Oh haha geen idee, ik vond ze gewoon heel zelfvoldaan rondkijken terwijl ze het deden
Thanks, ik ben er ook blij mee!
Oh haha geen idee, ik vond ze gewoon heel zelfvoldaan rondkijken terwijl ze het deden
Thanks, ik ben er ook blij mee!
Ik moest tering veel huur en zorgtoeslag terugbetalen omdat de belastingdienst weer aan het kutten was met het niet stopzetten. Dus mijn vakantiegeld en deel salaris is ook op.
dat je een volle wasmand uit de droger staat te scheppen en daar moeilijk mee rond loopt en dat er dan 1 sok uit valt waar je dan voor moet bukken
Vandaag is zo’n dag dat ik dingen wil regelen m.b.t. overstappen energie, overstappen internet/tv, administratieve dingen regelen met de gemeente en na 7 jaar eindelijk een nieuwe huisarts zoeken. Ik ben begonnen met internet/tv en dat heb ik nu rond, maar ik heb geen zin meer in de rest. Te veel moeite. En ik snap ook wel waarom mensen niet overstappen. Te veel gedoe en ik ben hier te lui voor. Die klantenservice was ook irritant 🥲
Aan de dure multivitamine pillen die ik heb gekocht. Ik heb normaal geen problemen met pillen doorslikken maar zodra ik het potje al opendeed dacht ik kut. Van die grote stroeve. Heb ik echt een trauma aan overgehouden. Dus nu hak ik die pillen serieus in stukken met een koksmes, man man.
Dat Ben Stiller niet Steve Carell is. Doe ff normaal
Oja bah, ik had laatst van die multivitamine gekocht waar ook omega 3 olie in zat. Ik werd echt onpasselijk van de geur toen ik het potje open draaide en die units zijn ook mega groot en ze smaken dus ook nog vies.
Daar ben ik snel mee gestopt want was echt terror om die pillen in te nemen
Haha omega 3 ben ik helemaal gewend, die slik ik al sinds mn 15e. Maar in het begin is dat heel vies die lucht idd! Alleen die grote stroeve gingen vorig jaar vastzitten in mn keel. Was echt doodsbang dat ik stikte, zo naar.
Wow dit vind ik echt niet kunnen! Ik zou dit sowieso bij de eindevaluatie aangeven zodat de opleiding hier iets mee kan doen. En wat vervelend voor jou dat je nu stress hebt vanwege deze docent.
Ugghh ik vind het altijd zo goor dat als je omega 3 pillen hebt geslikt en een half uur/uur laten een boer laat dat je die pil gewoon weer proeft.
Ja heb ik ook geen last meer van maar in het begin sel, of als ik het een tijdje niet meer geslikt hebt. Zo’n gore levertraan smaak vroeger moesten kinderen dat vaak puur slikken op een lepel. De hell.
Dat ik 43 appjes van dezelfde persoon heb, met allemaal 1 regel. Wat over hetzelfde onderwerp gaat.
onder een stuk op fb over de huizenprijzen (sowieso een slecht idee om dit te lezen maar goed)
De graaicultuur van de grote jongens is overgeslagen op het klootjesvolk. Hebben, hebben, hebben. Ik wil het beter hebben dan mijn ouders, familie en vrienden. Alles moet perfect zijn. Als je nu eens start met minder. Wij begonnen zonder koelkast, wasmachine, televisie, radio en met een auto van de baas. Verder een fiets waarmee je op zaterdagochtend de boodschappen deed als je klaar was met de was doen (waarvoor je om vijf uur was opgestaan). Daarna douchen. Prak koken en dan kon je 's avonds een bakkie doen bij vrienden of zij bij jou. Je bouwde langzaam je huishoudentje op en was daar dan superzuinig en supertrots op. Verder keihard werken om het allemaal voor elkaar te krijgen. Nu lijkt het er op dat ze elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Elkaar voor een woning met belachelijke prijzen overbieden. Uiteindelijk zijn ze, in mijn ogen, hier zelf voor verantwoordelijk.
naaaaaaaaaaah echt gerda wat de fuck
alsof je tegenwoordig denkt laat ik maar geen koelkast kopen dat scheelt me weer 200eu, en alsof je dan wel ineens een huis kan kopen??
alsof mensen elkaar een huis niet gunnen en daarom elkaar gaan overbieden ipv dat er veel te weinig aanbod is en oude mensen in hun woning met 3 lege slaapkamers blijven zitten omdat de kinderen allang uit huis zijn maar zij toch niet willen verhuizen
Aan mensen die je mailen en dan binnen 5 seconde nog een appje sturen met: ik heb je gemaild.
I know Henk, ik zie de mail binnen komen, geen enkele reden om dit nog een keer via whats app te gaan zeggen.
Wat de fuck. Ik krijg random een appje met zon contactdingetje van iemand. Ken zowel de vrouw op de whatsappfoto als de namen die bij het contact staan niet. Dus ik zeg netjes ik denk dat je een verkeerd nummer hebt.
Elk normaal mens zou dan zeggen oeps sorry verkeerd nummer.
Maar nee deze ongeveer 65jarige doet t gewoon opnieuw. Dus ik zeggen nog steeds verkeerd nummer.
Zegt ze ik heb mirna je nummer gegeven. Pardon. Ik ken geen mirna.
Gaat ze me eerst beeldbellen, nou die drukken we weg, dan bellen via whatsapp. Ik zeg sorry maar wie denk je dat ik ben.
Krijg ik terug “denk het verkeerde nummer genoteerd🤷♀️” Nee goh zou je denken.
Wat bezielt je om iemand te gaan bellen nadat diegene al 2x zegt niet degene te zijn die je zoekt.
Hahahahaha ik moet hier hardop om lachen
Mirna ook
wil je de link van dit artikel delen?
geen idee ook waarom ik de Provinciale Zeeuwse Courant aanbevolen krijg op FB?? moest opzoeken waar pzc voor staat
Ik heb ook zoiets gehad. Werd door zo’n vent elke keer uitgenodigd voor de jeue de boule avond. 1000 keer zeggen, je hebt de verkeerde. Zo’n bord voor de kop. Dus maar geblokt.
Oja en daarvoor werd ik ook nog toegevoegd bij staff jeue de boule, wat een grap.