M’n moeder kreeg echt jarenlang uitnodigingen voor de bridge club op haar e-mail. Die eigenlijk bedoeld waren voor een man met dezelfde voorletter en achternaam. Volgens mij had zij een punt tussen voorletter en achternaam, en die man niet.
Ik weet niet eens wat het betekent, dus op mij maken ze geen indruk hehe. En ik heb ook geen linkedin godzijdank.
Icm kandidaat is het sowieso niet echt gebruikelijk toch? Wanneer ben je llm kandidaat?
Heb eten besteld via Deliveroo want korting, zou tussen 17:30 en 18:00 gebracht worden. Bestelling was tot een minuut geleden nog niet eens bevestigd door het restaurant en nu staat er tussen 18:00 en 18:30. Heb hongeeeer , schiet gewoon op.
Dat onze diepvries op zolder staat en wat is dat toch een gedoe om daar helemaal heen te lopen
Ik hou van honden maar die hond van de buren is zo tering irritant is altijd in hun voortuin aan het janken omdat hij dan katten ziet, echt doe dat beest dan gewoon naar binnen
Bezorgers die het eten niet komen brengen (ik woon op de 3e verdieping) maar gewoon op de trap bij de voordeur neerzetten.
Ik betaal soms wel 3/4 euro bezorgkosten, vind het dan echt stom als ik het zelf beneden moet ophalen. 🥲
Neeeeeee dit kan echt niet
Ik hoop toch wel dat je een klacht in hebt gediend??
Heb wel een slechte recensie achter gelaten! Wat ik echt nooit doe dus dat is voor mij al heel wat
Ik zou wel een mail sturen dat als je op de menukaart een milkshake ziet staan je verwacht dat dit een “verse” is en je dit anders nooit besteld had. Wie weet krijg je dr nog een coupon voor ofzo haha
Hahaha doet me hier aan denken
(Mag dit? Is een soort meme niet mijn gesprek)
Is gewoon het AD maar dan met wat streeknieuws
Sws boomers die altijd moeten vermelden hoe ZWAAR ze het wel niet hadden en omdat zij zo hebben AFGEZIEN mag niemand het fijn hebben en moeten jongeren nu ook lijden
Ik las een tijdje terug juist dat de boomers de laatste generatie zijn waarvan de kinderen (met uitzonderingen daar gelaten) het bijna altijd beter hebben dan hun ouders. Dus de boomers moeten niet zo zeuren haha.
Vroeger was dat wel een titel in Nederland. Maar ik erger me eigenlijk sowieso aan mensen die daar hun titel neerzetten. Zeker als ze er dan ook nog PHD of Phd van maken.
Ik ben benieuwd wat voor wachtwoorden dat soort mensen verzinnen. Vast iets met hun Cito-score erin verwerkt.
Hahaha heerlijk, ik zie het al helemaal voor me een veenlijk achter het toetsenbord