds een giga studieschuld en geen ouders die me een jubelton kunnen geven.